Můj první makeup Tag

Dneska jsem si pro vás nachystala jeden Tag, který jsem našla na netu. Ne všechny otázky však korespndují se situací v čechách, takže jsem si některé pozměnila a upravila. Tag je cesta, jak se vám čtenářkám opět trochu přiblížit a dát vám prostor se k jednotlivým věcem vyjádřit. Moc ráda si totiž čtu Tagy na ostatních blozích a líbí se mi pak rozvíjená diskuze pod příspěvkem. Sama jsem se ještě na žádný Tag neodvážila, a tak začneme z lehka lehouča :)) Tak tady je:



1. Kdybys mohla pracovat pro nějakou kosmetickou firmu, jaké jméno by si dala své kolekci?
Nad tímhle jsem už párkrát přemýšlela, dokonce se mi o tom už i zdálo :D Jméno své kolekce ze snu si však už nepamatuju. Asi by taky hodně záleželo na tom, kdy by ta kolekce měla vyjít. Jinak by se asi kolekce jmenovala v zimě, jinak v létě. Také by záleželo na barevném schématu kolekce. Jestli by byla bláznivě barevná, nebo by se držela při zemi a převládaly by nahé a zemité odstíny. Takže jsem vlastně na otázku přímo neodpověděla :D Ale tak zkusím přemýšlet... Co třeba.......ne, promiňte. Nic mě teď nenapadá :D

2. Pokud by sis měla vybrat jeden makeup, který by jsi musela používat do konce života, který by to byl?
Asi bych si vybrala makeup od Bourjois 10 hour sleep effect. Vyhovuje mi totiž jak v létě, tak v zimě a má perfektní nažloutlý odstín :D Recenze ZDE.

3. Naušnice, nebo náhrdelník?
Asi spíš naušnice. Sice nejsou moc pod mými dlouhými vlasy vidět, ale nosím je asi radši než náhrdelníky. I když teď jsem si oblíbila zlatý s hroty, který jste mohly vidět v mém Halloweenském příspěvku ZDE. Nesnáším totiž, když se mi zapínání od řetízků zamotává vzadu do vlasů. A taky mi vadí, když se zapínání posouvá doředu a já to musím 10x denně upravovat :D Pro někoho možná prkotina, pro mě velmi stresující :D

4. Preferuješ nahé oči a velmi výrazné rty a nebo výrazné oči a nahé rty?
Určitě druhou možnost! Pravidelné čtenářky vědí, jak jsem na tom se suchými rty a tak ani nemám moc možností si na sebe vzít rtěnku. Navíc ani pořádně nevím, která barva mi padne nejlépe. S očima je to jiné. Tam si vyhraji až až. Ráda zvýrazňuji své oči a také na ně vždy obdržím nejvíce komplimentů :D Takže proč nezvýraznit to, na co jste nejvíc hrdí, že? :)

5. Věc na rty, kterou vždy nosím u sebe.
Rozhodně balzám (viz výše, rtěnky to nejsou). Bez něho neodejdu z baráku. Vážně. Jsem schopná se vrátit, i když už jsem na půl cesty z domova :D To platí u rodičů. V Praze už není takový problém si někde po cestě koupit jiný balzám, jelikož zde jsou drogerie na každém kroku.

6. Youtube, nebo blogy?
To je těžká otázka. Oboje mám ráda a asi nebudu schopná se rozhodnout. Na YT si pouštím písničky a spousty a spousty videí o kosmetice. Na blozích si skvěle počtu a prohlídnu fotky. Každé je tudíž svým způsobem originální a já si prostě nemůžu vybrat, co je lepší :) Ale pokud vážně musím, tak asi YT. Přeci jen recenze i fotky se tam také dají najít a proto bych si vybrala asi toto.

7. Máš zvláštní fobii?
Mám fobie, jako spousta jinýh lidí. Mezi ně patří třeba strach z pavouků, z výšek, ze tmy. Také trpím klaustrofobií. Ne že by mi vadily třeba výtahy, ale jednou mě ve škole (ještě na střední) kluci přilepili k lavičce izolepou. Obmotali mě ak moc, že jsme nemohla pohnout rukama ani nohama a ztropila jsem hrozné divadlo. Tak mě radši zase odázali. Od té doby mi propukla fobie z toho, že nemůžu hýbat rukama ani nohama. To mě kolikrát budí i ze sna. Dále mám fobii z čínských bister, kam jsem dříve chodila docela často. Od té doby, co jsem tam našla černý tlustý vlas a v jiném zas obrovskou bílou uvařenou kobylku v rýži, se jim obloukem vyhýbám... Snad jsem ochotná si dát jen nudle z Pandy :D Té ještě docela důvěřuji :D

8. Oblíbené songy, které poslouchám na cestách, nebo při přípravě svého makeupu?
Tak tady se asi rozepisovat nebudu a spíš vám je sem nasázim :)









Tak tohle je asi moje top four momentálně :D Jinak mé oblíbené písničky se hodně často objevují i v mých videích ;))

9. Televize, nebo Youtube?
Tak tady je odpověď naprosto jasná a ani jsem nemusela přemýšlet. Zde vybírám jednoznačně YT. Na televizi se nedívám už přes dva roky. Ani jí na bytě nemáme. Když tohle někde řeknu, každý na mě kouká jak na marťana :D Nemáme ji ale z jednoho prostého důvodu. Příšerně mě otravují reklamy, které kazí jakýkoliv požitek z filmu, seriálu a pořadu. To si to radši pustím o hodinu později na netu, nebo si film stáhnu. Za mě prostě televize NE!

10. Co tě inspirovalo psát svůj blog?
Začínala jsem tím, že jsem sledovala různá videa na YT od zahraničních blogerek. Pak jsem si všimla, že i pár českých holek videa točí. Tak jsem se dostala i na jejich blogy, které také vedly. Takhle jsem je sledovala cca rok a pak mě napadlo, že bych si také jeden mohla vést. Můj tehdejší přítel ( možná si na něj ještě někdo vzpomínáte :) ) mě pak hodně podporoval  v tomto nápadu a pomáhal mi i s úpravou vzhledu blogu a tak. No a čtenářky přibývaly a moje kosmetická výbava rostla a rostla a mě to bavilo víc a víc a dál už to znáte :))

To byla poslední otázka a já doufám, že se vám tenhle Tag zalíbil a že se mi aspoň trochu povedl. A že jste ho přečetly až do konce :D Mám někdy udělat ještě další Tag? Rovnou mi můžete posílat návrhy na různé Tagy, které byste rády pak našly na blogu zodpovězené :))


                                                                                                                              Vaše Aneta ♥


4 komentáře:

  1. strach z pavouků mám taky :-) máme to společný u více otázek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé... moc povedený TAG. Little Talks a One More Night mám taky moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. odpovedala si strasne sympaticky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc povedené:-))) moc hezké.))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥