Nedělní nehtíková inspirace

Dneska vás nechci zatěžovat ultra dlouhým článkem ani recenzemi. Proto přidám jen fotku mé nové oblíbené lakové kombinace. Růžový se jmenuje Very berry a topper je se speciálním efektem, který jsme si hned zamilovala. Asiho teď budu nosit na každý lak :D Topper se jmenuje Night in Vegas. Oba dva laky jsou od Essence. Růžový byl na začátku roku ve výprodeji a já se bojím, že mi mou oblíbenou barvičku už vyrábět nebudou :( Tajně doufám, že se však vrátí v novém kabátku (Essence přijde na trh s novými obaly. Tak snad mezi nimi také bude :)).

Odchlíplé konce ignorujte :D 




Pěkný zbytek neděle,

                                                                                                                                Vaše Aneta ♥


12 komentářů:

  1. zrovna dneska mam chut si nalakovat nehty, díky za inspiraci TA SE MI VÁŽNĚ MOC HODILA! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si také často lakuji v neděli. Jako takový start do nového týdne! :D

      Vymazat
  2. Night in Vegas je fakt super! Na každém laku vypadá úplně jinak. Taky už se těším na nové Essence láčky,nevíš,kdy mají přijít na trh? Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším, až ho vyzkouším i na jiných lacích! Jinak nové láčky mají přijít na trh na podzim tohoto roku.

      Vymazat
    2. Na nějakém zahraničním blogu jsem teď našla,že v Rakousku už je prodávají.Slečna jich měla nakoupenou kupu.Vypadaly úúúžasně:) Obzvlášť mě omámily krémovky,ve kterých byly třpytky.
      Jinak taky lakuju v neděli:D Lucka

      Vymazat
    3. Ani se nedivím... U nás je všechno opožděně a nebo to tu není vůbec :D Holt si počkáme do podzimu a pak uděláme nálet! :D Krémovky mám také moc ráda!
      Neděle je jako dělaná pro masky a lakování nehtů!! :D

      Vymazat
  3. krásne to skúsim určite aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  4. jéé ty jsou super. v jednoduchosti je krása :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si myslím. Třeba jak jsou teď in ty "kaviárové" nehty, to se mi vůbec nelíbí :-//

      Vymazat
  5. Taky jsem si oblíbila ten lak s tímto efektem, je vážně super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Takový efektový lak sháním už hrozně dlouho :-D... Asi nakonec zajdu do Rossmanna :))...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥