Radost, tláchanice a filmy :)

Dnes jsem článek psát nechtěla, ale mám ohromnou radost, tak mám potřebu s vámi navázat spojení :D Aspoň takhle :) odpoledne jsem totiž byla na nákupu a odvezla jsem si nejkrásnější věc, kterou jsem kdy viděla. Jako fakt :D A asi je to nejdražší věc z kosmetiky, kterou teď vlastním. Asi určitě... :D Zítra vám samozřejmě ukáži o co se jedná a po nějaké době se objeví i recenze. Moc se těším, až se o to s vámi podělím!

No a před chvílí jsem udělala nákup na stránkách Makeup academy. Pokud jste i vy zkoušely ze stránek objednávat (momentálně je poštovné zdarma + mají ještě 35%slevu z celého nákupu - a to se dost vyplatí!), samy víte, že to bylo celkem dost nemožné. Nakonec celý server spadl a objevila se tam jen informace že se omlouvají a dávají problém do pořádku. Díky velkému náporu zájemkyň to prostě server nevydržel :) A tak ještě akci prodloužily, máte tedy dost času na to si objednat. Zároveň to byla i má první platba přes paypal a já jsme na sebe hrdá, že jsme to všechno tak pěkně zvládla. Už jsem velká holka :D Prostě takové moje kosmetické poprvé :)).

A teď už se jen kochám TOU VĚCÍ a koukám na filmy s velkým hrnkem čaje :)) Mmmm, karamelový roiboos... Stáhla jsme si Hunger games a nejdřív váhala, zda to vůbec pouštět, když jsme doma sama :D Jsem totiž velký strašpytel. Ale nakonec jsem ráda, že jsem to pustila. Byla to dost nuda, čekala jsem, kdy se jako začne něco dít a ono nic. Ani konec mě dneska nějak nedojal :D Pro mě teda velký propadák a nemám potřebu si to pouštět znova. No a jako další mě tu čeká Snow White and the huntsman. Tak snad tahle hororo pohádka dopadne lépe :)

A těšte se! Ještě 21 čtenářů a i vy si užijete něco z mých dnešních radostí ;))

A jaký jste měly dneska den vy, děvčata? :)



                                                                                                                                      Vaše Aneta ♥



7 komentářů:

  1. taky jsem objednávala, mě se to teda podařilo ještě těsně předtím, než se tam objevilo to prohlášení. Teď bude nejhorší to čekání než to přijde. Jsem zvědavá, co sis pořídila ty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo! Tobě to ale přijde určitě dřív! :D Asi to bude trvat déle než obvykle. KDyž nás objednávalo 136541551 holek :D

      Vymazat
  2. No MUA mě fakt naštvali, to se asi dalo čekat, že bude velej nápor když je akce a tak se na to mohli nějak připravit.. (ajťák nejsem). Hlavně ty stránky nefungujou už dva dny, výpadek pár hodin bych pochopila, ale ne několik dnů...

    OdpovědětVymazat
  3. Mooc a moc Ti to na te fotce slusi!!

    OdpovědětVymazat
  4. já se snažím objednat od úterka a furt mi to nejde a na fb furt píšou, že máme čekat. By mě zajímalo, co s tím už čtvrtej den dělaj

    OdpovědětVymazat
  5. Na fotce máš hrozně hezky nalíčené oči :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥