Douglas - Soft cleansing foam

Ahoj holky :) Dneska si budeme povídat o mém nejoblíbenějším způsobu odličování. Odehrává se již ve sprše, kde nejradši na celý obličej používám odličovací pěnu. Jak jistě víte, jako poslední jsem měla od Yves rocher, se kterou jsem se bohužel musela nadobro rozloučit. A tak jsem vyrazila hledat náhradu. Rozhodovala jsem se, jestli zakoupit pěnu v Sephoře a nebo v Douglasu. A jelikož jsem nevyzkoušela ještě nic z privátní značky pafrumerie Douglas, vybrala jsem si tu jejich.

Obal je mi velmi sympatický, vypadá čistě, jednoduše a svěže. Jemná zeleno modrá barva ve mě tohle evokuje. co se týče velikosti výrobku, ten je více než dostačující. Je ho 200ml. Mé staré pěny bylo myslím stejně, ale ubývala tedy mnohem pomaleji. Vydržela, dámy a pánové, přes rok! :D A tato? Používám jí asi měsíc a už je velká část pryč. A to jsem ji nepoužívala ani každý den. To mě trochu zarazilo a teď s ní šetřím. Pokud se nelíčím gelovými linkami, nebo voděodolnou řasenkou, přenechávám odličování normálním odličovacím a pleťovým vodám. 

O složení pěny vám toho moc neřeknu, protože v těch chemikáliích, aby se normální člověk vyznal :) Co vám ale povím je, že neobsahuje parabeny, kterých se mnoho z vás děsí. Jsou totiž rakovinotvorné. U téhle se tedy bát nemusíte. Co ale naopak obsahuje, je parfém (který voní moc příjemně) a glycerin. Na tyto dvě složky někdo může být alergický a přecitlivělý.

A teď se konečně dostáváme k odličovací schopnosti. Má stará pěna byla bez chybičky. Nedráždila oči, po osušení obličeje už to chtělo jen mírně dootřít oči vatovým tamponkem s odličovací vodou a bylo hotovo. Tato pěna odličuje o trošku hůře. Po osušení mám pod očima dva obrovské rozteklé fleky a nad řasami mám pořád dost gelových černých linek. Dalším mínusem je to, že v očích neuvěřitelně pálí. A to do nich pěnu nijak vehementně nezapracovávám a mám je pevně semknuté. Ani to však nepomáhá a pálí opravdu hodně. A to nemám oči nijak citlivé. Abych řekla pravdu, paní v obchodě mě upozorňovala na to, že ona by pěnu na oči nedávala, že to zkoušela a pálí jí to, ale že ona má oči citlivé. Já však nemám a pálí mě to také. Takže je mi pěna vlastně celkem k ničemu, protože já ji chtěla právě kvůli snadnějšímu odličování očí již ve sprše. 

Abych to shrnula, s pěnou moc spokojená nejsem, ale na druhou stranu jsem na to pálení byla upozorněna předem. Jinak obličej odlíčí dobře, zbytky makeupu již na tamponku viditelné nejsou. Jen výjimečně :) Příště už si ji znovu nekoupím a vyzkouším i tu od Sephory a třeba na tom bude lépe. 

Pokudji tedy nechcete používat k odličování očí jako já, můžu pěnu doporučit. S makeupem si hravě poradí.

Pěně dávám 5 z 10ti bodů.


                                                                                                                                  Vaše Aneta ♥


6 komentářů:

  1. Já si koupila tuhle pěnu jen v miniatuře a byla jsem ráda, protože mě naprosto zklamala! Neodlíčila skoro nic a byla to pěna jen chvíli, po nadávkování jakoby splaskla :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak pro mě by nebyla, mám ráda věci, které mě odlíčí včetně očí :).

    OdpovědětVymazat
  3. Super recenze, opět se mi ale potvrdilo to, že na oči to není. Což je škoda, já make-upy ani pudry nepoužívám, líčím jen oči a na to mi nikdy žádná pěna nepomohla...:-(

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám gely z avonu. Opláchnu obličej, dám si do dlaní gel a odlíčím s ním jak pleť tak oči, pak akorát opláchnu, utřu ručníkem a po makeupu ani stopa, dokonce je dobrá i na různé tmavší stíny :).

    OdpovědětVymazat
  5. POvedená recenze. Já mám pěnu Aknestop od ryoru je sice na kné, ale v případě potřeby také odlíčí. Jinak mohu se zeptat na cenu?

    OdpovědětVymazat
  6. já ji miluju a v očích mě teda vůůůbec neštípe a odličuje moc hezky :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥