Plesové líčení

Včera jsem šla na párty a vymýšlela jsem, co bych si na očích zase vytvořila :D A napadlo mě zkusit si jedno plesové líčení, které pak chci aplikovat na sestřenku :D V únoru má totiž maturitní ples a požádala mě, jestli bych jí nenamalovala. Tak jsem se toho úkolu chopila snad dobře a bude se jí to líbit :) V únoru pro vás budu mít článek s její proměnou - před a po. Moc se na to těšíííím :))




                                                                                                                              Vaše Aneta ♥


23 komentářů:

  1. to jsou náhody, já mám maturák koncem ledna =[}
    sice tohle líčení nevyužiju, protože mám radši spíš matné stíny, ale je to pěkný =] už se těším na článek s proměnou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zas na třpytivém líčení ulítávám :D Ale měla bych si nějaké pořídit :))

      Vymazat
  2. Krásné líčení, ale asi opravdu jen na party nebo ples :) je hodně výrazné, ale krásně se třpytí :) Články před a po miluju! :))) víc takových, ráda se dívám na to, jak se člověk dokáže proměnit :) a přitom stačí mnohdy málo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Bylo opravdu hodně výrazné, ale to jsem chtěla :) Přesně i já mám takové ráda. Jsem na to moc zvědavá :D

      Vymazat
  3. krásné líčení i když si musím ještě nějakej ten pátek počkat :D je mi 14

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě ještě počkej :) Pak se budeš moct "vyblbnout" s líčením až až :))

      Vymazat
  4. Článek před a po bude určitě super,už se těším! :)

    OdpovědětVymazat
  5. to jsou barvicky. Fakt parada!! Jsou taky z Return of Sexy od Too Faced?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondý použila jsem z ní matný stín urpostřed nahoře na blendění, černý stín uplně dole vpravo a kajalovou tužku. Jinak bílý stín a stříbrný je z této paletky :)

      http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2012/01/body-shop.html

      Vymazat
  6. Ty jo ty jsi teda kočka! opravdu moc a máš krásný vlásky :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Wooow... líčení vypadá skutečně skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  8. Líčení je krásné, ale já zbožňuju Tvoje vlasy :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Někdy musím napsat o mé vlasové péči :)

      Vymazat
  9. Povedlo se ti to a souhlasím s těmi vlasy, jsou skvělé :)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥