LadyBox - Listopad 2012

Takže jelikož jste si vybrali sami, že chcete zveřejnit obsah Ladyboxu, vyhovím vám. Proto chci varovat ty, kteří ještě svůj LB nemají a nechtějí se připravit o překvapení, aby právě teď přestali číst a vrátili se na můj blog třeba zítra, až ten svůj budou mít :)




Jak jste si mohli přečíst, ráno jsem upalovala na poštu pro balíček od E.l.f.u. Vyhrkla jsem na paní za překážkou, že na mě čekají dva balíčky, ale měli zatím jen jeden. Tak jsem ho popadla, sedla si doma na postel a rozbalovala si jednu věc po druhé a kochala se :D Asi po 20ti minutách mého kochání mi přišla sms, že jsem nebyla doma zastižena (nikdo na mě nezvonil...) a že mám balíček na poště. Naštěstí ji mám asi 300-400metrů od domu, takže jsem vyrazila znovu. Tentokrát jsem se konečně dočkala a upalovala domů. Co mě překvapilo již na poště bylo to, že je balíček docela těžký. Na krabici bylo myslím že 990g. 

Doma jsem si opět udělala místo na posteli, odhodila kabát na zem a dala se do pomalého rozbalování. LB byl zabalený do kartonové krabice a byl zalepený (prý na rozdíl od Senzaboxu). Skoro až obřadně jsem začala trhat lepenku a pomalu nahlédla dovnitř. Po zveřejnění fotek listopadového LB na oficiálních facebookových stránkách jsem již věděla, že na mě čeká černá krabice s růžovým logem. A zde začalo mé óchání a áchání :D. Rozvázala jsem roztomilou růžovou mašličku a otevřela ten poklad. 

Na vrchu ležel dopis, který jsem odhodila vedle... Přiznám se bez mučení :D Po odendání dopisu na mě vykoukly výrobky a já byla mile překvapena jejich velikostí. Hned jsem začala jednu věc po druhé otevírat a očichávat. Vše vonělo naprosto božsky! Pak jsem si všimla, že mi na rukou ulpívá něco hnědého a ne moc příjemného. A že je to na každém produktu. Pak mi došlo, že mám roztrhlý sáček s Mocaccinem, které bylo také uvnitř boxíku. Vyndala jsem tedy hned vše z krabičky a musela ji vyklepat a vytřít. Ale to nevadí. To se holt někdy stává :)) Lepší, než kdyby mi praskla lahvička s olejem :D

A jelikož se něktré výrobky v jednotlivých boxíkách liší, ukáži vám, co uvnitř čekalo mě.


Co bylo pro všechny boxy společné:

1. Yves rocher tělové mléko - Fleur de noel (300ml - plné balení)
Jedná se o vánoční limitovanou edici. Mléko má vonět po pomerančích, bergamotu a grepu. Já cítím květinovou vůni šmrncnutou grepfruitem. Vůně je moc příjemná, stejně tak jako krém. Hned jsem si s ním musela namazat celé ruce.

2. NIP + FAB tělové máslo Coconut Latté (50ml - cestovní balení)
V dopise Lady píše, že toto bambucké a krásně voňavé máslo používá například Jennifer Aniston :D Docela mě to pobavilo :D Ale dost tomu věřím. Též jsme si s ním musela hned namazat ruce, tedy spíš jen suché lokty a suché prsty a musím říct, že byly hebké, jak dětská prdelka :) Navíc božsky voní! Bojím se, že si budu muset koupit plné balení. A to jsem do teď o téhle značce neměla ani páru.

3. Yes rocher řasenka - černá / někdo dostal hnědou (plné balení)
Tak tu jsem zatím nezkoušela, ale moc se mi líbí její tmavě fialový obal s bílým motivem. Nakoukla jsem na kartáček a líbí se mi. Je klasický, což mi vyhovuje. Jelikož YR miluji, všřím, že budu spokojena. Ale recenze bude až po vyzkoušení.


4. Fleur de Santé Radiant blush Chestnut Glow (plné balení!!!)
Z tvářenky jsem asi nejvíc nadšená. Jsem tvářenkový nadšenec a tahle barva mi rozhodně ve výbavičce chyběla! Barva je cihlová a obsahuje třpytky. Využiji ji určitě na párty ke kouřovým očím! Bude úchvatně doplňovat líčení. A co teprv ten obal? Děláte si legraci?! Krásnější obal u tvářenky nevlastním! Je perleťové modré až fialové barvy a úžasně se leskne (což bude nevýhoda mých upatlaných prstů, ale je přenádherné). Uvnitř je i jemný štěteček (žádná štětka do záchoda) a velké zrcátko. Je naprosto skvělá!


5. Fleur de Santé Saténová taštička
Ta na mě čekala na úplném dně boxíku, kdy už jsem si myslela, že je všem produktům konec! Jelikož tahám šminky do práce a když jedu domů a věčně nemůžu nějakou taštičku najít, touhle se mé šance na nalezení taštičky zvyšují :D Je moc pěkná černo růžově puntíkatá :))


Co bylo v boxech odlišné:

6. Pure fiji exotický masážní a koupelový olej - mango (29ml)
Jedná se o panenský kokosový olej s extrakty z exotických oříšků. Asi to bude něco extra hydratačního. Dá se použít na masáže, promazávání i na vlasy. O tom zatím můžu říct jen to, že krásně mangově voní :) Uplně tak šťavnatě :) Pecka!



7. Reniu obličejové a tělové máslo - watermelon infusion (15ml)
Další věc, kterou si chci koupit v plném balení! Kdo jste zastáncem sladkých ovocných vůní a ještě k tomu melounofilka, musíte ho mít! Voní nadpozemsky nádherně :D Možná si myslíte, že přeháním. Ale to prostě musíte cítit na vlastní nos :) Jedná se o kokosové máslo s vůní (jak již bylo zmíněno) melounu. Pro mě příští must have!


8. A nakonec jedna věc, která mě asi jako jediná neuchvátila. Kvůli poukazu na řasové sérum se LB posílaly o den později. Což mi nevadí. Ale poukaz nevyužiji. To sérum se mi zdá předražené a podle mě nic nemůže zhustit řasy a prodloužit je. Leda kvalitní řasenka a nebo potom umělé řasy. Takže tohle mě nechává chladnou. Po použití poukazu získáte 40% slevu a sérum vychází na nějakých 900Kč. Ne, děkuji :)


Co dále ještě v boxíku bylo?

Ve spodní části se ukrývaly ještě různé brožurky a kupony. Nevím, zda tohle je pro všechny boxy stejné, nebo se také liší. Ale já dostala: vánoční katalog od Fleur de Santé, slevový kupon na 100Kč opět k Fleur de Santé, NIB + FAB kosmetický diář (což je přehled jejich výrobků i s uvedenými cenami), slevu 35% do e-shopu Yves rocher, 6 speciálních nabídek taktéž od YR (obsahuje slevu na dekorativku, sprácháče a podobně) a letáček od Iswari Super potraviny. 














Tak co na něj říkáte? Já jsem vážně nadšená a myslím, že pokud bude úroveň stále tak vysoká, stanu se stálou odběratelkou :) Za tento box moc děkuji týmu LadyBoxu. Ti mi ho zaslali ke zrecenzovnání :) Hned jak všechny výrobky vyzkouším pořádně, napíši o nich jednotlivé články.

UPDATE: Ladybox lze stále dál objednávat. Poku se vám tedy líbí obsah, máte možnost si ho stále koupit :)

Moc se těším na články ostatních. Zajímá mě, co v boxíkách našly ostatní holky :)) Mějte fajn den,

                                                                                                                               Vaše Aneta ♥


18 komentářů:

  1. Ladybox nemam, ale tento obsah se mi libi mnohem vic jak ten minuly. Zejmena nip+fab krem vypada opravdu dobre:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NIP+FAB bych nejradsi snedla! Vypada jak puding a bozsky voní :D Jinak také se mi líbí víc, jak ten první. O moc :))

      Vymazat
  2. I me nadchnul. Skoda za to poskozene kakao :-( melo to fakt hodne lidi. Ja mela asi stesti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teď jsem hledala ostatni recenze a cetla jsem to no, ze se rozypalo vice lidem. Ale to nevadí :) KDyby byla ta krabicka polstrovana jako minule, bylo by to horsi :))

      Vymazat
  3. Mm tak ten mě zatím nadchul nejvíc ze všech :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak teď mě děsně žere, že jsem si vybrala senzabox a ne ladybox :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak příště :) Však jich ještě bude! :D

      Vymazat
  5. dopadla jsem úplně stejně jako ty, vydala jsem se na poštu pro dva baličky elf a ladybox. elf tam byl a tvrdili mi, že nic dalšího už pro mě nemají. já jsme trvala na svém, že jsem den před tím vyplňovala ty jejich slavné formuláře a nechala jsem si ho na poště uložit. naštěstí se tam po chvíli záhadně našel.a rozsypané kakao na mě čekalo také. jinak ale docela spokojenost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane jo. Tak to je dobrá náhoda :D No já věřím, že v tu dobu co jsem si šla pro te nelf už tam lady box také byl. Prodleva tam byla 20 mint. Takže asi tak :))

      Vymazat
  6. Já z toho mám druhé vánoce, úplně veeelikanskou radost když už je tak hnusné počasí! :D taky se stanu asi stálou odběratelkou, tenhle lady box byl vážně úžasný a kakao se mi nerozsypalo :D :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna jsem si Ladybox donesla domu a musím souhlasit s článkem, je úžasný. A už se moc těším na další. :-)
    Jinak Ti chválím tvůj blog moc se mi tu líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jůů super, ja si pro boxík běžím zítra na poštu, doufám že už dorazí, dneska kde nic tu nic.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. mě se také líbí víc jak SB :) a z té tvářenky jsem také unešená, jsem zvědavá, jaká bude :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já si koupila svůj první a jsem taky spokojená:-)
    I když jsem původně chtěla SenzaBox a v podstatě jsem si boxíky spletla
    :-D
    Nejvíc jsem nadšená z tělových másel a taky ze řasenky a tvářenky.

    l-livedream.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj holky, já jsem teda rozsypané kakao neměla a to se ke mě balíček dostal dramatickou cetou, pošťák totiž boural, ale balík byl OK :-) a samozřejmě i pošťák a spol :-)
    Jinak s obsahem jsem velice spokojená a už se těším na další boxík. Jen ten dopis mi přijde velice stupidní, nemohu si pomoct.
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  12. Ladybox taky mám :) Ovšem taky se mi sypalo Mocaccino :D

    OdpovědětVymazat
  13. Jůů, ty máš jiný olejíček :-)
    Zvu tě k sobě na článek :-)
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/2012/11/tisic-jedna-pohadek.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥