Nivea Visage - Q10 plus

Dnes mám pro vás recenzi na krém, který už zkouším dost dlouho. Jak jste si přečetly v nadpisu, je to protivráskový zjemňující krém od Nivey. Možná si říkáte, co mě to napadlo, zkoušet krém proti vráskám. Tak prvním důvodem bylo to, že jsem ho dostala a druhým důvodem bylo to, že jsem jeho protivráskovému účinku nevěřila :D 

Takže krém je velice příjemný a lehký. Krásně se roztírá a pokožka je po něm téměř hned zjemněna a změkčená. To je jeho velké plus a kvůli tomu ho také mažu tak dlouho. Úbytek vrásek jsem nezaznamenala (i když ty první už se mi objevují kolem očí a na čele), s čímž jsem počítala a tak to vlastně nehodnotím jako mínus. I když asi by to umět měl, když to hlásá jeho obal :) Co jsme dříve jako mínus hodnotila byla jeho vůně. Voní mi jako pánský parfém. Po prvním otevření jsem dokonce pátrala, jestli není pro muže :D Ale není, prostě tak jen voní. Ta vůně je docela dost silná, s parfémem asi nešetřili :) Ale po čase jsem si zvykla a teď už mi to ani nepřijde a docela mi zavoněl :) Má také ochranný faktor 15! Je určený pro normální až suchou pokožku.

Víc k němu vlastně asi ani není třeba dodávat. Pokud tedy hledáte lehčí zvláčňující krém, s klidem do něj můžete jít. Mně na změkčení vyhovuje a natírám si ho z pravidla na noc. Zkoušela jsem i přes den pod makeup, ale nevyhovoval mi tak. Když jsme dala trošku silnější vrstvu a nechala vsáknout, stejně mi pak vytvářel při roztírání makeupu hrudky. Což mě nanejvýš otravovalo :D Krém stojí asi 230Kč.




                                                                                                                         Vaše Aneta ♥



4 komentáře:

  1. Nazdarek. Pro mne bohuzel propadak, prave kvuli naproste nemoznosti pouzit ho pod make-up. Vyzkousela jsem ho pod tri naprosto ruzne make-upy, vcetne naprosto tekuteho Lancome Miracle-katastrofa. Faktor je navic na leto nizky.. Takze ho mam na ruce:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tvym komentarem se ztotoznují a dokonce se priznam, ze si s nim obcas mazu ruce v praci :D ale jinak ho pouzivam jako nocni krem a vyhovuje mi tak :)

      Vymazat
  2. já jsem po něm měla podrážděný obličej, takže pro mě ne :/ mám citlivou pleť a je opravdu moc parfémovaný, tak mi to neudělalo dobře, ale člověk do toho v drogerii nevleze ale na ruce bych ho použít mohla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krém jsem si spolu s dalšími Q10 Nivea produkty koupila v DM s 50 % slevou (letní slevová knížka) a jsem nadmíru spokojená :) Mám ráda tu vůni a lehkost :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥