Catrice - Genius in the bottle (video)

Právě jsme se vrátila z práce a ještě než půjdu spát, ukáži vám můj nový oblíbený lak v akci. Je od značky Catrice a jmenuje se Genius in the bottle :) Pěkný název, ne? :) A génius to opravdu je. Při různých světelných podmínkách vypadá jinak. Pokoušela jsem se to pro vás nafotit, ale pak jsem to vzdala. Prostě to nešlo. A tak abyste o ten pohled nepřišly, natočila jsem raději video, kde vše krásně uvidíte :) Tenhle lak je pro mě jedničkou pro letošní podzim a to nejen díky barvě a odleskům. Také pro svou výdrž. 4 dny jsou podle mě slušný výsledek. Stačí 2 vrstvy. Užijte si mou krátkou demonstraci.



Přepněte do HD :)






                                                                                                                                  Vaše Aneta ♥


10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To ano. Jen by mohl i za denního světla :D

      Vymazat
  2. Mám ho už nějakou dobu a je moc dobrý.

    OdpovědětVymazat
  3. Můj oblíbenej... a nejenom proto, že je to dupe Chanelu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Chanel Peridot je podle mě na chlup stejný, jako tenhle od Catrice. Jen v trochu jiné cenové :D Navíc laky od Chanelu podle mého moc nevydrží (aspoň ty, co jsem měla možnost vyzkoušet, když jsem pracovala v Sephoře :D)... Spíš vůbec :D

      Vymazat
  4. Jé, já v pozadí vidím svůj komentář :). Jinak moc pěkný lak, baví mě ty různé efekty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekala jsem, jestli si všimneš :D Také mě moc baví!!!

      Vymazat
  5. Lak je nádherný! na podzim a zimu ideální barvička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy :) Bude to asi muj nejpoužívanější lak pro tento podzim :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥