Sephora body butter - blackberry, red currant

Dneska mám pro vás recenzi na máslo od Sephory s vůní borůvek a červeného rybízu. V době, kdy jsem si byla v krámě vybírat "příchuť" másla, jsem tam stála jak tvrdé Y a civěla na ně do regálu :D Nevěděla jsem, které si očichat dřív a které je pro mě to pravé. Nejdříve jsem se chtěla držet mé osvědčené klasiky a vzít si vanilku nebo kokos. Jenže těchto vůní už mám doma dost a tak jsem nakonec sáhla po sladce svěží vůni černého rybízu a borůvek. Vůně na kůži drží, ale neline se všude kolem vás.

Co se týče účinků, šla jsem najisto. Když jsem totiž v Sephoře pracovala, tak jsem si chodila pravidelně tímto máslem promazávat ruce. Krásně pak totiž voněly a byly vyživené a jemné. Nebyl problém se po minutě opět věnovat zákazníkům, a šahat na lahvičky a produkty, protože máslo se bleskově vsáklo a zanechalo ruce krásně hladké. 

Konzistence je hedvábná. Tak jemné tělové máslo jsem ještě neměla. Většina byla spíš jako velmi hutný krém. U tohoto to nečekejte. Konzistence je totiž taková (nechci používat znovu slovo jemnější :D) opravdu máslíčková a nezanechá na pokožce těžký ublemcaný pocit. Takhle nějak si představuji ideální máslovou konzistenci :)

Dávám mu 8 z 10ti.





Platí na koupelovou řadu, péči i dekorativku :))
Akce trvá do konce tohoto měsíce.


                                                                                                              Vaše Aneta ♥


8 komentářů:

  1. Jéé škoda že tu akci už nestihnu.. :( máslo vypadá vážně dobře! Já jsem teď do krémů, mlék, másel a všeho možného úplnej blázen! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skodulko pokud máš zájem, klidně ti něco vezmu a není problém se pak někde sejít a předat ti to :)) Do Sephory se chystám v pátek :)

      Vymazat
  2. To musí být vůně :)Jinak na tu akci se do Sephory chystám zítra a jsem zvědavá kolik tam zase nechám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní jemně a příjemně :) Očuchej v Sephoře! :D Já se tam taky zítra chystám. Uvidím, co si pořídím, ale neplánuju moc utrácet :D

      Vymazat
  3. Dá se třeba použít i na pleť??;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych asi nedávala. Všeobecně žádné tělové máslo jsme na obličej nezkoušela :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥