Wishlist (už zase! :D)

Rozhodla jsem se sepsat, nebo spíš udělat koláž z výrobků, které bych chtěla vlastnit. Pro mnohé blogerky je to spíš seznam věcí, které už vlastní :D Pro mě jsou to ale zbožná přání :D Produkty na obrázku jsou už takovou klasikou, není to nic extra :) A proto mi řekněte, co byste s klidným srdcem z obrázku vynechaly a co byste naopak přidaly?


                          
                                                                                                                                Vaše Aneta ♥


31 komentářů:

  1. já nevlastním nic z uvedeného, ale určitě bych brala paletku Sleek, řasenku Lancome, korektor BB, nové štětce, a nepohrdla bych Naked paletkou, ale mezi zbožná přání ji neřadím. spíš pokukuji po vlastní paletce od Inglot.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já myslela, že Naked chce vážně uplně každá! :D Na Inglot jsem se už byla mrknout a mají vážně krásné věci! Těším se, až si něco pořídím.

      Vymazat
  2. Aha, tak já mám stejná přání! :D Vynechala bych Daisy, Inglot, UD 2 a mac mineralize, ale ty ostatníí...jak pises- klasika :) snad jednou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Snad jednou, ale snad co nejdřív! :D

      Vymazat
  3. Jestli toužíš po tvářence od NARS v odstínu Orgasm, dám ti tip na tvářenku od Bourjois ve stejném odstínu : ) Koukni se ke mě na tento článek:
    http://simply-cheaply.blogspot.cz/2012/07/tvarenka-bourjois-lilas-dor.html
    Mám tam fotku a odkaz na článek, ve kterém nějaká slečna porovnávala odstíny obou tvářenek. A mimochodem na Omlazení.cz jsem se dočetla, že ta tvářenka od NARS trochu práší... Já teda netuším, jestli to je pravda, ale jen opakuji co jsem četla : ) A tvářenka Bourjois je extra pevně slisovaná, takže vydrží věčnost a hodně člověk ušetří : )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za tip! Omrkla jsem to a vážně jsou si hodně podobné! Jen ta NARS je trošku zlatavější. Ale to bych možná oželela :))

      Vymazat
    2. To je pravda, je malinko víc do zlata... No chtělo by to mít možnost obě dvě před nákupem vyzkoušet a zjistit která ti bude víc vyhovovat : ) Jenže si nejsem jistá, jestli je tvářenka Bourjois vůbec k dostání u nás jinde než na internetu : (

      Vymazat
    3. Bourjois tvářenku (jiný odstín) mám z Douglasu. Tak kdyžtak mrknout tam.
      Jinak ze seznamu mě nejvíc zaujal benefit a štěrce. A mohl by mi někdo vysvětlit proč snad všichni chtějí vlastnit ocě NAKED paletky? Mě přijdou skoro identické. Nechápu

      Vymazat
    4. Naked už je tak trochu blogová legenda. Taky bych je chtěla mít obě, ale nikdy bych si je sama nekoupila

      Vymazat
  4. kdo by to nechtel, ze ano? :-O :-)

    OdpovědětVymazat
  5. och, krása :) většina jsou moji oblíbenci :) takže co určitě ano za mě: Sleek i Naked paletky, High Beam, linky Inglot, Lancome řasenka i NARS tvářenka. S odstupem času bych znovu už nešla do YSL Touche Eclat, MAC rtěnky ani do Bobbi Brown korektoru :) ale je to samozřejmě individuální, ale mě se za tu cenu tolik neosvědčily, resp. najdeš stejně dobré ale levnější náhrady :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MAC rtěnky ne,jo? A co bys mi doporučila jako alternativu? :) Hlavně něco hydratačního a nemusí být uplně krycí. A místo korektoru od BB asi stačí Dermacol Cover :D

      Vymazat
    2. jako upřímně mě teď dostala rtěnka za 20Kč od Artdeca, která je super hydratační a krémová :) Já bych do MAC už asi nešla, ale je spousta holek, co je milují, to fakt záleží :) Já jsem spokojená se Slim Gel od Inglotu, Lancome Rouge in Love a YSL Rouge Volupté. Ale záleží fakt na každém :) Nejlepší je osobně vyzkoušet a pak to zhodnotit :)

      Vymazat
  6. Paletky Sleek a Naked 2 by se mi také líbily :)

    OdpovědětVymazat
  7. Není to náhodou můj wishlist? Ne počkat, to si jen přejeme ty samé věci! Osobně bych vynechala YSL a MAC, to mě nějak netáhne, ale jinak bych si pro sebe přála to samé.

    OdpovědětVymazat
  8. Marca Jacobse a Lancome řasenku chci též! :)

    OdpovědětVymazat
  9. paletka Sleek je teď na aukru za 269Kč. Mám, nemám, mám, nemám...
    vykupte to někdo, ať mě to neláká:-D
    http://aukro.cz/paletka-ocnich-stinu-s-mineraly-sleek-divine-based-i2506422230.html

    OdpovědětVymazat
  10. to já kdybych udělala seznam zbožných přání, tak by se to snad ani do jednoho článku nevešlo :D, z toho tvého bych vynechala snad jenom daisy, protože nejsem úplně na parfémy a je mi líto za ně utrácet, i když ze vzorečků mě už nějaké přesvědčily, že za to stojí :)

    OdpovědětVymazat
  11. No, klidně bych brala všechno :))

    OdpovědětVymazat
  12. Taky bych brala vše! :D Furt mám něčeho nedostatek.A to si vždy říkám, jak si koupím to a budu nejspokojenější! A zachvilku se najdou další a další a další věci!:D

    http://mylittlefashionsins.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluvíš mi z duše. Sotva uspokojím své touhy, tak ani ne druhý den najdu něco dalšího.

      Vymazat
  13. všechno bych brala a přidala bych od essence marble mania tvářenku-ale ta už se v Čr neprodává

    OdpovědětVymazat
  14. Super Wishlist nyx,urban decay najdeš na tomto cz e-shopu
    http://www.kosmetika-usa.cz

    OdpovědětVymazat
  15. High beam a Naked paletky jsou taky mým snem, ale spíš bych je chtěla dostat jako dárek páč jsou na moje poměry příliš drahé, ale včera jsem viděla článek, kde porovnávali Naked 1 a MUA undressed a odstíny naprosto stejné a MUA je výrazně levnější, ale i tak Naked je prostě Naked :D

    OdpovědětVymazat
  16. hypnose doll by som vymenila za Lóreal Architect 4 D, vybrala by som si len jednu UD Naked podla recenzii, citala som, ze jedna je lepsia pre teply jedna pre studeny typ, zase v tej prvej sa mi zda uzitocnejsi primer (aspon na vyskusanie ako sa ti bude pacit, proti lesku v druhej), korektor BB by som vyskusala aj ja, ale zatial nemam kde:), high beam je fajn, ale mozno stacia aj rozjasnovace od ELF, alebo pudrovy rozjasnovac (podla toho s cim sa ti lepsie pracuje), Sigmu pouzivam, ak by si chcela nieco lacnejsie existuju aj Sedona Lace..stetce..

    OdpovědětVymazat
  17. Tak YSL bych také chtěla vyzkoušet. Snad se mi letoš poštěstí na letišti :)
    http://michelleandherneverendingstory.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Tak koukám, že toužím skoro po tom samém, o naked se mi i občas zdá :D neutral.bubble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Naked je tak slavná až se mi nelíbí.. koukala jsem na ni letos v Kanadě a nijak mě neokouzlila, takový peníze bych za to nedala.. Za to paletku od Sleek bych velmi ráda vyzkoušela, slyšela jsem o ni sama dobrá slova :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak s tím nemohu souhlasit (s tím, že za ty peníze, Naked ne ...). Naked 2 jsem si před časem koupila a musím říci, že lepší stíny jsem nikdy neměla (a to jsem hnědých vyzkoušela již docela dost). Nemaluji se výrazně, do práce ani nemohu, ale hnědé kouřové líčení k mým modrým očím jde skvěle, a tak jsem dlouho váhala, ještě déle šetřila a nakonec i koupila ;0) Já potřebuji, aby mi stíny vydržely dlouho, a to tyto splňují. Určitě je mohu doporučit, jejich pověst a momentální boom má adekvátní opodstatnění. Šárka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥