Hot news!

Právě před chvílí se na facebookových stránkách objevil tento obrázek:

Podmínky uvidíte po kliknutí na obrázek

Koho to potěšilo stejně tak, jako mě? :)) Já totiž kelímky poctivě střádala, a tak si v blízké době pro masku zajdu :) A vezmu nějakou, kterou jsem ještě nevyzkoušela, abych vám podala další recenzi :))


Dále do Rossmannů přišla nová kolekce Cherry blossom girl. 


Byla jsem ji dnes omrknout na Harfě a teda... Nic moc :( Moc jsem se na ni těšila a na netu jsem z ní byla paf. Chtěla jsem tvářenku, pudr a tužku na rty. Jediné, pro co se asi vrátím, bude tvářenka. Měla krásný lesklý třpyt a jemnou broskvovou barvu. Pro mě je to spíše teda rozjasňovač s barevným nádechem. Ale líbila se mi. Pudr neměl tester, ale říkala jsem si, kam bych se se třpytivým pudrem na tělo pudrovala :) Tak jsem ho tam taky nechala. No a rtěnky v tužce? Uplně nepoužitelné. Barva je strašně řvavá a sytá a skoro matná. Prostě bych v tom vypadala jako šašek :D Nelíbilo se mi to. No a další mě nezaujalo.Už jste ji viděli? :))


Jako další super věc se jeví akce v Sephoře. Můžete tam přinést svůj starý produkt a stejný nebo podobný produkt dostanete v Sephoře s 50ti procentní slevou! Platí na výrobky z řady Sephora. Já se tam určitě stavím a něco si tam směním :))  


Vaše Aneta ♥


12 komentářů:

  1. Na obrázku se mi limitka také líbí, uvidím jaký na ní bude názor v reálu :).

    OdpovědětVymazat
  2. teda..já se na tu limitku tak stráááášně těšila! :( ale je pravda, že vždycky mám hroznou radost z limitky a přemýšlím, co všechno si koupím..a kolikrát to nakonec dopadne tak, že odejdu zklamaná. No asi ji zaběhnu zítra omrknout a uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba si uděláš uplně jiný názor :)) Ale za mě třeba ty tužky jsou šílené a ostatní věci nepotřebuju, protože je už mám buď z jiné kolekce, nebo od jiné značky :)) A zas takový sběratel nejsem :D

      Vymazat
  3. Jéé tak to já ti můžu napříště dát kelímek i od toho svého propadáku:)) Jinak limitkám Essence se snažím vyhýbat, protože ty věci nakonec nepoužívám, tahle je na pohled vážně pěkná, ale i tak jsem si jistá, že odolám:) A Sephoru závidím, kdybych byla v Praze, taky bych si nechala nějakou "výměnu" líbit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty je nebudeš sbírat? :) Podle mě je to pěkné, že za obaly dostaneš nový produkt :)) No s tou Essence máš pravdu. Dřív bych to celé vykoupila, ale poslední dobou jsem k nim dost skeptická. Jinak, pořád ještě nejsi v Praze jo? :(

      Vymazat
    2. No já jsem se trošku spálila s Mask of Magnaminty a teď moje pleť navíc šílí takovým způsobem, že si netroufnu použít něco nového:) A jinak ono se třeba dá v těch limitkách najít nějaký poklad, třeba gelová tvářenka z upíří kolekce je skvělá, ale většinou kolem toho nakoupím ještě 5 produktů co jsou mi pak nanic:D :D A v Praze budu nejdřív asi poslední dny v září nebo první dny v říjnu, už je to fakt děsný:))

      Vymazat
  4. Pudr chci určitě ukořistit také a myslela jsem, že tužky také nebudou k zahození. Ale jestli jsou tak strašlivé, jak píšeš, tak to teda potěš! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se zrovna tobě budou líbit :) Ale pro mě je to šílenost :D

      Vymazat
  5. já tužku prubla a kupodivu dobrý :) kreslí jak ďábel, což jsem ani nečekala, tak uvidíme, až pořádně otestuju výdrž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No podle mě bude výdrž dobrá. Já si to načárala na ruku a tu tmavší mam na kůži ještě dneska... :D A to se mi vůbec nelíbí :-/ Čekala jsem méně výrazné a jemnější barvy. Tak třeba příště :))

      Vymazat
  6. tak ta tužka je podle popisu přesně něco pro mě! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥