Vylévám si srdíčko... :D

Ahoj holky. Po delší době se vám ozývám, abych vám řekla, že se teď nějakou dobu moc ozývat nebudu :D  Ale budu se snažit, slibuju! Má to své důvody. Nastoupila jsem na brigádu, která je pro mě docela náročná. Jak psychicky (musím celých 8 hodin dávat velký pozor a soustředit se, jinak by to mělo fatální následky), tak fyzicky. Mám z toho ruce popraskané do krve a není moc příjemné pak umývat nádobí, uklízet, vařit, nebo psát na blog :-/ 
Za druhé, příští týden odlétám na dovolenou k moři a notebook si s sebou vážně neberu. Budu jen relaxovat, užívat si sluníčka, vody, klidu... 

Navíc teď v posledních dnech nemám náladu nějak na nic. Přijdu domů vyčerpaná a v noci nemůžu spát. Vůbec nevím proč :D Asi si začnu večer pít meduňkový čaj nebo mléko s medem. Máte ještě nějaké zaručené babské rady? :)

Před hodinou jsem skončila v práci a jela si koupit Opencard, jelikož jsem ji měla nabitou do dneška. Z omylu mě však vyvedla pani revizorka, která mi napařila pokutu 800Kč. Prý že jsme ji měla do včera... Snažila jsem se to ukecat, nepomohl ani můj k pláči natahující se obličej :D A to jsem byla 20m od zastávky, kde jsem chtěla vystoupit a dobít si na další měsíc. Když jsem zaplatila pokutu a vylezla z tramvaje, kluk, kterej seděl vedle mě a také vystupoval se otočil a sprostě se mi vysmál, že on jel na černo. Poslala jsem ho někam a místo na nákup, šla domů - bez peněz...

Já vím, že tenhle článek nemá s kosmetikou ani nic podobným nic společného, ale měla jsem potřebu s vámi navázat zase nějaký ten kontakt, popvídat si, nebo slyšet, jestli v poslední době zažíváte něco podobného? Vím, že se dějí i horší věci, ale nedalo mi to. Jsem prostě naštvaná :D

Vám, holky, přeji příjemněji strávené dny a ať vás těší i maličkosti, jako třeba teď mě :))



                                                                                                                            Vaše Aneta ♥

36 komentářů:

  1. to znáááám, tyhle dny blbce! zvlášť revizoři člověka ''potěší''..a na dobrý spánek - jedině levandule. Od Saloos levandulový olejíček a budeš spát jak mimino! :D ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš! Na to jsem uplně zapomněla! A to jsem minulé vánoce kupovala mamce právě od saloosu olejíček s rozprašovačem pro dobrý spánek, kde hrála hlavní roli právě levandule :))

      Vymazat
    2. Já si natrhala levandule na zahradě a mám je u postele:)) A ten olejíček od Saloos, se používá jak?:D Se spánkem mám problémy, defakto s usínáním:)

      Vymazat
    3. Jééé tak čerstvý se asi nic nevyrovná :)) Buď ho rozprášíš do vzduchu, nebo trošku na polštář a nebo třeba na límeček od pyžama nebo trika abys to měla pěkně pod nosíkem :))

      Vymazat
  2. Naprosto soucítim! Jsem neuvěřitelně citlivá na peníze!!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to si k té pokutě ještě musím zaplatit na nový měsíc. Takže to vlastně dohromady děla 1200... :D No můj rozpočet na příštích 14 dní činí 150Kč... Holt těžký život chudého studenta :( :D

      Vymazat
  3. To je tedy pech :/...ten popis brigády mi připomíná i mojí práci, když jsem dělala v pokerovém klubu:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy je :-/ Ne, ne, krupiérku nedělám :)Ale ruce trpí stejně :(

      Vymazat
  4. Tyjo to je fakt nefér, že zrovna chytí někoho poctivýho takle náhodou! Přitom já vždycky s pobavením sleduju, jak se půlka eskalátoru plynule přesune na druhý ve směru nahoru, jakmile jsou dole v metru revizoři, takže lidí co jezdí načerno vědomě jsou mraky!!! Jinak mě teď čekají 2 měsíce učení, takže mám náladu taky pod bodem mrazu:( Tak ať máte u moře krásný počasí a co nejlíp si to užijete!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím. Ale znáš to, co tě nezabije, to tě posílí :)) No já právě neměla kam utéct, jelikož to bylo v tramvaji. Ale stejně bych neutíkala, protože jsem byla přesvědčená, že mi karta ještě ten den platí :(( Tobě ať leze učení do hlavy a skočíme někdy na to kafčo, aby sis odpočala :))

      Vymazat
  5. Toho kluka bych asi přetáhla deštníkem nebo taškou... Tak snad dovča už bude veselejší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neměla jsem k tomu daleko... Věř mi :D Jenže já z toho byla tak paf, že jsem se nezmohla na nic. Ale kdybych ho ještě někdy potkala, tak by to slíznul :))

      Vymazat
  6. milá zlatá Anet, revizorka je kráva a ještě k tomu pitomá, na to, abych pojmenovala toho hocha, nemám dostatečně bohatou slovní zásobu, ale neboj, ono se jim to vrátí všem - boží mlýny melou pomalu, ale jistě, já se tím alespoň utěšuju!
    pěkně si užij dovolenou a na blog se vyprdni....my se tu chvíli bez tebe obejdeme a až dobiješ energii, tak si tě zase pořádně užijeme:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím. Na každou nepřející svini, se voda vaří :) Někteří lidé si ten pocit, že někomu dají co proto, užívají. Holt jsou i tací a my s tim nic neuděláme.
      Děkuju Meduňko za milá slova a děkuju. Užiju si to! :)

      Vymazat
  7. tak to je pech :/ revizorku i toho kluka bych nakopla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S odstupem času bych se nad tim 2x nerozmýšlela a udělala to hned! :D :-/

      Vymazat
  8. Víš jak, když se se.., tak se..:( Bohužel Den Blbec máme občas všichni a kdyby se mi stalo to co tobě, tak já bych nebyla jen smutná, já bych měla sto chutí někoho praštit a pořádně si vyboxovat zlost, takže máš můj obdiv, že jsi udržela klidnou mysl :))) Snad tvůj zítřejší den bude lepší. Hlavně si tedy užij dovču!!!
    michelleandherneverendingstory.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No upřímně jsem ji moc klidnou neudržela... To co následovalo po tom, jsem jen nenapsala :D A děkuji, dovču jsem si užila :))

      Vymazat
  9. To máš pech takový lidi bych někam nakopla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych se vzpamatovala rychleji, udělala bych to!

      Vymazat
  10. Tak ten kluk mně teda dorazil xD Co si tím chtěl jako dokázat?
    No, mně minulý rok nějaký vyzobaná slunečnice dala pokutu přes 700 korun, protože jsem měla jízdenku propadlou asi 10 minut!!!!!! :-!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzobaná slunečnice :D Ted jsem se uprimne zasmála :D Njn, lide jsou holt ruzní. Asi to taky nemuze delat kazdy. Ja bych vsem odpoustela :D

      Vymazat
  11. tak to dorazi, ked niekoho kto siel vedome nepotrestaju a toho, kto je cestny...zakon schvalnosti..:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne to jsem si take rikala! A tohle bohuzel plati v celem zivote :-/

      Vymazat
  12. Na poslední fotce ti to moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  13. Anet, den může být blbec, ale stejně vypadáš skvěle! :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  14. Přeji pevné nervy, taky znám tyhle dny, kdy mám pocit, že celý svět jde proti mně :) Super blog, užitečné recenze, sleduju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komplimenty :) A pamatuj, co tě nezabije, to tě posílí :))

      Vymazat
  15. Tak to je opravdový bad day...:(

    Jinak máš skvělé recenze, follow :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na to snazi zapomenout, ale stav meho uctu mi to jeste stale pripomina... :D:D Děkuji :)

      Vymazat
  16. Ponukam svoje rameno na vyplakanie :-). Niekedy to pomoze najlepsie... od tej revizorky to bolo trochu hnusne, ale co uz, aj mne sa uz podobna vec stala. Ale ten chlapik s tebou v buse - dobry hajzel...

    VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi hodná, děkuji :) Uz jsme si ale hned po tom incidentu nasla jine rameno :D:D To ano, ale znas to o tech bozich mlynech :))

      Vymazat
  17. Jé moc ti to sluší. Před pár měsícema než jsem začala blogovat, jsem na tvůj blog narazila a moc se mi líbil, jen jsem si nikam nenapsala adresu. Teď jsem na tebe opět narazila a jsem moc ráda, že tě můžu sledovat :).
    Jinak být tebou, tak jsem taky pěkně naštvaná.

    OdpovědětVymazat
  18. tak něco podobnýho se asi před týdnem stalo přítelovi,byla jsem naštvaná aji za něho a dokonce mi šlo do breku:D s tím rozdílem že jel na brigádu a měl vystoupit na první zastávce v jiným pásmu,bohužel se to nevyplatilo a taky platil 800,takže z brigády mu moc nezbylo:x

    leilarosee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥