Alverde - Ethno Reloaded - Preview

Dneska jsem se dozvěděla o nově připravované limitované edici od Alverde a rozhodla jsem se vám ji ukázat. Jsem z ní totiž naprosto unesená! Líbí se mi naprosto vše, až na ten řetízek a na rtěnky, které jsou podle obrázku strašně tmavé. Nejvíce se mi líbí paletky stínů a tvářenka/rozjasňovač v hranaté krabičce. Design obalů je moc povedený! V Německu má přijít na pulty 19.7. a já doufám že brzy (pokud vůbec?) bude i u nás! Líbí se vám?







 A ceny v eurech:

  • Tužka: 2,75 €
  • Paletka: 4,45 €
  • Řasenka: 3,45 €
  • Rtěnka: 2,95 €
  • Tekutý bronzer: 3,45 €
  • Tvářenka/rozjasňovač: 4,95 €
  • Matný kompaktní bronzer: 3,95 €
  • Náhrdelník: 4,95 €
                                                                                                                   Vaše Aneta ♥



11 komentářů:

  1. Ty obaly jsou úplně "Aah", ale mám takové obavy, že my si na tuhle kolekci ještě nějaký ten pátek počkáme.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají pěkně, ale trochu se bojím, že kvalita bude stejné zklamání jako u té "mašličkové" kolekce, kde byly taky pěkné obaly, ale jinak nic moc. Ale ten bronzer a tvářenka vypadá pěkně.

    OdpovědětVymazat
  3. ta tvářenka je moc hezká, trochu mi to připomíná benefit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je krása, doufám ale že to k nám dojde :)

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct, že tohle se Alverde povedlo :) Tvářenky mi trochu připomínají svým obalem ty od Benefitu a paletka stínů zas současnou limitku od MUFE, ale chápu, že nejde přicházet pořád s novýma tvarama a obalama :) jsem zvědavá, jestli k nám dorazí :)

    OdpovědětVymazat
  6. já se trošku bojím, že to k nám nedojde. protože když se podívám na poslední dvě kolekce alverde, jak se plné stojánky vyprodávají v dm, tak si myslím, že si to někdo pořádně rozmyslí, jestli to u nás prodávat nebo ne...

    ale jinak ano, chtěla bych, aby to tady bylo co nejdřív. kvalita mašličkové kolekce mi přišla naprosto v pohodě (mám tedy jenom tvářenku), kvalita té dětské mě příjemně překvapila.

    OdpovědětVymazat
  7. No vyzera to dost super a ak to dojde, urcite si nieco zaobstaram, este som nemala od nich jeden produkt, ktory by mi vyslovene nevyhovoval (ale zasa nemam kazdy jeden, to je pravda) :-). Prijemne ma prekvapili farby tienov, na Alverde su az uletene, neviem co sa deje :D. Ale asi najskor by som si zaobstarala ceruzky, tie maju fakt perfektne :-).

    VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé! Tvářenka/rozjasňovač v hranaté krabičce vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  9. Kdyby to tak chtělo k nám přijít... Vypadá to fakt krásně. :)
    No, uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  10. Bohužel tahle kolekce se do ČR nedostane. Ptala jsem se na fb Dm a napsali, že nedorazí.. Doprčic, po dlouhé době jsem si od nich chtěla něco koupit a oni to k nám nepošlou :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To néééééééééééééééé :( To teda! Po dlouhé době kolekce, která by nejspíš stála za to :(

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥