Miss sporty - Dr Balm (05 Honeymoon SOS)

Určitě všechny znáte značku Miss sporty. Většinou jejich stojan přecházím bez povšimnutí. Nevím co se tenkrát stalo, ale postála jsem a okukovala sortiment. A světe div se, dokonce jsem si od nich i něco malého odnesla :D 

Na první pohled mě zaujal obal. Byl trošku retro, něco jiného, než jsem zvyklá u ostatních rtěnek. Po bližším prozkoumání jsem zjistila, že se jedná o tónovaný balzám na rty. Balzám se vyrábí myslím v 5ti odstínech.  Všechny jsem na ruku vyzkoušela. Některé jsou opravdu hodně světlé a pigmentaci nezanechávají žádnou ani po mnoha přejetí po hřbetu ruky. Každý balzám má barvu obalu takovou, jakou barvu má i balzám. Odstíny se pohybují od růžové, přes oranžovou až po červenou. Červený jsem si vzala já. Myslím, že je nejtmavší z nabídky. Vybrala jsem si ho proto, že zanechává pigmentaci celkem slušnou. Je to spíš jen takový nádech do malinové růžové. To je přesně to, co jsem hledala, jelikož nemám ráda hutně a plně krycí rtěnky. Tohle na rtech snesu dobře, po chvíli ani nevím, že jsem se něčím barevným namazala. 

Co se týká hydratace, není to žádná sláva. Plusem je, že nevysušuje, ale ani úplně nehydratuje. Bezproblémové rty však budou jásat. Já holt potřebuji jiný kádr :)) Když mám ale pusu celkem v pořádku a chci ji trochu zvýraznit, šáhnu určitě po tomto výrobku. Plánuji si pořídit ještě i jiné odstíny, které jsou pigmentované. Ten nepigmentovaný by mi byl k ničemu. 

Cena se pohybuje tuším kolem 50ti korun, což není moc. Nejdříve jsem chtěla sáhnout po Pop stick od Maybelline, ale po vyzkoušení na ruku jsem to vzdala. Ani jeden mi nebarvil ani po X přejetích po kůži. Navíc je ještě jednou tak drahý. Tohle je pro mě lepší varianta :))

Pokud si chcete přečíst promo článek o tomto balzámu, přidávám odkaz. Je toho totiž požehnaně :D --> KLIK.

Získává 6 z 10ti bodů.


Na balzámu jsou patrné miniaturní třpytky.Vůbec se toho nebojte
na puse nejsou vidět. Jde spíše jen o lesk.




A teď mám ještě bonus pro komunikativní slečny :) Zahraji si tak trošku na seznamku a přidám dnes ještě jeden odkaz. Tentokrát na mého dobrého kamaráda, který by touto cestou chtěl najít slečnu na dopisování si. Stačí tedy jen KLIKNOUT a napsat vzkaz :)) 

                                                                                                                         Vaše Aneta ♥



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře ♥