Les Fleurs de Bach - Urgency (první pomoc)

Dnes mám pro vás velmi zajímavou recenzi (teda aspoň z mého pohledu) na krém, který se právem jmenuje První pomoc. Proč právem, k tomu se dostaneme později. Nejprve bych vám totiž chtěla jen v nástinu představit tuto firmu. 

Kořeny LES FLEURS DE BACH (u nás - Bio Bachovky) sahají až k začátku 20.století a zakladatelem byl Dr. Edward Bach, po němž se také celá firma samozřejmě jmenuje. Bach se zabýval homeopatii, bakteriologii i patologií. Za první světové války se staral o raněné a když sám onemocněl rakovinou, ještě více se ponořil do své práce. Zjistil totiž, že psychické zdraví velmi ovlivňuje to fyzické a započal výzkum. Zkoumal rostliny, z nichž vyráběl esence a zjistil, že pacienti se po nasazené léčbě těmito esencemi uzdravují a cítí se lépe. Díky němu si dnes můžeme ulevovat od mnoha strastí a bolestí 38 esencemi, které se dají mezi sebou kombinovat. Dále Bio Bachovky nabízejí ve svém sortimentu parfémy, interiérové parfémy a anti-stresovou kosmetiku. 

Já měla možnost vyzkoušet díky sponzorovanému testování jejich krém. Vybrala jsem si ho proto, že něco takového mi v mé kosmetické výbavě chybělo. Možná že spíš ve zdravotní výbavě :) Krém je na bázi právě Bachových esencí.


Co říká výrobce? 


Krém PRVNÍ POMOCI, 50 ml 
K použití po malých nehodách: štípnutí, říznutí, popálení, pro kožní nedokonalosti, po holení.

Krém zklidňuje podrážděnou pokožku a ulevuje od bolesti při drobných poraněních.Vhodný pro děti i dospělé, není návykový. 

Návod k použití: vmasírujte do pokožky v místě nehody. Jen pro vnější užití.
Není testováno na zvířatech.

Ingrédients:
Aqua, Butyrospermum parkii, Palm oil, Prunus amygdalus dulcis, Caprylyl, Xanthan gum, Rosmarinus essential oil, Juniperus essential oil, Thymus essential oil, Tocopheryl acétate, Sorbic acid.


Co říkám já?

Krém je lehce hutnější konzistence, která se však vsakuje celkem rychle. Vlastně se na různých partiích vsakuje různě rychle. Třeba na rukou je vsákne hned a skvěle jim uleví. Na podlitinách (viz níže :D) to chvíli trvalo a vsákl se asi až tak po 5-7mi minutách.

Krém krásně voní po bylinkách. Cítím nejvíce rozmarýn a šalvěj (obsahuje šalvěj? :D)

Krém jsem nejdříve neměla na co používat, jelikož jsem neměla žádné problémy. A jelikož mé tělo tuto myšlenku postřehlo, hned si muselo něco udělat, abych mohla krém pořádně vyzkoušet! :D Mám ekzém na rukou. Prsty mám tak suché, že kolikrát mám problém dát ruku v pěst, nebo naopak je velmi obtížné prsty zcela narovnat. Pokud dojdu do tohoto stavu, namažu si celé ruce tímto krémem. Po pár minutách se mi kůže zvláčnila a změkčila a já neměla určitý úkon prsty provést. Velmi mi to pomohlo a ulevilo se mi po použití tohoto krému.

Jako další jsem měla nehodu na schodech - letěla jsem s výšky asi jednoho metru po hubě dolů :D No nejvíce to odnesly mé nohy (holeně, au au), na kterých jsem měla doslova podlitiny a velké modřiny :D No vypadala jsem jak týraná žena, co vám budu povídat. Tak mě napadlo krém také použít na ně. Byla jsem mile překvapena, jak krém urychloval hojení a za pár dní už nohy vypadaly o dost lépe, podlitiny splaskly a já se opět vešla do kozaček :D Takže i zde u mě krém obstál na výbornou. Ještě dodávám, že jsme ho používala na tato postižená místa i 3x denně. Stačí menší množství a počkat, až se krém zcela vsákne.

Své využití našel i po holení, kdy pokožku pěkně zklidnil a již se neobjevovala taková ta nepěkná vyrážka po holení.

A v poslední řadě jsem ho vyzkoušela na mou popraskanou pusu. Tam zas až tak neobstál. Krém byl sice příjemný, ale nehydratoval tak skvěle, abych pak už měla od suché pusy klid. Na to mám ale jiné tahouny :) Takže mu to odpoštím. Hlavně za účinky na jiných částech mého těla :))

Za mě je krém velice dobrý. Jediné co mi vadí, je jeho cena. za 50ml dáte 429Kč, což je dost. Ale když si vzpomenu, jakou službu pro mě udělal, asi to chápu. Po vypotřebování krému si ho nejspíš koupím i sama. Ale to zatím ještě nehrozí, jelikož mi ho dost zbývá. Stačí opravdu menší množství a výsledek se dostaví.
Produkt jsem zkoušela přes dva měsíce!




Máte s Bachovkami zkušenost? Zaujal vás tento výrobek?

Celou historii a fylosofii si můžete přečíst ZDE
Krém zakoupíte ZDE
FB stránky si můžete přidat ZDE

                                                                                                                                         Vaše Aneta ♥


6 komentářů:

  1. Pripomina mi to funkci cicaplast od Laroche? I kdyz nezkouseůa jsem, tak tezko soudit:-) Ja testuju tu esenci Radost....obcas mam chuť se v tom vykoupat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdříve jsem také přemýšlela o nějakém tom parfému, ale rozhodla jsem se nakonec takto. A náležitě jsme to pak ocenila, když se mi začaly dít ty věci :D Takže se těším na tvou recenzi! Doufám že již teď "pociťuješ lásku k životu a cítíš se plná energie" :D
      Jinak podobnost s Laroche také nemohu posoudit :)

      Vymazat
  2. Velmi zajimavy uvod! Jinak ja jsem si nedavno koupila krem podobneho typu od Himalaya, je prirodni a urcen na podobne veci. A cenove vyjde mnohonasobne levneji. Jinak uz dlouho premyslim o nejakych tech kapkach nebo parfemu, takze budu cihat na recenze=)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je pro mě velmi zajímavá značka, ráda bych něco vyzkoušela :). Já používám na regeneraci Elizabeth Arden 8 hour cream a je fajn.

    OdpovědětVymazat
  4. Super tip, díky! Něco takového by se mi hodilo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké. Sice čtyři stovky jsou dost, ale já to beru tak, že za kvalitní ingredience se musí zaplatit. Zvlášť pokud jsou BIO. Nejhorší je, že i v drogerce člověk najde plno krémů za čtyři sta a je to samá chemie bez účinku:-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥