Christmas wishlist 2012

V první řadě vám chci všem poděkovat za pozitivní reakce na nový vzhled. Je to trošku šokující změna, ale určitě k lepšímu. Až jsem dost překvapená, že všechny jste přijaly fialovou s nadšením. Spíš jsem si myslela, že někoho odradí. Každopádně mě to zahřálo u srdce :))

No a jelikož se blíží Vánoce (pro někoho pohoda, pro někoho stres :D), rozhodla jsem se, jako již tradičně, že udělám vánoční wishlist pro rok 2012. Možná, že není úplný, jelikož jsem teď asi hodinu vymýšlela, co že to vlastně chci :D Ale také vím, že velké části z toho se asi nedočkám. Je to vlastně spíš takový celoroční wishlist a nebudu se zlobit, pokud některou z věcí dostanu i mimo Vánoce :D Tak se na to pojďme podívat :)



1. Masku na vlasy od Aussie. Myslím, že jste o něm již určitě četly, minimálně ti z vás, které sledujete PlumFoolery. Ale nejen ona ji vychvaluje, takže si na ni brousím zuby. Toto je jedna z položek, kterou dostanu určitě :D

2. Můj milovaný krém od Biodermy Atoderm. Je to asi to nejlepší, co jsme měla možnost vyzkoušet a rozhodně půjdu opět do toho největšího 500ml balení!

3. Boty na vysokém podpatku s platformou do chladnějšího počasí. Tyhle konkrétně jsou z HM a už jsem se po nich byla dívat při mojí tour de HM :D Ale zatím je nikde nemají.

4. BB cream od Etude house pro suchou pleť. Zaujal mě při mnohých recenzích a po pravém asijském už dlouho toužím.

5. Voňavý tělový sprej s vůní kokosu a vanilky. Ten prostě musím mít!!!

6. Štětec na tvářenku od Real techniques. Vypadá krásně nadýchaně a měkce. Navíc se mi líbí tvar do špičky.¨

7. Další štětce od RT, tentokrát sada na oči.

8. Tak tuhle položku, jakožto alergik, určitě nedostanu :( Ale strašně moc bych si přála Siamskou kočičku. Kočky miluji a představa večerního posezení s knížkou a kočkou na klíně mě strašně láká :D No zatím si o ní můžu nechat jen zdát :(

9. Barevná a velká sluchátka. Chci je pro větší požitek z hudby a také v zimě zahřejí. No ne? :D

10. Zlaté hodinky mi rozhodně v doplňcích chybí. Tyhle bych brala všemi deseti!!!

11. Vanilkový parfém od YR už očichávám v krámě dlouho. Teď na zimu by byl ideální. Třeba se ho dočkám :))

12. Hodně vykrojená podprsenka by se také hodila. V některých tričkách totiž ty klasické vypadají hrozně.

13. A jako poslední tu máme FullHD kameru. A hádejte proč? No to abych pro vás mohla točit lepší videa :))

Na obrázku jsem zapomněla označit svetřík s Peter PAn límečekem. Prostě co má tenhle límeček, miluju! :)

Další položkou jsou již klasicky ponožky, spodní prádlo a tak dále :D Ale o tom se asi rozepisovat moc nemusím :)) Samozřejmě nepohrdnu ani další kosmetikou a oblečením :)

Braly byste můj wishlist, nebo byste se bez něčeho v klidu oběšly? :)

                                                                                                                                         Vaše Aneta ♥


11 komentářů:

  1. Ahoj,
    tu voňavku jsem měla. Loni v zimě, je pravda že voní moc hezky (nebo tedy mě se alespoň moc líbila), ale vůbec nevydržela. Pokud Ti mohu poradit, zkus se s ní navonět a vyzkoušet, jak dlouho na Tobě vydrží. Já mám ráda, když mi vydrží vůně celý den, max se trošičku přestříknu až odpoledne, když jdu z práce nebo tak. Tato od YR nebyla cítit po 2hod, ostatně jako všechny co jsem kdy od YR koupila. Už bych si ji nikdy nekoupila a asi ani žádnou jinou od YR. To raději investuji do dražších, které mě pak v závěru vyjdou levněji, protože je tak rychle nevypotřebuji. A nemysli si, že to je jen můj názor, co si koupily voňavky od YR mé kamarádky (a nebyla to jedna vůně a jedna kamarádka), měly bohužel obdobné zkušenosti, mnohdy i horší :0(
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šárko. Moc ti děkuji, žes mi napsala, jak to s jejich voňavkami je. Já sama s tím zkušenost mám. KDysi jsem od nich jednu voňavku měla, jednu stále mám, a tak vím, že moc dlouho nevydrží. I přes to ale po této toužím, jelikož je pro mě ta vůně opravdu dokonalá. NEdělá mi problém se během dne převonět a třeba i několikrát :)

      Vymazat
  2. S kočkou to mám podobně, jakožto alergik, ale jinak kočky miluju, takže si jí asi stejně někdy pořídím, alergie nealergie... :)
    A hezký seznam přání, ani bych se nezlobila, kdyby to někdo nadělil mně... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo! jednou si ji stejně pořídíme :) Jen ne tu bez chlupů :-// :D
      To se ani nedivím :D

      Vymazat
  3. Musela jsem se podívat několikrát, jestli tak skutečně vidím kočku... a je vážně tam :-D
    Na ten RT štětec na tvářenku mám taky zálusk, jen nevím jestli by mi vyhovoval ten tvar...snad časem vyzkoušim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně tam je :D Ale pod stromečkem s největší pravděpodobností nebude :-//
      Právě já mám tušení, že mi vyhovovat bude. Ale třeba je realita jiná. Uvidíme :)

      Vymazat
  4. design je hezkej - já mám fialovou ráda :)

    Pěkně velký wishlist :D Já když tak přemýšlím, tak vlastně ani nevím co bych si přála...Jediné po čem mé srdce momentálně touží je iPad mini...možná že ho ježíšek přinese a nebo si ho potom koupím po vánocích...:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj wishlist je suprový, já to budu muset ještě nějak vymyslet, ale také mám v plánu udělat objednávku u Plum :).

    OdpovědětVymazat
  6. Wow. I just realized we have few things in common that we wanted for christmas. I wanted to have that pretty cat and the video cam.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥