Video - My daily makeup routine

Tak mám pro vás nové video! Kdo má radost? :D Natočila jsem pro vás Můj denní Make-up. Jak jsem mohla opomenout takovou základní věc? :) Tak snad se vám bude líbit a těším se, až si přečtu v komentářích  vaše reakce a dojmy. Sice to mohlo dopadnout lépe, ale já se do příště poučím :)) Přepněte si prosím do HD rozlišení :))

Enjoy!






UPDATE:
Jelikož jste si přály vědět, jaké produkty ve videu používám, tu jsou :)) :

Tvář: 
Korektor Rimmel - Match perfection 010 Ivory
Makeup Bourjois, 10 Hours Sleep Effect (72 Rose clair)
Pudr Max Factor Creme Puff Compact Powder - 5 Translucent
Bronzer Essence - 02 Love to be matt
Tvářenka NYX - 11 Boho chic
Štětec Real techniques - Expert brush

Obočí: 
E.l.f. : Eybrow kit - Ash

Oči:
Báze E.l.f.
Stíny Essence
Linky Inglot - 77
Řasenka Maybelline - The falsies



                                                                                                                        Vaše Aneta ♥

33 komentářů:

  1. krásný video, taky bych chtěla umět takovou krásnou linku, ale jak už jsem jednou říkala, když ji protahuju, tak mi pak u normálně otevřenýho oka nenavazuje....jsem divně ušitá....nebo nevím.
    Máš rozhodně nejpěknější oči ze všech blogerek, který sleduju a umíš je krásně zvýraznit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi líto, ale napadlo mě, že bys třeba mohla zajít do Sephory nebo Inglotu nebo do jiného obchodu a svěřit se do rukou vizážistek. Myslím, že by ti dobře poradily a ukázaly, jak na to :))
      A moc moc moc moc děkuju za kompliment! Udělal mi velkou radost :))))

      Vymazat
    2. seš hodná, nápad je to asi dobrý, ale já mám do takových parfumerek několik hodin cestu, takže ty linky asi rači oželím :)

      Vymazat
  2. No konečně nové video! toto trvalo... doufám že, se příště polepšíš..

    OdpovědětVymazat
  3. oc hezké linky:-) mám menší dotaz: ty máš nějaké problémy s pletí nebo to dělá to video?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těma problémama myslíš ten jeden pupínek co tam má?

      Vymazat
    2. taky jsem si žádných problémů nevšimla...

      Vymazat
    3. No Soni také nevím,co máš na mysli. Určitě žádné velké problémy s pletí nemám :))

      Vymazat
  4. Nezapomněla jsi v tom videu na rty?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezapomněla. Rty si přes den nikdy nelíčím. Používám jen bezbarvý balzám :)

      Vymazat
  5. Líčení se ti moc povedlo a hrozně ti sekne! Tu linku máš parádní :). Mně se jí takhle hezky ještě nepodařilo namalovat:(. A máš krásný vlasy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komplimenty :) Určitě se ti linky po čase začnou také dařit :)

      Vymazat
  6. Super video, mám ráda tutoriálky na tenhle způsob, nějak mě baví zjišt´ovat, kolik kdo toho na sebe denně napatlá:D Povedený make-up, moc ti sluší=)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dlouho jsem tě tu neviděla teensmajdicko :) Děkuji :)

      Vymazat
  7. Supr denní makeup.. linky se mi strašně líbí, ale neumím je dělat rychle a stejné :D a to je pak ráno vzteku a spěchu :D
    a písnička k videu?! úžasná! prosím prosím link na ní :)
    B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) I mně se občas ráno nepovedou :D Nesnášim pak to odličování a znovu malování :D
      Písničku si můžeš poslechnout zde: http://www.youtube.com/watch?v=G4pOrJK-bYY je to má oblíbená :)

      Vymazat
  8. Jé, já se líčím prakticky úplně stejně :) Taky si dělám tyhle výrazné linky každý den už pár let. Máš krásná očka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme nalazené na stejnou notu :)) Děkuji :)

      Vymazat
  9. Jéé ty máš ten náhrdelník z New Yorkeru? Vypadá super:) Jinak bych chtěla umět taky takový linky, to obdivuju naprosto pokaždé!!! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, díky tobě jsem si ho pořídila. Moc se mi líbil :)) A děkuji :)

      Vymazat
  10. Ta linka je naprosto dokonalá :-)! Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle líčení ti sedí, oči jsou pěkné... rty bych také trochu výrazněji namázla, ale přes den si je taky moc nemaluju, tak to chápu.

    Jinak bych ocenila seznam použitých produktů - třeba ten make-up není vidět a líbi se mi i štětec na make-up, tak by mě zajímalo, co to je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ale rty si opravdu nelíčím. Mám je extrémně suché a tak ani nemohu.
      Až budu mít čas, produkty tedy doplním. O štětci jsem psala v sobotu článek :
      http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2012/10/real-techniques-expert-brush.html

      Vymazat
  12. už tě sleduji delší dobu, bohužel jako anonym, protože jsem antitalent na zakládání nějakých profilů na bloglovinu či kde to je... :-D ale nedá mi to a musím ti říct, že po tomto videu jsi mi o moc víc sympatická než do teď!! ;-) a moc ti to sluší... za tvé řasy bych vraždila :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to nevadí, hlavně, že se ti blog líbí a pravidelně se vracíš :) Ale kdyby se ti náhodou podařilo registrovat, budu ráda, že mám novou sledovatelku :))
      A děkuji za milá slova. Potěšila mě! :))

      Vymazat
  13. Ty jo ty seš teda kočka :-) sluší ti to moc! Určitě písni produkty. a ještě bych se chtěla zeptat jakou barvu na vlasy používáš a jaká je tvá původní barva vlasů? díky moc! Těším se na dealší videa.

    Věrná čtenářka Viktorie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Viki. Děkuji za kompliment :))
      Já jsem původně špinavá blondýna (zní to hrozně, ale je to tak :D ) A teď jsem dvakrát nebo možná už třikrát barvila touto barvou : http://www.sophisti.pl/artykuly/uroda-nowosci/casting-creme-gloss-glosy-blonds-loreeal-paris-far.html
      Je to ta třetí a jmenuje se perleťová blond :))

      Vymazat
    2. Děkuji moc za odpověď. Přeji pěkný večer. V.

      Vymazat
  14. Anetko, jsi nádherná! Štveš mě :). Takhle bych chtěla vypadat bez make-upu ;). A je vidět, že s líčením to opravdu umíš. Líbí se mi taky, že máš příjemný hlas a nemluvíš zbrkle, jen tak dál :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to néééé :D To jsi mě neviděla po ránu. Ale fotku sem pro jistotu dávat nebudu :D A děkuji ti :) Stejně mám vždy při mluvení hroznou trému!!! Při líčení už pak ne :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥