Nákup v E.L.F.

Právě jsem se vrátila z pošty a přinesla jsem si balíček od E.l.f.u. Při akci poštovné zdarma jsem neodolala a objednala si věci, které jsem již dlouho chtěla. Je to minerální rtěnka, sada na obočí, duo tvářenka a bronzer a denní čistič štětců. Až teda na tu rtěnku budu vše využívat denně. Ráda nakupuji účelně a tak, abych vše využila. To se mi sice ne vždy podaří, ale tak pár zbytečností se toleruje :D Co říkáte na můj nákup? :)

Mimochodem večer ještě čekejte fotky mého halloweenského makeupu :) Snad se mi to povede tak, jako při pondělní zkoušce! :)






                                                                                                                              Vaše Aneta ♥


8 komentářů:

  1. Taky mi dneska přišel balíček od ELFU a taky sem si objednala duo tvářenka-bronzer :D :))

    OdpovědětVymazat
  2. duo je podle me fakt super za tu cenu:)) mam ho taky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super věcičky, taky se chystám na nákup od elfu... moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. To konturovací duo je super, mám ho moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sada na obočí je moje must-have, zrovna jsem si pořídila novou :). A ségra si hodně pochvaluje tu minerální rtěnku.

    OdpovědětVymazat
  6. Po tom duu jsem už také několikrát koukala :).

    OdpovědětVymazat
  7. Už som veľa počula o sade na obočie od elfu. Myslíte, že je lepšie ako to od essence?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥