Pošta již dnes podruhé :) (Ladybox)

Právě jsem byla navštívit poštu již podruhé za tento den! Přišel mi totiž Ladybox!!!! Teda mohu vám říct, že jsme z něj naprosto nadšená a unešená! Skoro až nemám slov! :D A otázka zní... Chcete již za chvíli vidět obsah ladyboxu? Nebo s tím mám ještě počkat? Píši to dopředu s tím, aby článek neotevíral někdo, kdo chce být překvapený :)) Tak pište a já se jdu zatím kochat boxíkem :))


6 komentářů:

  1. Nééé, ještě ne :)! Mně má ten můj teprve přijít a určitě bych neodolala a mrkla se na tvůj blog a přišla bych o překvapení :)! No, uznávám, to je trochu sobecký :).

    OdpovědětVymazat
  2. ou, ja uz mam a vybalila jsem. Doufam, ze kdyz nekdo chce prekvapko, tak ani nebude otevirat clanek s timto nadpisem .-)

    OdpovědětVymazat
  3. Už ho mám doma a taky jsem z něj hodně nadšená :))

    OdpovědětVymazat
  4. auch, ja som tento mesiac opäť nevydržala a prečítala si, čo ma čaká, aaaach!!:)) ale to je moja chyba, takže nevadí

    OdpovědětVymazat
  5. Jooooooo prosíííím ano , zveřejni ho ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sakra a já pořád váhala,jestli si ho mám objednat,nakonec jsem se na to vyprdla...něco mi říká,že budu naštvaná...:D Povídej,přeháněj!!! Lucka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥