Parfémujeme :)

Dneska mám pro vás připravený článek o svých parfémech. Ne o svých úplně nejoblíbenějších, ale těch, které zrovna mám ve své sbírce. Nedá se říct, že bych stále kupovala ty samé. Mám chuť zkoušet a objevovat pořád nové a nové vůně. Dá se říci, že v tomhle ohledu se stále hledám. Navíc pokaždé vyjde nějaká novinka a mně to prostě nedá :) Takže tady jsou! 

Fotka je to trošku přeplácaná, ale záhy pochopíte, co smajlíci vyjadřují :D


1.Guess - Seduction
Začala jsem právě touto vůní, protože je z těchhle co mám mou nejoblíbenější. Pořídila jsme si ji v zimě. Na toto roční období je jako dělaná. Je možná trošku těžší, ale když se rozleží, voní mi i v teple. Za chvíli je z ní jemná vůně, která celkem dlouho vydrží. Když jsme pracovala v Sephoře, byla tohle zrovna novinka a my měli za úkol ji propagovat. V tu dobu jsem ji absolutně nenáviděla a domů jsme chodila načichlá. Ta vůně se držela jako přibitá. Bolela mě z ní celkem hlava. Ale to bylo tím, že jsme ji stříkala kolem sebe celý den. Po nějaké době jsem ji šla znovu vyzkoušet (už jako zákazník :D) a překvapilo mě, jak příjemně mi voněla. Proto jsem si ji nakonec pořídila domů hned v 75ti mililitrech! Vůně je sladší, těžší a rozvine se do sladce svěží. No musíte si ji očichat samy :)) Flakón se mi také moc líbí. jednoduchý s malým přívěskem ve tvaru srce a klasický trojúhelník s logem. Ode mě má ale každopádně 10 z 10ti!

Hlava - hrušky, bergamot, černý rybíz 
Srdce - jasmín, květy pomerančovníku, kosatec 
Základ - kadidlo, vanilka, kašmírové dřevo

Obsah - 75ml
Cena - na internetu se pohybuje cena kolem 600,- , v Sephoře je to podstatně více - cca 1200,-



2. Essence - Blossoms etc...
Pokračuji druhou z nejoblíbenějších parfému z téhle série. Je paradoxně také nejlevnější. Přesto když si ji na sebe vezmu, ve společnosti slýchám hodně často komplimenty, že krásně voním. Strašně mě mrzí, že si ji nemohu koupit znova. Vzala bych si aspoň dvě! Kvůli tomu se o ní ani moc rozepisovat nebudu. Na internetu ani není uvedeno voňavé složení. I když tato vůně patří do jiné cenové, má odemě 10 z 10ti!

Obsah - 50ml
Cena - Pokud si dobře vzpomínám, stála nějak 260,-


3. Britney Spears - Hidden Fantasy
Tato vůně mi padla do oka (ano, nejdřív do oka a pak až do nosu :D) na první pohled! Její flakón je opravdu přenádherný a vůně je také skvělá. Mám ráda sladké vůně, což tahle opravdu je. Ale opět je zároveň i svěžejší. Ze začátku jsou cítit citrusy, pak se rozvine do sladka. Co se týče výdrže, není to moc slavné. Za chvíli již necítím nic a nikdo z okolí se na ní také neozval :) Ode mě má 7 z 10ti.

Hlava - Pomeranč, tangerinka, citronový květ
Srdce - Hřebíček, lilie, jasmín, sladké tóny
Základ - Ambra, vanilka, dřevěné tóny, santalové dřevo 

Obsah - 50ml
Cena - cca 550,-



4. Yves Rocher - Vanille Bourbon
Tady asi nemá moc cenu vůni popisovat :D Je to sladko sladká vanilka ! Dokonce obsahuje výtažek z bio bourbonské vanilky. Nevím jestli se to bio odráží na vůni, ale každopádně je dokonalá :)) Má 7 z 10ti.

Obsah - 100ml
Cena - 289,-

5. Calvin Klein - Truth
Tuhle jsme si sama nevybrala. Dostala jsem jí od mámy. Ale není špatná. I když v krámě by mě nejspíš nezaujala. Ale na léto je celkem dobrá. Já takovým vůním říkám zelené vůně :D Jsou tam cítit přírodní svěží tóny. Jako v lese po dešti :) (až po napsání popisu jsem si dokonce všimla, že má les v popisu :D Opravdu tak ale voní...). Co jsem na ní četla pár komentářů od ostatních, vůně jim přijde jako unisex... Ale já si jí teda na chlapovi představit nedokážu :) Co se týče ceny, je trošku vyšší. Ale za plnou cenu bych ji rozhodně nekoupila. Calvinovi dávám 6 z 10ti.

Hlava - Bambus, pačuli, vetiver, vlhké lesy
Srdce - Bílá pivoňka, bílý jetel, mladé stromky
Základ - Bio vanilka, bílý jantar, květ akácie, různé druhy dřeva, pižmo

Obsah - 50ml
Cena - 1700,- ale dá se sehnat i laciněji okolo 700,-


6. Franck Olivier - Passion Extreme
Největší zklamání. Dostala jsem ji od bývalého přítele. To mi voněla celkem dobře :D Ale časem jakoby žlukla nebo co a voní strašně chemicky. Drží se to na mě zuby nehty a tak už ji radši nepoužívám :-// Své uplatnění najde občas jako osvěžovač na WC... :D:D Dávám jí 1 z 10ti.


Hlava - bergamot, broskev, černý rybíz
Srdce - frézie, konvalinka, magnólie
Základ - vetiver, mošus, santalové dřevo, peru, vanilka

Obsah - 75ml
Cena - cca 350,-




A jací jsou vaši oblíbenci? Shodnete se se mnou v bodování? :))

                                                                                                                        Vaše Aneta ♥                                    



13 komentářů:

  1. Tak tyhle vůně tedy neznám, ale momentálně mám rozepsaný článek o svých parfémech, takže velmi brzy přibude ke mně na blog. :)
    Jinak hezký popis, podle něj by se mi asi nejvíc líbil právě ten Calvin Klein:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já se k tobě na článek mrknu :))

      Vymazat
  2. Tu vanilku od YR mam taky, na vanilku jsem proste uchyl :D Mam vanilkovej parfem i od Hermes :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi povídej! Vanilka je prostě nejlepší :D Tak od Hermes vanilkovou vůni neznám. ale strašně krásně voní i tahle vůně od YR - http://www.yves-rocher.cz/product/show/pid/1153

      Vymazat
  3. Já jsem zatím čuchala k tý růžový seduction a ta na mě byla přeslazená.
    Mým největším oblíbencem se na léto stal parfém od Dolce a Gabanny - Rose the One a na zimu je to Lolita Lempicka...
    Jinak parfémů a toaletek mám daleko víc, ale tihle dva jsou moji oblíbenci.
    Jinak o těch dalších parfémech jsem nidky neslyšela...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taa růžová mi přímo páchne. Bohužel. Nevím proč, ale je mi strašně nepříjemná... Podle mě se nepovedla. Ale každé zboží má svého kupce :)) Vůně od LL mi voní téměř všechny do jedné :)

      Vymazat
  4. to vanilkový od YR sem si hned objednala včera! :D

    Jinak jsem si dnes také založila blog. Kdyby jsi se chtěla podívat tak http://kosmetika-recenze.blogspot.cz/
    díky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Od Yves Rocher jsem teď dodělala malinovou vůni, ale musím souhlasit, že opravdu vůně voní tak, jak hlásá název.. :) hodně lidí se mě na ni ptalo. A s tou Essence jsi mě docela překvapila! Essence teď plánuje kolekci parfémů, tak doufám že se dostanou k nám a jsem na ně zvědavá.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Toho Guesse bych ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥