Real techniques - Expert brush

Svět se zbláznil! Je říjen a sněží! Hrůza :D Právě jsem přišla z tý plískanice, co venku zavládla. Od rána sněžilo, pak nastoupil sníh se sněhem a teď už je jen všude spousta vody a prší. Ale člověk si musí udělat i v tomhle nečase radost a pohodu, a tak jsem si navlékla teplé huňaté ponožky, uvařila kávu, zapálila mou malou Yankee Candle a pustila se do psaní článku. A hned je ten den o něco hezčí a veselejší :))

Dnes mám pro vás recenzi na štětec od Real techniques. Určitě jste o nich již slyšely, nebo četly.Mnozí z vás jistě znají i zakladatelku této značky Samanthu Chapman.Ta začínala jako Youtube vlogerka a dotáhla to tak daleko, že mohla vytvořit svou vlastní řadu štětců. které jsou dokonalé. Tak dlouho jsem po nich toužila, až jsem si jedním z nich udělala radost :)

Jmenuje se Expert face brush a je určený k nanášení tekutého i sypkého makeupu. Ale umí toho mnohem víc. Sama Samantha poukazuje na 100%ní využitelnost tohoto štětce. Můžete ho používat i na tvářenku, konturování, rozjasňovač, atd. Já sama s ním roztírám korektor a pak aplikuji makeup.


Co se týče aplikace, ta je přímo úžasná. Stippling brush od teď budu používat asi už jen na tvářenky. Štětinky jsou hodně jemné, ale velmi blízko u sebe. To dodává štětci na velké hustotě. Vlákna jsou celekm krátká, na což jsem si musela chvíli zvykat. Přeci jen je to rozdíl od Stippling brushe, protože ten má štětinky mnohem delší a proto jsou také poddajnější (dají se "ohýbat"). Kdežto Expert brush drží všechny chlupy tam, kde mají být. Štětec za dobu co jej používám neztratil ani jeden chlup a to ho používám i několikrát denně. Moc se mi také líbí tvar hlavy štětce. Není prostě jen rovně useklý, ale štětinky jsou jakoby postupně sestříhané do kulatého tvaru. Tím pádem se dostanete do všech záhybů na vašem obličeji. To je perfektní například na důlek u oka a začátku kořene nosu. Určitě víte, co tím myslím :) 

Finish je dokonalý. Krásně hladký povrch a vše dokonale "rozblenděno". Takový efekt se mi se Stipplem nepodařil. A to jsem si myslela, že je dokonalý :) Po této zkušenosti bych ho obodovala 7 z 10ti bodů. Jinak přes své huňaté chlupy makeup příliš nevsákává a proto je potřeba stejné množství makeupu, jako byste používaly prsty a nebo jiný štětec..

Líbí se mi i jeho kovové oranžové tělo a to, že štětec se dá postavit. Má totiž rovný gumový spodek.

Já štětec na 100% doporučuji a dávám mu 10 z 10ti. Škoda, že nemůžu víc :D

Štětec mě stál 420Kč, ale momentálně je u Plum v e-shopu ve slevě :) 






Zalíbil se vám tenhle štětec? Nebo koukáte po jiném/jiných od tétoznačky? Já totiž určitě ano! Pěknou sobotu, vaše

                                                                                                                                   Aneta ♥




13 komentářů:

  1. Anet jsem ráda že jsi s nim spokojena a ještě jednou se omlouvám za to zpoždění:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem s nim úplně nejvíc spokojená!!!! :)) Určitě si před vánocema ještě nějaký pořídím! A za to zpoždění se neomlouvej. Nic se nestalo :))

      Vymazat
  2. hele a ten stippling brush, co s ním porovnáváš, myslíš taky ten od real techniques? protože ten mi přijde naprosto boží, jak na tvářenky, tak i na makeup nebo pudr. ovšem pokud existuje něco ještě o třicet procent lepšího... tak se mi právě zamotala hlava a podlomila kolena a jdu se křísit ze mdlob, abych ho mohla objednat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. trb ten nemyslím. Mám od E.L.F.u. Ten RT bude určitě lepší... Aspoň by měl za tu cenu :D Pokud jsi "ťupkací" typ, tak si asi tenhle na makeup nepořizuj. Já jsem ale od teď "blendící" typ! :D Pokud ho chceš na něco jiného, viz. ty tvářenky, rozjasňovače a bronzery, tak bych se toho nebála :)

      Vymazat
    2. no on ten stippling od real techniques je taky spíš blendící. alespoň já ho normálně používám na pudrový makeupy a super (a navíc s ním můžeš i ťupkat tekuté makeupy). takže jsem si asi odvodila, že tento, co máš ty nepotřebuji, protože to bude dost podobný...

      Vymazat
  3. já pořád nevím, jestli je aplikace štětcem lepší než prsty....takže se nemohou rozhodnout, zda investovat do kvalitních štětců. Mám stipling od elfu a nějak mám pocit, že jsem jak maska, když jej použiju, že po nanesení prsty vypadám daleko přirozeněji, tak nevím....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtělo by to vyzkoušet. Pokud po něm toužíš, tak být tebou, udělala bych to. Protože tenhle štětec je opravdu multifunkční a využila bys ho určitě i na jiné věci. S tím jsem do toho šla. Neměla jsem žádnou zkušenost s nanášením makeupu chlupatým štětcem, ale zamilovala jsem si ho! :))

      Vymazat
  4. Já mám od RT sadu na oči a štětec na tvářenku, jsem s obojím spokojená. Jen ten na tvářenku má vážně hodně jemná vlákna, takže si s ním musím dát víc načas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš přesně to, co já chci a nutně to potřebuju!!! :D To, že má jemná vlákna asi jedině uvítám. Tak uvidíme, jestli ho třeba pod stromečkem najdu :))

      Vymazat
  5. Na Sigmu určitě nemá! :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nemůžu potvrdit, ani vyvrátit. Neměla jsem možnost štětce od Sigmy vyzkoušet :)

      Vymazat
  6. mám právě ten růžový stippling brush a používám ho každý den, nevím, jak jsem se bez něj obešla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych je chtěla všechny! :D Stippling od RT bude určo lepší. Je krásně huňatý. Ne jak ten "elfí".Taky bude určo měkkčí. Nedělej mi chutě! :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥