Essence - Ready for boarding : Lip and cheek creme (02 beauty on tour)

Právě jsem se chystala jít nakoupit, ale jen co jsem se postavila mezi dveře, začal strašný déšť a občas i nějaký ten blesk probleskne. Tak jsem se zase poslušně vrátila a rozhodla jsem se napsat aspoň nový článek :)) Byla jsem na čumendu v Rossmannu a samozřejmě jsem nevynechala stojan od Essence. Už měli novou LE Ready for boarding. Myslela jsem si, že mě tahle kolekce nechá chladnou. A taky že jo, až na jeden produkt, a to krém na tónování tváří a pusy. Je to v podstatě to samé, co se nacházelo v předchozí kolekci Rebels. Na rozdíl od předchozího 2v1 tenhle krém nevysušuje. Je krásně krémový a pěkně se roztírá do ztracena. sortiment obsahuje dvě barvy. Jednu sytě tmavě růžovou a jednu sytou zářivou oranžovou. Nejdřív jsem sáhla po té růžové, ale podobnou mám od Alverde a tak jsem si ji vyměnila za tu oranžovou. A teď jsem ráda. Takovou barvičku ještě nemám.

Barva se může zdát opravdu až moc křiklavá, ale jde pěkně rozetřít a pak vám dodá jen jemný oranžový nádech, trošku šmrncnutý do růžova. Co se týče výdrže, je průměrná. Pokud zapudrujete transparentním bílým pudrem, vydrží déle. Na puse jsem ji teď netestovala, jelikož není v dobrém stavu :D :-// Zkusila jsem to jen jednou a nevysušuje. Ale jelikož ji mám samou šupinu, nevypadalo to zrovna nejlépe. Proto tu není žádná taková fotka. 

No za tu cenu (60Kč?) a pěknou barvičku ode mě získává 6 z 10ti.






                  
                                                                                                                            Vaše Aneta ♥


9 komentářů:

  1. Vypadá to skutečně hezky :) já si jednou koupila tu gelovou tvářenku od essence z kolekce vampires love a vypadala jsem pak jak marfuša :D vůbec nešla rozetřít... ale tato vypadá skutečně hezky :) ale tekutých tvářenek se bojím, dávám přednost práškovým )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jo vím kterou myslíš, tahle není tekutá, ale krásně krémová. Nemusíš se bát, že by ti zaschla dřív, než ji stačíš rozetřít :)) Vyzkoušej tester v krámě a uvidíš :))

      Vymazat
  2. to bych nečekala, že to bude vypadat tak hezky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna jsem na ní dneska koukala,ale bála jsem se jí :D Tak když už jsem narazila na pokusnýho králíka,který jí navíc chválí-skočim si pro ní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to já ráda dělám pokusného králíka :D Skoč skoč a pak klidně dej vědět jak vyhovuje :) Ráda si to přečtu :))

      Vymazat
  4. salra muslea jsem ji dneska v obchodě přehlédnout, vypadá fakt super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni mrkni :) I druhý odstín je pěkný. Jen se mi zdá, že není už tak moc přirozený.

      Vymazat
  5. ahoj :) na mém blogu probíhá giveaway :)) http://kosmetika-recenze.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥