Rimmel - Match Perfection cream gel foundation

Všem se moc omlouvám, že jsem nestihla napsat recenzi, než skončila akce -25% na vše, od značky Rimmel. Ale nezoufejte, tyhle akce se opakují stále dokola, takže za pár dní/týdnů se můžete opět na slevy těšit :)) Co se týče mě, mohu hrdě prohlásit, že všechny zkoušky mám velmi úspěšně za sebou, takže mi začaly prázdniny. Ani nevím, co si se vším tím časem počnu :) Kdybyste věděly o nějaké brigádě, sem s ní! :D

Dnešní recenze se tedy bude týkat makeupu od Rimmelu - Match Perfection crem gel foundation. A předem varuji vyznavačky tohoto makeupu, ať dále nečtou :D 

Co říká výrobce?
  • jemný krémový make-up pro dokonalé sjednocení tónu pleti
  • ultra krémová textura
  • snadná aplikace
  • hydratace pleti
Co říkám já?

Před nějakým časem jsem psala recenzi na bratříčka tohoto makeupu Match Perfection makeup. Ten jsem velice vychvalovala a zároveň slíbila, že vyzkouším i verzi gelového makeupu v kalíšku. Jak jsem slíbila, tak jsem udělala. Zkoušela jsem ho poctivě, každý den a zde jsou výsledky.

Makeup pěkně voní, jako verze ve flaštičce, krásně se roztírá a sjednotí pleť. Konzistence je opravdu taková krémovo gelová. Ale spíš hodně krémová. Po nanesení mi nedělá šupinky, což je jeho velké významné plus. Teď ale začnou ta ale :D 
V těchto ohledech mi makeup tedy vyhovuje, co se mi však nelíbí, je jeho krycí schopnost. Bez korektoru je pro mě použitelný  jen ve dnech, kdy je má pleť opravdu v pořádku. Jinak musím nanést celkem dost korektoru + tónující pudr. Pak je výsledek dobrý. Mimo jiné mi moc nevyhovuje právě ten kelímek. Nejenže se mi to jeví jako krajně nehygienické, ale jak je známo, makeup na vzduchu oxiduje a postupem času se nevyhnete změně barevného tónu. Dále se mi zdá v nepoměru cena vs. obsah. Zatímco makeupu s pumpičkou je 30ml za cenu 219Kč, obsah kelímku činí pouze 18ml za cenu 229Kč. Já vím, je to jen 10 Kč, ale je ho téměř o polovinu méně. 
Já budu pro příště volit makeup s pumpičkou, jelikož více kryje, je chráněný před vzduchem a lépe mohu korigovat nanášené množství. 
Proto tomuto makeupu uděluji hodnocení 5,5 z 10ti možných.



103 True Ivory





                                                                                                                        Vaše Aneta ♥



20 komentářů:

  1. no na ten make-up v pumpičce jsem řikala, že jsem nikdy neměla od rimmelu...a že si ho snad ani nekoupím...
    ale pak jsem narazila na akci za 199,- s korektorem, tak jsem neodolala a vzala si ho...a nelituji :)
    Jenom díky tvojí předchozí recenzi, jsem se na ten make-up koukla a hodila ho do košíku...
    jinka bych si ho snad nikdy nevšimla :)

    Trochu ti závidím, že máš prázdniny...já musím tvrdě makat :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že ti má recenze k něčemu byla a že nelituješ :))
      Jinak s těmi prázdninami to zas tak slavné nebude. Také budu muset makat :) :-//

      Vymazat
  2. No co, přečetla jsem a make-up mám pořád ráda. :) Ale to je hlavně tím, že nevyhledávám nějaké moc velké krytí... :) A chápu, že někomu zase spousta věcí nemusí sedět. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nevypadá špatně, ta konzistence by mě lákala. Já makeupy v kelímku nekupuji vůbec, vyhledávám vzduchotěsná balení. A ke zkouškám gratuluji, já mám ještě skoro všechny před sebou:(.
    letni-cas.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se příště asi také vyhnu těm v kelímcích. Má to pro mě prostě moc proti :)) Děkuji ti a já tobě držím palce :))

      Vymazat
  4. Mně ten make-up taky moc neseděl... pak jsem ho vyhodila...Ten v pumpičce všichni chválí, tak nevím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to byl radikální krok :D Já ho doplácám, ale příště už ho určitě nekoupím :)

      Vymazat
  5. Zajímavý :-O, mě kryje mnohem víc než ta pumpičková varianta :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zvláštní :D Ale každá pleť je jiná :)

      Vymazat
  6. Docela koukám, mou pkeť kryl úžasně! :) Malé balení mi vyhovuje, protože ráda zkouším nové make-upy, takže jsem ráda za rychlé vyplácání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky koukala, čekala jsem, že mu budu moct dát 10z 10ti. Ale bohužel :)

      Vymazat
  7. Přidávám se k Lady, mně přišlo krytí naprosto úžasné a přitom působil dost přirozeně. Jak ho nanášíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přirozený je, to ano. Ale čekala jsem větší krytí, což splňuje ten pumpičkový :)) Nanáším stippling brushem, ale zkoušela jsem to i plochým a prsty. Ale nepomohlo nic :-/

      Vymazat
  8. Ha :), já ti dávám za pravdu a ještě že je tenhle make-up tak levný. Šupinky nedělá, obrovské plus. Minule jsem si říkala, že si ten s tou pumpičkou na základě tvé recenze koupím. Pak jsem prolezla net a říkám si, ten v kelímku bude lepší, potom ti tam někdo napsal, ať napíšeš recenzi než ta akce v R. skončí, tak jsem čekala, čekala a ke konci jsem teda dala na jiný holky (já koza) a koupila ten údajně lepší v kelímku. Strašně málo kryje :( a mně teda na obličeji dlouho nevydrží. Příště dám na tebe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí :D škoda, že jsem recenzi nemohla uveřejnit dříve. Chtěla jsem ho pořádně vyzkoušet, aby ta recenze byla kvalitní. Jinak tak mi na obličeji moc nevydží, musím často opravovat. A to není to, co od makeupu očekávám :-// A děkuji za důvěru, milá anonymko :))

      Vymazat
  9. Ahoj, psala jsem ti na e-mail ohledně GFC :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi úžasná!!!! Srtrašně moc ti děkuju! Vážně jsi mi pomohla! Funguje tooooo! :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥