Essence pigmenty - 10 Fairy dust

Hned jak jsem viděla v prewiev fotky pigmentů, vyhlédla jsme si svého favorita a těšila se, až přijdou k nám. Předevčírem jsem konečně po dovolené zavítala do drogerie a co nevidím? Essence už má nové stojany s novými výrobky!!! Nejvíce mě zaujaly laky, které jsou teď ve větším balení a jsou určitě lépe designově řešené. Obal je teď takový čistší a láká mě si nějaký koupit. Vidím to na růžovou, který mám i ve staré flaštičce, ale vyschl mi :-/ Laky stojí 39Kč. 


Jako další mě zaujaly již zmíněné pigmenty. Hned jsem sáhla po tom mém vyhlédlém a následně letěl do košíku :D Každý pigment má svůj tester, takže se nemusíte bát, že budete kupovat zajíce v pytli :) Barev mají opravdu dost (kolem 20ti?), ale některé jsou pro mě nepoužitelné. Například jedny vůbec nemají takovou tu solidní konzistenci, ale jsou to spíše jen třpytky. Možná to na bázi opravdu drží, to nevím. Já bych ale měla strach, že se mi ta ostrá věc dostane do oka a koledovala bych si o další zánět :D


Ale zpět k Fair dustu. Jedná se o bílo stříbrný pigment, který se kovově leskne. Je krásný třeba i přes černé stíny, což můžete vidět na obrázku. Ale určitě ne jen přes černou barvu, ale kteroukoliv máte vy osobně rádi. Dále se hodí na rozjasnění vnitřních koutků, kde působí opravdu účelně a přirozeně. Na projasnění partie pod obočí ho já osobně nedoporučuji používat. Je až moc třpytivý a pro mě vytváří nepřirozený a nucený efekt. Ale to je věc názoru :)


Pigmenty mají všestranné využití. Dají se míchat třeba s balzámy nebo s bázemi přímo na to určené a používat jako rtěnku, nebo tvářenku. S Fair dustem jsem udělala menší experiment :D Malé množství jsem dala doprostřed rtů a vytvořila tak jejich větší plastičnost :) Moc hezky to vypadalo. Jako rozjasňovač je na mě opět moc třpytivý. Ale někdo to má rád. 

Objem malého kelímku je 2,5g, ale nebojte. Na pěkné líčení nemusíte použít moc a tak vám určitě dlouho vydrží. Výdrž na víčku je celkem dobrá. Jen k večeru už mi trochu zalézají do ohybu i přes použití báze pod oční stíny. Ale já zas nepotřebuji, aby mi stíny držely 24h v kuse. Za mě je výdrž skvělá !

Na nanášení se mi osvědčil aplikátor, který Essence také prodává. Pigmenty jsem nanášela i prstem a bylo to celkem obtížné. Barva byla sice sytější, ale špatně se mi nanášel ke vnitřním koutkům a pigmenty se mi hodně sesypávaly na tváře. Což se se silikonovým aplikátorem neděje.

Jediné, co mi vadí, je "sypátko" v kelímku, které produkuje až moc produktu... Když kelímek otevřu, vždycky se mi trochu vysype :-/

Pigmenty stojí 65Kč a aplikátor myslím 35Kč. Asi se do drogérie ještě pro nějaký ten odstín vrátím :))








                                                                                                                              Vaše Aneta ♥



21 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Také si myslím. Byl to dobrý kup :D

      Vymazat
  2. Tý jo, takovou kvalitu jsem od nich nečekala. Musím tam hned letět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já ne :D Snad na tom jsou s výdrží i ostatní barvy stejně :)

      Vymazat
  3. Ahoj, diky za super recenzi;) muzu se zeptat, kde jsi je kupovala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, kupovala jsem je v Žatci. A předpokládám, že když i na takovém maloměstě je mají, že po Praze budou snad už všude. Ale s jistotou to nezaručím :)

      Vymazat
  4. Na očích vypadají dobře :) Zítra se po nich určitě podívám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vybrala sis krásný odstín, k těm výraznějším linkám, jak je nosíš, je to super!

    OdpovědětVymazat
  6. moc ti to sluší, umíš se opravu moc krásně nalíčit! máš vkus

    OdpovědětVymazat
  7. Já se do drogérie vrátím pro světlé pigmenty - ty bílé. Vzala jsem si totiž jen Little Mermaid a to se mi obtiskne, takže je potřeba nalíčit celé očko, a to v případě mého odstínu nemusí být okolím přijato jako líčení, spíše jako recese =D

    OdpovědětVymazat
  8. Jeee konečně nějaká zajímavá novinka:). Díky za tip:)!

    OdpovědětVymazat
  9. ty si mě navnadila, ale s mojí nerozhodností už se vidím jak stojím stojanu Essence a nevim jakou barvu :) akorát mě zarazilo, že se dají míchat s leskem...tak to sem zvědavá :D, mám ráda multifunkční věci..7

    http://kosmetika-recenze.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to musím taky co nejrychleji zavítat do drogérky :).

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadají fakt hezky! Za ty peníze to myslím stojí :) musím se už taky zajít podívat, tak jsem se na ně těšila..! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ten odtien vyzerá užasne ! :) Len myslim že u nas v Dm-ke, ich asi ťažko zoženiem..

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné líčení!:)
    Ty pigmenty musím být super.

    OdpovědětVymazat
  14. Máš je s bází nebo bez nich ??

    OdpovědětVymazat
  15. Máš krásné oči, hezké líčení :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥