Batiste - XXL volume

Ahoj děvčata. Jakpak se máme takhle při čtvrtku? :) Já jsem se právě vrátila z elektra, kam jsem si jela koupit myš k počítači. Je to pro mě velký nezvyk, jelikož jsem dva roky používala pouze touchpad. Ten se mi naneštěstí rozbil a tak jsem byla nucena pořídit si myš. Ale na to si zvyknu :) Aspoň už konečně zase můžu psát a normálně brouzdat po internetu. Jakmile jsem totiž začala psát článek, začala se mi samovolně zmenšovat a zvětšovat obrazovka a zaklikávaly se mi různé fonty a barvy a já nevím co všechno. Nebo na FB mi myš lítala po obrazovce jako blázen a "lajkovala" vše, co ji přišlo pod šipku :)) Já tu jen seděla se založenýma rukama a nestačila se divit, co všechno se mi líbí a koho jsem si přidala do přátel :D Možná vám to přijde jako sranda, ale vysvětlujte to pak těm lidem... :D

Jinak dneska se s kamarádkou chystáme na T-Music back to school na pražském Výstavišti. Strašně se těším až zase uvidím Mandrage a poprvé taky Eddie Stoilow. Dost totiž ujíždím na jedné jejich písničce, kterou dám uplně dolů pod článek. Jsem schopná ji v práci poslouchat klidně 8 hodin za sebou. Pak už ji ani nevnímám, ale pracuje se mi u ní dobře a mám z ní dobrou náladu. No teď už si opravdu musíte myslet, že jsem úplný blázen! :D

A o čem si dneska přečtete? O suchém šamponu Batiste. Jednu recenzi jsem uz psala a to ZDE. Jelikož už odešel na onen šamponový svět, musela jsem si pořídit další. Nejdříve jsem chtěla ten samý, ale znáte mě. Ráda experimentuji, takže jsem si vybrala jiný.

Tenhle nový má jako další funkci po odmašťování mastných vlasů ještě vytvořit XXL objem. A hádejte co? Velký prd :D Jako vlasy odmastí, i když se mi zdá, že ten tropický to uměl o něco lépe. Spotřebovala jsem totiž spreje méně. Ale že by se konal nějaký XXL objem, to né :))

Někomu by možná mohl ale vyhovovat více, díky jeho slabší parfemaci. Tropický voněl velmi intenzivně a já ho i za několik hodin cítila. Což mně osobně vůbec nevadilo. Tenhle růžový voní jemně, jako bonbonky říznuté nějakou květinou. Nedá se to dost dobře popsat. Ale z vlasů ho pak již necítím. 

Tenhle asi bude i vhodnější pro tamvší vlasy. Tropical mi je krásně zesvětlil, ale tenhle to nedělá. Takže pro mě opět vychází lépe první. 

Samy si tedy rozhodněte, co je pro vás prioritou. Za mě je vítězem tropický Batiste.



A zde moje droga :D : 




Mějte se krásně,

                                                                                                                         Vaše Aneta ♥


11 komentářů:

  1. teda ta písnička mi připomíná doby tak před deseti lety, kdy se mi nějaká podobná líbila! úplně mám pocit, jako kdybych se vrátila v čase!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi ji taky budu poslouchat pořád dokola teď :-)

      Vymazat
    2. Možná že mi podvědomě taky něco připomíná. Cejtim se při ní strašně příjemně :)) Tak jsem ráda, že zpříjemní den i někomu jinému :))

      Vymazat
    3. nedalo mi to a hledala jsem..... možná jsem neměla, teď mám akorát pocit, že Eddie Stoilow tuto písničku prostě vykradli....:-(
      http://www.youtube.com/watch?v=7zivFnWrtyE

      Vymazat
  2. Písnička skvělá :) Jinak já bych si práci na notebooku bez myšky nedokázala asi představit :D Jasně, sem tam touchpad použiju, ale fakt jen v nouzi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já zase naopak. Nejsme vůbec zvyklá a pořád sahám na touchpad, který mám vyplý... :D Chvilku mi vždy trvá, než si vzpomenu, že mám myš :D

      Vymazat
  3. Já používám Amigu a objem taky neudělá, ale za tu cenu jsem spokojená, že vlasy aspoň odmastí :).

    OdpovědětVymazat
  4. Já tedy používám sucháč od Balei a jsem naprosto spokojená. Sice se musí pořádně vyčesat, ale to jsem ochotna za tu cenu podstoupit

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem nalákáná! ;-) Určitě si pořídím šampón se slabší parfemací, aby se mi netloukl s mým parfémem. Já používám aktuálně Amicu a Lush. Sucháčky jsou fajn ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je zajímavé, já jsem brunetka a tenhle konkrétně mi udělá MEGA objem. Jako nic nikdy předtím. Nedám na něj dopustit :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za tip, praktické suché šampony jsou vynález století :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥