Shopping post again :))

Jelikož stále a urputně pracuji, musím se také náležitě odměnit. No nemám pravdu? :) A tak jsem jela s kamarádkou na nákupy. Proběhly jsme Palladium a Václavák a já si nakoupila pár drobností pro radost. A jelikož jsem tak hodná a vstřícná ( :D ) můžete si vybrat, o čem mám napsat recenzi jako první :) Navštívila jsem také Sephoru, kde jsem chtěla využít akci "přines starý výrobek a vyber si u nás stejný za poloviční cenu". Mířila jsem tam s pěnou, o které jsem psala v minulém příspěvku a chtěla vyzkoušet tu Sephoráckou, jelikož ta od YR už vážně není k dostání :-// Ale bylo mi řečeno, že akce se vztahuje jen na dekorativní kosmetiku. A tak jsem zamířila k dalšímu stojanu, kde jsem si chtěla vybrat bronzer. Jenže všechny vypadaly na mé kůži děsivě oranžově a byly moc třpytivé. Navíc intenzita také nebyla taková, jakou bych si představovala. Takže jsem odešla ze Sephory s prázdnou (ten rozjasňovač jsem tam koupila pár dní zpátky).

Pak jsem navštívila YR, abych zjistila právě to, jestli je pěna ještě dostupná a v regálech nikde nebyla :( Ale zaujalo mě něco jiného a to vanilkový lesk. Je to novinka a jak už dobře víte, jsem velký vanilkofil :) Takže ten tam nemohl zůstat. A už teď vám prozradím, že naprosto božsky voní!

Další cesta vedla do Lushe, kam jsem šla směnit kelímky od vypotřebovaných produktů. Mohla jsem si vybrat ze všech druhů masek, protože zrovna dneska jim přišlo zboží, tak jsem měla radost a vybrala si Mořskou BB. Tu jsem ještě neměla možnost vyzkoušet a její popis mě zaujal. Tak uvidíme. Takhle bych chtěla nakupovat častěji. Přinesete prázdné obaly, dostanete něco zadarmo a ještě šetříte životní prostředí :))

Do Kappahl jsem šla na jisto pro kalhoty, o kterých jsem vám psala v příspěvku o dnech Marianne. Nyní jsem si je ale vzala v černé barvě. Jsou strašně pohodlné a vypadají dobře. A za tu cenu, nekupte to! :D

Do Douglasu jsem šla kvůli kamarádce. Chtěla si koupit plochý štětec na makeup a hádejte co? Ona odešla s prázdnou a já si koupila konečně tu odličovací pěnu! :D Za chvíli jí půjdu vyzkoušet a recenze se dočkáte, až si o ní udělám kvalitní a ucelený názor :D

Prošly jsme tedy Příkopy až k velkému New Yorkeru, kde jsem měla bojový úkol. Nájít mamce kabelku, kterou si vyhlédla v časopise. No bohužel jsem jí tam nenašla, ale já jsem objevila botky, které už chci od jara. Konečně jsem se rozhoupala ke koupi. Dokonce jsem si je vzápětí obula, protože celý den na podpatcích byl opravdu náročný :))

Velkou radost mám také z Tangle Teezeru, který jsem si koupila na internetu. Je to přesně ten, který jsem si vysnila, když to byla ještě novinka. Fialový se třpytkami! Jsem z něho nadšená a mile mě překvapil.

V DMku jsem si vzala zlatý odstím Colour Tatto 14H. Z léta mám totiž ty v tyrkysové barvě. Vůbec nevím, co mě to popadlo... No, počkejte si na recenzi... :)

A jako třešnička na dortu je stříbrný prstýnek s fialovým zirkonem z Pimkie. Zaujal mě na první pohled a musel být můj! Asi ho z prstu teď hodně dlouho nesundám :))




Ufff... To je ale dlouhý článek a schválně, kdo ho dočetl až do konce? :) Upřímně, já bych to asi vzdala už v půlce! :D Snad jste si teda aspoň trošku dobře početly a v duchu si zanakupovaly se mnou :)) Recenze budou postupně na všechny výrobky zde zmíněné. Časem... Tak, jak je budu zkoušet. Mějte fajn večer a zase příště na viděnou :))

                                                                                                                       Vaše Aneta ♥


16 komentářů:

  1. Jasnačka, musíme se přeci rozmazlovat. Nad tou pěnou od Douglase přemýšlím už dlouho. Tedy spíš nevím, jestli si jí pořídit od Douglase nebo Sephory, takže se těším na recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem váhala. Nevím proč, ale ta od Douglasu mi přišla sympatičtější :D Tak dám vědět :))

      Vymazat
  2. Já to teda do konce dočetla jedním dechem, jsem totiž zvědavá! :D Těším se na recenze :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já sice taky, ale takhle v noci už moc sil ani na to čtení nemám :D

      Vymazat
  3. Článek je super! A na recenze se už těším!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten prstýnek je krásnej, takovej hledám už docela dlouho, akorát mám problém s tím, že mi jsou všechny velký :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je! Nejhezčí je na slunečním svitu, nebo při zářivkách v obchodech! :D Se leskne o 106 :)) A s těma velikostma jsem na tom podobně. Mám ten nejmenší a ještě bych snesla o trošku užší kroužek :))

      Vymazat
  5. Já bych taky tak pěkně nakupovala:-)) Měli jsme jet o vikendu do nakupniho strediska, ale přitele dostaly zada na kolena:-))takže si musím počkat. jinak takové drobnosti potěší. kalhoty zavidim a prstýnek je nadherny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo si pocka, ten se docka :) Určo to taky bude stát za to :))

      Vymazat
  6. Ahoj kdy bude nějaké líčící video?:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky. Až budu mít čas a světlo :D Za chvíli začíná škola, tak budu mít času mnohem více :) TeĎ to nejde ani kvůli světelným podmínkám, jelikož se každý den líčím v 7 hodin ráno :(

      Vymazat
  7. Můžu se zeptat, kde sis objednávala Tangle Teezer? :) Jinak super nákup :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ho odsud http://www.kadernictvi-ms.cz/parfemy-kosmetika/tangle-teezer-original-fialovy-se-trpytkami-2702.html . Za dva dny jsem si ho mohla jít vyzvednout :))

      Vymazat
    2. Díky moc, dlouho o něm přemýšlím :)

      Vymazat
  8. super nákup :))) za kolik byli ty botičky? :)) taky se po nich pujdu mrknout :) jsou krásný

    Urcite budu sledovat.. Jestli chces, mrkni i ke me, budu moc ráda :))
    www.wooklook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥