Top 10 vloggers - Part II.


Mile mě překvapilo, kolik z vás sleduje Macbarbie a Dulce Candy :) Jsou opravdu skvělé a já doufám, že je dobré nápady na videa neopustí. Dneska mám pro vás přichystáno dalších 5 vlogerek. Bylo velmi těžké, vybrat dohromady jen deset holek. Sleduji jich kolem stovky a tak byl výběr opravdu veliký :)) Tak se pohodlně usaďtě a jdeme na další pětici, právě teď!

Tohle je moje nejoblíbenější vlogerka vůbec! Je naprosto úžasná, má skvělou práci, skvělého manžela, skvělý barák a skvělou kočku! :D Ale co je nejdůležitější, umí se skvěle namalovat :)) Je opravdu moc šikovná a všimla jsem si, že se jí lidé často ptají, jestli je profesionální vizážistka nebo maskérka. Tahle dáma pracuje jako reportérka a kosmetika je jejím velkým koníčkem! Sympatické mi je to, že nakupuje hlavně v drogeriích. Jak přijde do krámu nějaká novinka, buďte si jisti, že ona o ní natočí v co nejkratší době video! A i když pak půlka věcí není u nás k mání, baví mě si věci prohlížet a poslouchat, jaké jsou. Je opravdu moc příjemná na poslech a věřím, že i v reálném životě. Kdybych si měla vybrat jednu vlogerku, se kterou bych se chtěla seznámit, byla by to právě ona!

Pokud se těšítena novinky od E.L.F.u, můžete si je prohlédnout zde:




A jako bonus ještě jedno líčící video:





Tyhle dvě holky točí hlavně shopping videa, oblíbené výrobky za poslední měsíc, občas natočí nějaké outfity a spoustu dalšího. Líbí se mi, jak jsou vždy skvěle sehrané a jak o věcech mluví :D Nevím proč, ale upln mě to hypnotizuje :D Jen mě mrzí, že netočí i makeup tutorialy.





Tahle vlogerka je pro mě docela originální. Nejčastěji ji můžete vidět na nákupech s její mamkou, kde obrážejí všechny možýné americké obchody a točí za pochodu :D Neskutečně mě to baví. Ráda také zkrášluje svůj baráček, točí DIY videa, natáčí své dva psy při skotačení na zahradě a vbytě, nebo peče. Připomíná mi takovou správnou hospodyňku :D Občas se jí líbí hodně kýčovité věci, někdy ji zase musím pochválit, co pěkného si vybrala. Zkuste se na ní podívat a třeba vás zaujme.





Další asijská vlogerka, která to s kosmetikou a módou umí. Líbí se mi její styl i to, jaký má roztomilý hlas a výslovnost :) Nic víc už asi nemusím dodávat. Podívejte se samy :))





Tahle blogerka pro mě vytváří přímo nenositelné kombinace barev :D Možná tak někam na párty. ale svým způsobem je to umělkyně :) Hraje na bubny v kapele a vyhrála soutěž s NYXem. Teď pro ně natáčí videa a spolupracuje s nimi opravdu ve velkém. Pro vás jsem vybrala video, díky kterému jsem ji začala sledovat. Zde mě zaujala. Pro více bláznivých tutoriálů stačí kliknout na desítku s jejím nickem :)) enjoy!

   


Snad se vám takový článek líbil a třeba někdy vás seznámím s dalšími mými oblíbenkyněmi :)) Do komentářů mi prosím dejte vědět, jestli vás opět nějaká zaujala a nebo jste někoho z nich znaly?

                                                                                                                        Vaše Aneta ♥


3 komentáře:

  1. tak z téhle pětky koukám jenom na emily, taky ji mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Žádnou jsem neznala a vzhledem k tomu, že anglicky umím mluvit, ale nic nerozumím, tak to není zrovna pro mě. Až na tu poslední, ta je úžasná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď jsem se ještě dodatečně podívala na její video, jak se zasnoubila v Disneylandu. Jsem úplně naměkko :D. Budu se o ní muset taky někdy zmínit :).

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥