Yves Rocher

Dnes jsem vám chtěla napsat o odličovací pěně od YR a co se nestalo? Nejspíše ji stáhli z prodeje. Otevřela jsem si oficiální stránky a celá řada Hydra Specific, která byla určena pro dehydratovanou pleť, zmizela... Zůstal z ní jen jeden krém, který je teď s 50ti procentní slevou... Trošku mě to rozhodilo :D Nebudu se tedy o ní nijak zvlášť tedy rozepisovat, jen vám ukážu, jak vypadala a kdybyste měly zájem ji vyzkoušet a nááááhodou na ni ještě v krámě narazily, nebojte se do ní jít. Je výborná a já jsem rozladěna z toho, že si nebudu moci nejspíš koupit další balení :( 

R.I.P. pěno :( :D

Další mou oblíbenou věcí od této značky (samozřejmě mimo jiné :D) jsou jejich sprchové gely. Na Vánoce jsem dostala od půlky rodiny právě je a různé druhy :D 

Nejoblíbenějším je s vůní Brazilské kávy. Těch jsem dostala nejvíce. Nádherně voní po kávě, po čem jiném taky :) Po koupeli vždy dostanu chuť na horký šálek :)

Líbí se mi i originální design lahviček.


Dále jsem měla s vůní pomerančovníků z Floridy, Aloe vera z Mexika a Kalifornskou mandli. Mandle jsou má druhá nejoblíbenější vůně! Krásně hořce nasládlá a prostě k sežrání :D

Gely pěkně hydratují a z kůže je celkem cítím. Kdyby se k nim prodávala i tělová mléka, rozhodně jdu do nich. Za 79Kč je to pro mě dobrý kup za 200ml. 

A co vy? Máte stejné favority, nebo jiné? Já se příště chystám na granátové jablko. Tak uvidíme, jestli mému nosíku také zavoní :))


                                                                                                                    Vaše Aneta ♥


17 komentářů:

  1. Pokud to pomůže, tak celou tu řadu mají ještě v YR v Galerii Butovice, předevčírem jsem ji tam viděla komplet ;). Já jsem si oblíbila čistící gel Pure System a malinový ocet na vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Super! Díky za info :)) Možná, že to jen nemají už na stránkách. V krámě jsem pátrat nebyla :) Ten ocet jsem koupila mamce k narozeninám a je taky moc spokojená :))

      Vymazat
  2. Tak to je škoda, že se tváří, že už není... Vypadá totiž docela sympaticky.:)
    Já od nich mám ráda chrpový odličovač, peeling na nohy a sprchové gely jsou srdeční záležitost! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to zjistím a pokud je stále v prodeji a není jen na webovkách, určo se o ní rozepíšu :)) Na chrpový odličovač čtu samou chválu, asi taky konečně neodolám :D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Třeba jí ještě není uplně odzvoněno! :D

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Uvidíme. Počkám si a třeba se i dočkám :D

      Vymazat
  5. Ja mam od YR celkovo rada sprchace, teraz mam taky malinovy a je booozsky, seriozne maju najlepsie vone! Malinovy ocot mam tiez a mm ho rada, skoda len, ze sa tak rychlo mina :'(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo! Miluju ty přírodní ovocné a takové ty vanilky a kokosy a podobně :) Mám i vanilkový parfém a ten mi zaručeně vždy zvedne náladu :)

      Vymazat
  6. Ahoj, já mám také ráda sprcháče YR, jen mi tam dost vadí to otvírání. Nevím, prostě mi to nejde, vždycky si zničím nehty atd... takže jsem je přestala kupovat... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš svatou pravdu! Já je nedovírám uplně, ale jen aby se tam nedostával vzduch. Takže pokaždé s tím nemusím bojovat :) Ale od koupi mě to stejně neodradí :)

      Vymazat
  7. Od YR ešte nič nemám, no musim niečo už vyskušať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně :) YR má spousty skvělých výrobků :)

      Vymazat
  8. Už je to docela dlouho, co mají novou řadu pro dehydratovanou pleť Hydra Vegetal, tak bych se ani nedivila, kdyby tuhle starší stahli z prodeje. Na tu novou jsem ale bohužel nečetla moc kladné recenze...:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne jo? Tak pokud mě něco bude lákat, asi si vyžádám nejdříve vzoreček. To bude jistější :) škoda ale, že čistící pěna není také součástí této řady :(

      Vymazat
  9. Po tomto sprchovém gelu jsem se taky dívala. Vypadá lákavě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥