Dnešní drama/horor + MOTD

Dneska jsem chtěla napsat článek o listopadovém Senzaboxu, ale to počká do zítra. Teď napíšu článek nebo spíš budu vám vyprávět, co se mi stalo asi tak před půl hodinou. Musím to napsat teď, dokud to mám v živé paměti. I když tohle se bude zapomínat asi dost těžko...

Takže jela jsem do Alzy pro nový mikrofon, abych pro vás mohla natáčet zase o něco kvalitnější videa (a je skvělýýýý!). Všechno proběhlo v pořádku a já v dobré náladě jela zpět. V blízkosti mého bydliště se nachází Billa, kam celkem často chodím nakupovat. Jenže teď jsem tam asi tak dva týdny nebyla a ona se zatím proměnila k nepoznání! Je ještě jednou tak velká, je tam ještě jednou tolik lidí a zaměstnanců, uličky jsou velmi úzké a já nemohla najít nic, co jsem potřebovala... Tak jsem už s méně dobrou náladou konečně zaplatila a odešla k pultíku si urovnat nákup do tašky. V tu chvíli začíná mé drama :D

Jak si tak uklízím nákup, přijde ke mě muž velmi zvláštního vzezření. Nejdřív řekl dobrý den, já mu odpověděla a koukala na něj co jako chce. Asi tak 5 dlouhých sekund mi civěl do obličeje a já si pomalu začínala myslet, že je to nějakej retard... Tak jsem si ho přestala všímat a dál uklízela nákup (proč zrovna dneska musel být tak velký a mně to muselo trvat tak dlouho?!). Pak se mě retard zeptal, jestli jsem studentka. Řekla jsem, že jo. A on se hned začal vyptávat co studuju a kde a kolik mi je. Slušně jsme ho dobyla s tím, že takové informace mu rozhodně podávat nebudu. On mě chytil za rukáv kabátu a táhl mě k nějakému jejich pultíku, kde nezúčastněně postával asi jeho kolega. Začal na mě chrlit, že jeho kolega vystudoval management a dál už ani nevím, protože jsem se snažila dostat co nejdál z jeho dosahu. Doslova jsme vyběhla z prodejny a za zýdy slyšela jen "tak nic no, kráva". Tak jsem byla mírně v šoku, ale to nejhorší teprv mělo přijít.

Sotva jsem byla tak tři kroky od Billy, slyším za sebou další mužský hlas, jak říká: "Měla jste toho chlapa poslat do prdele. Já ho viděl jak na vás mluví a táhne vás k tomu stolu. Ty lidi jsou dneska hrozně drzí!". Tak řikám že jo, že s tim nic nenaděláme, ale že jsem si poradila. Děkuju a nashledanou. Tak jdu dál. Otočila jsem se a tenhle chlápek šel furt zamnou. Tak jsem extrémně zpomalila a čekala že mě předejde. Jenže on zpomalil taky! Tak jsme se zase dala do poklusu. No on samozřejmě zrychlil taky. Když jsme byla už před vchodem k nám do baráku, tak jsme se otočila a on byl furt zamnou. Tak jsme suverénně pokračovala dál a vymýšlela co dál. Nechtěla jsem ,aby věděl kde bydlím. Pár metrů přede mnou jsem viděla starého pána, který stál a asi na někoho čekal. Tak mě to napadlo. Zamířila jsem přímo k němu a pořádně nahlas, aby to úchylák slyšel jsem řekla: !No tak jsem tady, dědo. Snad nečekáš moc dlouho". Pán na mě koukal docela vyjeveně a vůbec nechápal. Ale tyhle dvě věty stačily na to, aby se dal úchylák na ústup. Periferně jsem viděla, jak mizí za roh a já jsme si neuvěřitelně oddychla! Pánovi jsme to poté vysvětlila, vypadal ještě víc v šoku než já, ale pochválil mě, že jsme za ním přišla a tak rychle jsem zareagovala. Pak mě doprovodil až před vchod. I když by sám chudák asi potřeboval doprovodit domů :))

No každopádně jsem doma, zdravá a živá a zajímá mě, jestli i vám se něco podobného stalo? Já měla ještě pepřák v kapse, ale nebyla jsem ani schopná si ho vzít do ruky. V jedné ruce jsem měla nákup a ve druhé táhla brambory... No hrozná situace. Já si teď asi hodim dlouhou relaxační koupel a pustim si nějakej veselej film na odreagování.

A aby tenhle článek nebyl uplně tak pesimistický a ne o kosmetice, přidávám jen MOTD.




                                                                                                                                 Vaše Aneta ♥


16 komentářů:

  1. Obdivujem ta ako si t zvladla, zasluzil by si tymi zemiakmi po hlave! A krasne licenie, dokonala linka nie je moja silna stranka :)

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo, hlavne ze ses v poradku... Fakt si zareagovala uzasne!

    A liceni jako vzdy uzasne!! Nezne a pritom sexy!

    OdpovědětVymazat
  3. Jednou se mi stalo něco podobného a ještě pár dní po tom jsem byla slušně vyklepaná a bála jsem se chodit sama.. Pepřák od té doby nosím, ale s mojí šikovností bych ho nastříkala spíš sobě do očí :D

    OdpovědětVymazat
  4. Panebože to je strašný!! Nechápu co to bylo zač, že tě takle vopruzovali??!! Fuj, je mi tu z toho úplně špatně:( A máš můj obrovský obdiv, já vůbec netuším, co bych dělala, jako ty bych to teda rozhodně nezvládla!!

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, tak to si opravdu zachovala chladnou hlavu a jsem rada, ze to dobre dopadlo!

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, ale hlavní je, že to všechno dobře dopadlo! :) Jinak moc krásné líčení :)

    OdpovědětVymazat
  7. Týjo, to bych se snad zbláznila, jsem strašná posera a to se mi naštěstí (ťuk, ťuk) nic podobného nestalo. Jsi šikovná, že jsi to takhle vyřešila.

    Jinak líčení je opět nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Holky moc díky za podporu! Pokud se vám stane něco podobného, zachovejte chladnou hlavu a vzpomeňte si na mě :)) Já si teď uvařila dobrou véču, stahuju film a je mi líp :)
    A jsem ráda, že se vám to líčení líbí!

    OdpovědětVymazat
  9. Tyjo ja nechci být sprostá,ale asi bych se pos*ala být na tvém místě seš statečná....

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasně jsi to zvládla, klobouk dolů!

    OdpovědětVymazat
  11. Zmákla jsi to perfektně. Sama nevím, jak bych zareagovala.
    MOTD je moc povedený :)

    OdpovědětVymazat
  12. Síla! Tohle už není možný..

    OdpovědětVymazat
  13. Ještě jednou moc díky za podporu :)) Moc mi to pomohlo :)

    OdpovědětVymazat
  14. Br! Mám úplně husí kůži :(

    OdpovědětVymazat
  15. OMG to byl den blbec. Tak jeste, zes tak dobre zareagovala, ten uchylak by zasloizil tema bramborama do rozkroku.
    ♥Jeanny♥

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥