Top 10 vloggers - Part I.

Jelikož jsem nyní doma u rodičů a nevzala jsem si s sebou svůj počítač, kde mám připravené fotky pro své další články a recenze, nemohu pro vás připravit žádný text tohoto typu. Jelikož jsem si nevzala ani moc kosmetiky, nemám co nafotit. A tak jsem se rozhodla trošku zaimprovizovat. Napadlo mě udělat článek o tom, co a kdo mě inspiruje. Na youtube sleduji opravdu hodně beauty vlogerek a tak vás dnes seznámím s první pěticí. Nebudu se tu rozepisovat o tom, kdo jsou, odkud jsou a co dělají. O jejich soukromí se skoro vůbec nezajímám. Ale od každé sem přidám jedno video, které mě něčím nadchlo, nebo mi bylo užitečné, nebo se mi prostě jen líbilo :)  Doufám, že poznáte nové tváře a že se vám kanál nějaké z nich zalíbí :))

Tahle vlogerka je strašně praštěná a točí videa, která se zabývají líčením, DIY projekty a občas natočí video i o nákupech. Strašně pěkně se mi na ní dívá a kolikrát se i zasměju. Má neuvěřitelně velkou a prořízlou pusu :D V poslední době mě od ní zaujalo toto video:





Druhou vlogerkou je asiatka Bubz. Myslím, že ona byla uplně má první vlogerka, kterou jsem začala sledovat. Je to už pár let a mně stále baví! Má moc dobré nápady a neskutečně krásně kreslí obrazy. Mimo jiné také navrhla sadu štětců, která se na netu dá zakoupit a sama je ve svých videích používá.Kromě líčení také točí videa osvých dvou pejscích, které miluje. Mrkněte na ní. Zamilujete si jí :))
Líbilo se mi video, kde radí, jak připravit pleť na let letadlem a jak se nalíčit, abyste se cítily pohodlně a vypadaly co nejlépe :) 




O Dope toho bylo napsáno mnohé. Je to švagrová známé Michelle Phan a zabývá se transformací sama sebe do známých celebrit. Moc se mi líbila proměna ve známou zpěvačku Adele :)




Mladičká vlogerka, která je velmi usměvavá. Přijde mi, že tahle holka nemá nikdy špatnou náladu :) Miluje barvy. Točí makeup tutorialy, módní videa, videa o oblíbených produktech i DIY projekty. Skoro vždycky na konci svých videí zpívá :D Pozitivní Macbarbie vás zaujme :)




5. Dulce Candy
Tahle blogerka je dnes opravdu velice známá. Její videa mají pro mě nádech luxusu a ne každá si asi můžeme dovolit to, co má ona. Ať už se to týká drahé kosmetiky, nebo oblečení. Samozřejmě používá i kosmetiku z drogerie. Ale většina u nás není ani dostupná :D Ale umí se nádherně líčit a každý její tah je pro mě pastvou pro oči.




Tak máme za sebou ukázku pěti mých oblíbených vlogerek a příště vám naservíruji dalších pět. Zaujala vás některá? Nebo už ji dokonce sledujete? :))



                                                                                                                      Vaše Aneta ♥


11 komentářů:

  1. Jednoznačně Dope a na zbytek se mrknu:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Už delší dobu sleduji Dope a Macbarbie :))

    OdpovědětVymazat
  3. Blogerky jsou skvělé, sleduji Macbarbie a Dulce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super nápad na článek. Díky za tipy! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem díky tobě začala sledovat první a čtvrtou, znám jen Dulce a Dope.

    OdpovědětVymazat
  6. Znám všechny, nejvíc u mě vede dulce a macbarbie ;). Teď se ale mojí závislostí stala shaaanxo, jestli jí neznáš, určitě mrkni. Má úžasná líčení ;).

    OdpovědětVymazat
  7. Dulce a malá Barbie, to jsou moje holky :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Miluju Dulce! :))) Společně s Julieg713 jsou moje nejoblíbenější youtube gurus! ještě z part II. mám ráda eleventhgorgeous (na mě někdy působí strašně komicky, ale věci říkají s vážným výrazem, hrozně mě baví ten jejich tón hlasu :D)

    jinak dále ráda sleduju Michellephan (taková klasika), dříve jsem měla docela ráda Blair z juicystar07, ale ta už nějak ztratila svoje "kouzlo", ale ráda se ještě kouknu na Carbibel55, rosebud143 nebo SMLx0

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥