Maybelline - Colossal volume expres - Smokey eyes

Tak konečně tu máme novou recenzi :) Nedávno jsem objevila v DMku akci na novou řasenku od Maybelline. Jmenuje se Smokey eyes a je to jakási vylepšená verze od originální Colossal volume. Teda měla bych napsat spíš, že to měla být vylepšená verze... Jo a abych se dostala k té akci :) Prodávali ji za 199Kč a byla k ní přibalena ještě černá kajalová tužka na oči. Ale o té zase jindy. Teď se přeci bavíme o řasence :)

Na první pohled mě zaujal obal. Ten žlutý už všechny známe. Ale černé plameny (nebo spíše kouř?) ho pěkně ozvláštnil. No ale tím obalem bohužel moje plusy a chvála končí. Řasenka neuvěřitelně páchne, což mě hned zarazilo. Sice to po zaschnutí řasenky už cítit není, ale i tak. Připomíná mi to ropný odér, což vážně nemusím :)

Dostáváme se k aplikaci. Kartáček má skoro (nebo uplně?) stejný, jako původní verze... Takže chyba bude asi ve složení. Vůbec mi nevyhovuje. Slepuje mi řasy a neprodlouží je. Ani nenatočí. Prostě je jen obarví a slepí. Ale i tak mi ta černá nepřijde uplně černo černá. No dopotřebuji jí, vyhodim a novou nekoupim. A to jsem si myslela, že mi vážně snad sedne uplně každá mascara :D

Samozřejmě co nevyhovuje mě, může vám všem do jedné připadat úžasné :) Jsem zvědavá, jestli se u některé z vás dočtu podobné reakce. Nebo mi napište do komentářů, pokud ji máte.

Za mě teda nákup nedoporučuji. Hodnotím ji 2 z 10ti možných...




                                
                                                                                                            Vaše Aneta ♥



15 komentářů:

  1. Ropný odér :D. Nemám ji, ale zvláštní je, že ty nejlevnější řasenky mi dělají nejlepší řasy :).

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám doma tu klasickou žlutou a nesnáším jí:) Nechávám si jí jen proto, že je voděodolná, tak když vim že mi hrozí, že budu bulet, občas si jí vezmu, ale nerada:) Maybelline už bych si koupila jedině tu růžovozelenou malou, jinak pro mě vyhozené peníze:( Zůstávám věrná L´oreal:)

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna nedávno jsem si jednu řasenku od Maybelline kupovala a tuhle už jsem držela v ruce a nakonec vzala jinou - naštěstí! ta moje mi vyhovuje :))

    OdpovědětVymazat
  4. Mám Tu stejnou asi tak týden, schválně jsem si k ní teď přivoněla. Pokud nenasaji vzduch opravdu zhluboka, voní mi jako klasická řasenka. Možná je tam trošku nějaká pachuť (paaroma?), ale že by vyloženě páchla, to ne. Ale možná smoky - uhlí, dehet jako přísada? :-)) A k tomu jak nefunguje...myslím, že to přejde po pár dnech - týdnech. Jakoby se více zahustí? Aspoň mě dělaly všechny Colossal volume to samé a potom se spravily. Mám je ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Klasická žlutá je moje favoritka už řadu let, smokey eye jsem nikdy nezkoušela a po tvé recenzi ani nezkusím. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje je taky oblíbená. Ale srovnání staré a téhle nové je pro mě jako nebe a dudy... :D

      Vymazat
  7. Chtěla jsem jí zkusit, ale jestli páchne, tak se asi porozhlednu jinde..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páchne strašně :D Před chvílí jsme ji hledala na jiném blogu a první co o ní slečna píše je, že strašně smrdí... :D

      Vymazat
  8. Já bych se bála, že se jmenuje Smokey eyes, protože mi vytvoří smokey eyes - tj. rozmaže se :D. Maybelline řasenku žádnou nemám, nelíbí se mi ty barevné obaly, věřím svojí L'Oréalce :).

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, no když kupuju řasenku, tak první co dělám je, že u testeru čuchám ke kartáčku, jestli řasenka páchne nebo ne, to je základ, pak teprve koukám na ostatní vlastnosti. Vím, že na řasách už nesmrdí, ale mám prostě utkvělou představu, že když si koupím smradlavou řasenku že si spolu s ní na oči dávám i nějaký ten sajrajt.
    Jsem ráda, že jsem v tomto případě odolala. Potřebovala jsem novou tužku na oči a proto jsem váhala, ale kvůli pečlivému zabalení a nemožnosti řasenku díky dárku otevřít a čuchnout, jsem nekoupila a dobře jsem udělala.
    Monika

    OdpovědětVymazat
  10. Nejak ma neláka táto špirála, mám svoju oblubenu the colossal volume maybelline, a snou som spokojna mam už v poradi druhu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za varování. Uvažovala jsem nad ní, že bych ji zkusila po milované Satin black, ale jak vidím tak asi zůstanu u ní :)

    OdpovědětVymazat
  12. já jsem byla spokojená :) fashiondiarybykate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mně taky nevyhovuje, ale voní mi nádherně květinově :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥