Nákupy! (Too faced, Swiss dent, Sephora)

Sliby se mají plnit. Proto vám ukáži, co jsem si včera koupila. 

Nejdříve jsem si šla vyzvednout pastu, kterou jsem měla objednanou přes internet. Jedná se o bělící pastu Swiss dent, na kterou jsem četla X pochvalných recenzí. Tak se nemůžu dočkat, až začne působit i na mě :D Teda snad... Měla jsem už hodně podobných past, ale tahle konečně vypadá, že i něco umí. No za pár týdnů uvidíme a já sepíšu pár řádků. Tak snad budou kladné :)

Pak jsem zamířila do Sephory v Palladiu, kde jsem chtěla jednu určitou věc. Bohužel byla vyprodaná a tak mě nasměrovali do jejich prodejni na Novém smíchově. Je to asi 5 minutek metrem, takže mi to ani tak moc nevadilo. Jen jsem se modlila, aby to tam měli, jinak bych si to totiž možná ještě rozmyslela! :D Dorazila jsem tam a s tlukoucím srdcem jsem hledala stojan Too faced. Našla jsem ho a hned uviděla ten poklad! Tak krásně se tam třpytil a volal: "Kup si mě! No tak, kup si mě, já se ti vyplatím!" :D A tak jsem přišla ke skvostné paletce The Return of SEXY! Jsem z ní naprosto unešená a kdybych se nebála, že ji zničím, snad bych si jí včera vzala i do postele :D Za chvíli se chystám domů a tak ji poprvé zkusím v akci. Tak snad obstojí. Za ty peníze to očekávám. No víc už se o dojmech rozepisovat nebudu, protože na ní chci udělat velkou recenzi, až ji budu mít ozkoušenou. Líbí se vám? :))

No když už jsem tam byla, přihodila jsme do košíku ještě dvě maličkosti. Ořezávátko s malým i velkým otvorem a štětec na krémové stíny. No o těch asi recenzi psát nebudu. No i když... :D







UPDATE: 
Před chvílí jsem se s ní nalíčila (druhou - fialovou sekcí) a na první pokus to nedopadlo úplně zle :))



                                                                                                                               Vaše Aneta ♥



23 komentářů:

  1. teda tu ti fakt závidím :) zrovna včera jsem u ní v sephoře stála a slintala :D je to fakt nádhera :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já nad ní slintala :D Teda nejdřív jen na netu. Pak i v krámě kde ji neměli (jen tester) a pak už doma při otevírání krabičky :D A vlastně nad ní slintam až do teď :D:D

      Vymazat
    2. mela/mam/ to naprosto stejne! Fakt se povedla. a to baleni... uh :-))

      Vymazat
    3. já myslím, že z ní budem slintat než jí dopotřebujeme :D

      Vymazat
  2. Paletka je opravdu nádherná, budu se těšit na recenzi. Mně Ježíšek zase přinese UD Feminne, taky se na ni moc těším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je :) Ta UD je také moc krásná! Jen bych nevyužila ten modrý. Ale jinak je to presne moje gusto :)

      Vymazat
  3. anooo, paletku mam - a miluju. Recenze tady: http://www.blondatejsvet.cz/2012/10/too-faced-return-of-sexy.html

    Look se Ti moc povedl! Tvoje oci doslova zari!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Už dříve jsme si všimla, že fialová ke mě docela jde. Nevím, proč jsme se do ted s ni skoro nelíčila :-/ A tvoje recenze je skvělá! Přečetla jsme ji jedním dechem! :D

      Vymazat
    2. Dekuji. Ano, fialova Ti slusi strasne moc! A vis co - me pri jde, ze ta stredni fialova cast bude fakt sluset snad kazdemu! Je to genialni paletka.. opravdu mi dela radost a vubec nelituju jeji koupe.

      Tobe bude doufam taky delat jen radost, kdyz si pro ni musela tak cestovat :-)))

      Vymazat
    3. No mám z ní neskutečnou radost :)
      A s tou fialovou máš pravdu. I stm, že ta krásně jasně spodní fialová je spíš černáúšedá. Je to velká škoda :-/ Ale i tak... Je boží! :D

      Vymazat
  4. Paletka vypadá úžasně, skoro by stačila jen ona místo všech stínů:) Můžu se zeptat na kolik vyšla, nemůžu to nikde najít..?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja kupovala v Sephore - meli 20% slevu a vysla na 900. Jinak je za 1250,-

      Vymazat
    2. tak to ještě jde bych řekla..

      Vymazat
    3. Skoro přsně Blondýnko :) Stála 1290 a též jsem ji měla s 20% slevou :) Vyšla tak na 1032,-. Já k tomu ale brala ještě ten štětec a ořezávátko :) Tak jsme platila za vše dohromady myslím 1245 :)

      Vymazat
  5. je moc pěkná :) taky jsem nad ní jeden čas uvažovala, ale pak zvítězila jiná verze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že máš taky úchylku na třpytivé věci, tak se ani nedivím :D

      Vymazat
  6. První pokus dopadl na výbornou. Paletka je fakt boží:-)

    OdpovědětVymazat
  7. krásné barvy, už se těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já se těším, až vám ji napíšu :))

      Vymazat
  8. Bože, ta paletka je nádherná :)) A jsem zvědavá na recenzi pasty :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná paletka! A líčení se ti s ní povedlo na jedničku :) Hmm, taky bych ji brala.. takže: Milý Ježíšku,... :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky..Strašně mi připomínáš Adélu Banášovou, ale nevím čím:) Zvu tě k sobě na blog na giveaway o výrobky značky Sephora
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥