Zákon schválnosti :))

Tak od pondělka očekávejte další články! Dneska mi totiž konečně dorazilo něco, bez čeho jsem neměla možnost psát - nabíječka na notebook!!! Přes týden jim trvalo, než mi ji byli schopni doručit. Má originální bohužel umřela a tak jsem byla nucena objednat z internetu novou - univerzální... Nová originální od Sony totiž stoji 1700, což se mi vážně za ní nechtělo dávat. Nejlepší na tom celém je, že záruka na počítač mi vypršela cca před měsícem :D Tomu říkám zákon schválnosti :)) Ale tak už to bývá!

Těším se, až si tu zase pokecáme o nějakém tom výrobku a že jich teď mám celkem dost! Aspoň jsem měla čas testovat :)

Za chvíli odjíždím domů do Žatce, jelikož se u nás koná Dočesná! Znáte tuto akci? Je totiž celkem dost známá a sjíždí se k nám lidé z celé ČR, dokonce i nějací cizinci se tam najdou (nejvíce Němci :D). A jak říkám... Zákon schválnosti je všude! Celý týden je krásně, vedro k padnutí a zrovna dneska když je tato akce, na kterou se těším celý rok, tak prší!!! :D No jiné už to asi nebude, a tak mi nezbývá nic jiného, než se s tím smířit :))

Mějte pěkný víkend a brzy ahoooooooj :))

:D

                                                                                                                                    Vaše Aneta ♥


6 komentářů:

  1. Konečně nový článek.-) už se těším na nové články:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem zvědavá na tvoje recenze:-)

    OdpovědětVymazat
  3. zákon schválnosti.. můj každodenní společník =[}
    třeba dneska jsem dostala v autobusu pokutu, protože mi včera vypršela průkazka a já si toho nevšimla.. dva měsíce revozor nejel a jen co mi to vyprší, tak jede, jak naschvál
    už se těším na nový články =]

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se na nové články, už mi chyběly:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥