Gliss Kur - Hair repair

Dnes mám pro vás recenzi na dva výrobky od Gliss Kur, ze stejné řady. Jedná se o řadu poměrně novou (i když teď už to asi žádná novinka není :D) a je určena pro vlasy suché a lámavé. Jako první jsem si koupila kúru (obr. č.2) a po dobré zkušenosti jsem si koupila balzám. A jak dopadly? Hned se na to mrknem :))



1. ULTIMATE RAPIR kúra pro regeneraci + lesk (2)
Výrobce říká, že kúra obsahuje trojnásobnou koncentraci Komplexu tekutého keratinu, který odstraní i extrémní poškození na povrchu i uvnitř vlasů až o 100%  ( :D ). Ne, nemyslela jsem si, že tohle opravdu dokáže, ale byla to novinka a já to chtěla zkusit :) 

Složení je dvousložkové, tudíž se před použitím musí pořádně protřepat. Konzistence je taková olejová. Aplikovat se může jak na suché, tak na vlhké vlasy. Já aplikovala na ručníkem vysušené vlasy, pro dobré rozčesávání. Fungovalo to báječně! Hřeben vlasy projížděl jak horký nůž máslem a neměla jsem pak sebemenší problém s rozčesáváním. Po vyfoukání a mírném přežehlení mám vlasy trošku sušší a nepoddajné. Proto aplikuji kúru i na suché vlasy. Krásně je uhladí, provoní a pěkně se lesknou. Kúra je tedy samozřejmě bezoplachová. 

Mimochodem vzala jsme si ho také proto, že neobsahuje silikony. Já je aspoň ve složení nenašla, ale nejsem chemik a třeba jsou tam zašifrované pod jiným názvem? Nevím :)) Co ale vím je, že tahle kúra u mě obstála a dostává 9 z 10ti bodů.


2. ULTIMATE REPAIR regenerační expres balzám (1)
Zde je začátek stejný. Obsahuje trojnásobnou koncentraci Komplexu tekutého keratinu, který odstraní i extrémní poškození na povrchu i uvnitř vlasů až o (pozor! Zde jen...) 95%! :D To je asi jediný rozdíl. Ještě tedy kromě toho, že tenhle balzám obsahuje 3 silikony... A to mě trošku odrazuje. Navíc se mi po něm tak dobře vlasy nerozčesávají a když ho použiji na suché, nějaký zásadní rozdíl tam také nevidím. Možná jen opravdu malý. A nebo jsem teď příliš zhýčkaná jeho odnoží - kúrou :))

Balzámu uděluji 4 z 10ti možných. 


Závěr z toho tedy plyne takový, že já si příště rozhodně koupím opět kúru a od balzámu dám raději ruce pryč :)) 

                                                                                                                           Vaše Aneta ♥



24 komentářů:

  1. Po této recenzi ho rozhodně beru ;) Už dlouho jsem po něm pokukovala a teď mám aspoň důvod si ho koupit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš opravdu suché vlasy jako já, věřím, že ti bude vyhovovat :))

      Vymazat
  2. Tyjooo, ta bezsilikonová kúra mě vážně zaujala...! Až se mi nechce věřit, že by tam žádný nebyl :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě taky ne, ale opravdu ho ve složení nevidím :D Kdežto balzám tam má ty tři pěkně nasázené... Hned na prvním a druhém místě ve složení jsou právě oni... ten třetí je na osmém...:D

      Vymazat
  3. mně ta kúra s vlasama neudělala vůbec nic :-( a přišlo mi, že nějak divně voněla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holt to nemůže fungovat na každém. Každá máme vlásky jiné :)) No vůně mi přijde právě celkem pěkná. U obou výrobků je stejná. Skoro jako parfém :))

      Vymazat
  4. Já mám s kúrou taky dobré zkušenosti:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta kúra zní docela zajímavě, hlavně se mi líbí že je bezoplachová! :D to mám na výrobcích nejradši.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! JE to nejpraktičtější a hlavně rychlé!!! :D

      Vymazat
  6. Hmm, už jsem četla na tu kúru chválu....tak až zase budu bloumat v drogérce, tak se na ní mrknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni :) Ale blbé je, že všechny informace jsou na zadní straně pod nálepkou, která se musí odlepit. Je to dost nepraktické :-/

      Vymazat
  7. Já mám doma tu kůru, žádný extra výsledky teda nepozoruju, ale používám ji už jen kvůli tomu, jak nádherně voní! :D)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu! Voní mi jako luxusní parfém! Nepřeháním? :D

      Vymazat
  8. naštěstí netrpím suchými vlasy :) mám radši jejich kolegy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš vlasy normální, tak jsi šťastný člověk :D Pokud mastné, tak nevím, co je horší, jestli suché a nebo mastné :-//

      Vymazat
  9. tuhle řadu mám moc ráda - mám od nich ten první produkt a pak masku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MAsky od nich miluji! Mám teď s bambuckým máslem a je usper! Příště tedy zkusím z této řady :))

      Vymazat
  10. Mám z této řady šampon a balzám a nemůžu si je vynachválit, vlasy se lesknout a mám je příjemné na dotek ( ocení hlavně přítel, protože si s nima pořád hraje) a navíc mi šampon hezky voní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šampon určitě zkusím! Ten můj oblíbený od Tigi mi dochází, tak tenhle ráda prubnu :))

      Vymazat
  11. Ja som mala z tejto rady len šampón a bola som spokojná, tak možno si zakúpim aj toto :)

    OdpovědětVymazat
  12. já jsem si koupila ten ultimate repair kůru pro regeneraci a lesk,protože jsem měla slevovej kupon v DM a jako tedy žádnej zázrak:)

    OdpovědětVymazat
  13. dneska jsem si dvoslozkovou kuru koupila...ale silikon tam je, hned na tretim miste ve slozeni - trisiloxan. Ja s tim problem nemam, naopak, v zaverecne peci nejaky silikon chci, aby vlas chranil. Sampony pouzivam naopak vyhradne ne-silikonove. Jinak kura prijemna, zatim jsem vyzkousela na suche vlasy, nemasti, super vune.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥