Hádejte co? Dny Marianne! :D

Můžete hádat, o čem dnešní příspěvek bude :D Ano, jsou to samozřejmě Dny Marianne. Každý rok mě fascinovaly slevové knížečky a plánování tras po obchodech, abyste všechno stihly tak jak chcete, v co nejkratším časovém intervalu. A tak jsme se rozhodla, že letos si konečně udělám radost a DM se také zúčastním. Na nákupy jsem vyrazila sama a i tak si to docela užila :) Brouzdala jsem po Václaváku, byla jsem Na příkopech a i do Palladia jsem zavítala. Šla jsem na jisto a až na jednu věc, kterou jsem neplánovala, jsem sehnala vše, co jsem chtěla. No nebudu vás dlouho napínat a ukážu vím, co jsem si pořídila :) Vlastně to nejsou ani bůhvíjaké věci, ale já z toho mám neskutečnou radost! A o to tu přeci šlo, že?

Dny před akcí jsem neustále dokola listovala knížečkou a vybírala jen ty slevy, které se opravdu vyplatí.   Nechtěla jsem kupovat něco, co je pro mě momentálně zbytečné a co jindy koupím vlastně za stejnou cenu. Příkladem je toho na mnoha blozích již zmiňovaná Sephora. Vždyť 20% sleva je tam každou chvíli a kolikrát se tam koná lepší akce, než byla teď o DM. Takže Sephoru jsem s klidným srdcem minula a pokračovala dál. 

Jako první jsem navštívila HM, kde jsem měla spadeno na vínové šaty s krásným "petr pan" límečkem. Je posázený "kamínky" a dělají docela pěknou postavu. Koukala jsem na ně už celkem dlouho a teď přišla ta správná doba na to, si je koupit. Mám z nich obrovskou radost a těším se, až si je vezmu na sebe. Při čekání u pokladny jsem přihodila k nákupu ještě sadu naušnic, která se u mě neztratí. Tenhle typ mám ze všeho nejradši a nosím je téměř každý den.






Dále jsem zašla do Douglasu, kde byla neskutečná fronta až ven. Já si tam šla pro mini řasenku, kterou vydávali, aniž byste musely nakoupit. Možná je to trošku vyžírkovské, ale zase na druhou stranu, když ta možnost je, byla by škoda ji nevyužít :) Jelikož jsem huba ukecaná, oslovila jsme prodavačku s neskutečně otráveným ,pardon, xichtem... Vážně to byl tragický obličej, až jsem se jí lekla :D A zeptala jsem se, jestli je ještě mají, abych tam nestála zbytečně, ta fronta opravdu vypadala na dobrych 40 minut... Nakonec byla docela ochotná, neřekla ani slovo a odešla. Za 10 sekund byla zpět a podávala mi řasenku. Jak se říká - Líná huba, holé neštěstí :D Dokonce pak procházela frontou a sbírala od ženských kupónky a dávala jim řasenky přednostně. 



S dobrým pocitem jsem se vydala dál po mé pouti :D Šla jsem do Reservdu, kde jsem si chtěla pořídit nějakou pěknou košili nebo trench coat. Košile mi do oka nepadla a kabátky neměly. na Václaváku však mají nově udělanou prodejnu, která má tři patra! V posledním patře  se prodává značka s názvem Mochito, kde mají naprosto úžasné věci! Myslím, že jsem našla svůj oblíbený obchod, kam teď budu chodit celkem často a nechám tam nemalé peníze :D Vítězoslavně jsem si odnášela mou vysněnou kabelku k pokladně a předložila kuponek s 25% slevou. Milá paní prodavačka s ruským přízvukem mi však sdělila, že u nich kuponek neplatí, že je to jen čistě pro Reserved. Už jsem chtěla smutnit, ale paní mi oznámila, že vzhledem k DM mají ten den 20% slevu na všechno! Takže jsme opět zajísala a těch 5% mě ani tak nemrzelo :))



Dále nesmím zapomenout na úžasné riflové elasťáky z Kappahl. Koupila mi je kamarádka, která na DM vyrazila už ráno, protože já měla strach, že do té doby, než se tam vydám já (cca kolem 19:00) už budou vyprodané :D Jsou naprosto naprosto skvělé a ja se bojím, že si budu muset zajít ještě pro jedny - v černé barvě. NA postavě vypadají jako regulérní rifle, ale nejlepší na nich je, že mi v pase neodstávají... Mám s riflema v tomhle ohledu dost velký problém. Když mi sedí přes nohy a zadek, šíleně mi odstávají v pase! A to všechny do jedněch! Ale tyhle? Nádherně mi padnou a pod tričkem se mi nerýsuje okraj kalhot, což mě dost irituje :D



No a nakonec jsme navštívila už jen Rossmanna, kde jsem pořídila deáč od Rexony a DM, kde jsem využila slevu na Loreal a koupila si barvu na vlasy, kterou jsme už nutně potřebovala! S kuponkem se opravdu vyplatila. Koupila jsem si odstín Perleťová blond. A jak to dopadlo, můžete posoudit samy :) Já osobně musím říct, že jsme s výsledkem spokojená.



Jinak ani v jednom krámě jsem nedostala vínovou tašku, což mě sice ani nemrzí, ale měli by ji dát všem, když kupujete něco dražšího, ne? A co vy? Taky jste navštívily Dny Marianne? Klidně mi do komentářů hoďte odkaz na váš blog, kde o DM píšete. Ráda si počtu a pokochám se :))

Pěknou neděli, 

                                                                                                     Vaše Aneta ♥


26 komentářů:

  1. ty šaty jsou nádherné určitě si je koupim! takový všude hledám ;)...kolik stály prosimtě? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vínová barva a cvočky, myslím, že na podzim si úžasně a stylově vybavená:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď :D Už aby nastal :) Ještě kozačky a mám to komplet :))

      Vymazat
  3. ta barva je hrozně pěkná, taky jsem si koupila blond barvu, ale mně všechny chytaj do zrzava, tak se toho docela bojím. Já nakupovala hlavně kosmetiku, psala jsem o tom tady http://moni-loves-sunshine.blogspot.cz/2012/09/dny-marianne.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně do teď taky tak chytaly. Ale touhle barvou už barvím po druhý nebo po třetí (ale před tím to byly jiné odstíny) a pokaždé chytly tak jak měly. Jsem s nima vážně spokojená. Jsou to tyhle http://www.eshop-rychle.cz/fotky3419/fotos/gen320/gen__vyr_1113060105.jpg . A teĎ se vrhnu na tvůj článek :))

      Vymazat
    2. nad tou jsem taky přemýšlela, ale pak jsem vzala radši pěnovou, abych si to zvládla udělat sama, na ty krémový jsem střevo a sama to nezvládnu a mamka mě s tím už posílá do háje :D

      Vymazat
    3. Ahojky barvička je krásná! můžu se zeptat jaká je tvoje původní barva vlasů? nějaký takový odstín bych si představovala vypadá to přirozeně. a stačila ti jedna krabička? díky :-)

      Vymazat
  4. Já mimo jiné šla dneska ještě do DMka, právě kvůli slevě na L´oreal, potřebovala jsem odličovač očí a mám od L. moc ráda dvoufázový. Kupovala jsem si ho sice včera v hypernově, a tam stál 123,-- a v DM jsem ho dneska našla za 179!!! Takže s tou slevou by to vyslo téměř nastejno, tak jsem se na to vykašlala, protože se mi ta fronta stát nechtěla.. dnešním dnem jsem drogerii DM definitivně zavrhla, už tam dál chodit nehodlám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No páni... Rak to je docela rozdíl. Já tam koupila tu barvu, která stála před slevou uplně stejně jako v Rossmannu. Schválně jsem se na to zaměřila. Takže ono taky jak co. Ale souhlasím, že v DM mají téměř vše dražší, než v jiných drogeriích.

      Vymazat
  5. Barva je skvělá. Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. jéé, ty šaty jsem si taky původně chtěla koupit, ale pak jsem vybrala jiné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už vidím, jak je má půlka Prahy :D Jen jak jsem si je zkoušela já, tak si je zkoušely ještě dvě slečny :D

      Vymazat
  7. promin že se ptám,ale kolik stály ty naušnice nikde sem to nenašla.

    OdpovědětVymazat
  8. Ta kabelka je neskutočne krásna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky z ní mam neskutečnou radost!! :))

      Vymazat
  9. Za tu kabelku ... za tu bych vraždila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásná, že? :) Takovou jsme sháněla dlouuuuho :))

      Vymazat
  10. Prosim prosim kolik stala ta kabelka??

    OdpovědětVymazat
  11. Krasne si nakupila, ani neviem vybrat, co by som pochvalila najviac, paci sa mi proste vsetko ;-). Som rada, ze si si DM uzila a vobec sa netreba ospravedlnovat za "vyzirkovanie", ved na to bola ta akcia, tak co? :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Řekla sis o to :-D, tak tady je odkaz na článek o Dnech Marianne u mě na blogu:
    http://therezka-my-world.blogspot.cz/2012/09/dny-marianne-aneb-muj-patecni-utok-na.html

    Jinak já jsem si pořídila vše, co jsem chtěla a potřebovala.

    Jediné, co mě zpětně mrzí, je to, že jsem přehlédla akci v podobě miniatury řasenky Collistar v Douglasu :-(. Úplně mi to uniklo, škoda, protože jsem v pátek šla kolem pobočky Na Příkopech alespoň dvakrát! A u tebe mě ještě zaujala óda na ty riflové legíny z Kappahl.

    OdpovědětVymazat
  13. Šatky jsou nádherné, boží! A naušničky taky:-)

    OdpovědětVymazat
  14. kárnsé naušničky a moc se mi líbí tvoje vlásky :) jsem tvojí novou čtenářkou :) ráda bych tě pozvala k sobě na blog kde také probíhá giveaway, budu moc ráda když se také staneš mojí čtenářkou :) onlygirlnn.blogspot.com tvůj blog se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥