Pomoc :( !!!

Holky nevím jak je to možné, ale přestala se mi ukazovat miniaplikace mých pravidelných čtenářů :( Nemáte s tím některá zkušenost? Už jsem ji zkoušela i smazat a vložit znovu a nepomohlo to. Dost mě to mrzí, jelikož třeba přicházím o nové čtenáře :(( Poraďte, prosím :(

                                                                                                                                Vaše Aneta ♥


15 komentářů:

  1. To pravdu nevím .. Ráda bych pomohla ale netuším !

    PS: Nevíš ty , jak se jmenuje stránka , kde se zadá odkaz na článek (giweaway) a počet výherců , najedou ti maily a ukáže ti to výherce ? Prosím , když budeš vědět , informuj mě !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě myslíš http://www.random.org/ . Funguje to ale na jiném principu, než ty píšeš. Zadává se tam počet komentářů a program pak vygeneruje číslo výherního komentáře.

      Vymazat
    2. Díky , pomohlo mi to ale přeci jen myslím něco jiného . To nevadí ;))

      Vymazat
  2. Mně se to teď stalo taky, taky netuším co s tím.... :(

    OdpovědětVymazat
  3. Taky to tak mám a nevím co s tím

    OdpovědětVymazat
  4. Aha, tak to bude jejich chyba. Tak snad si toho rychle všimnou a co nejdřív chybu opraví :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bojim se, že ne, ale vážně nevim co s tim, už jsem zkoušela ledacos a nic :/

      Vymazat
  5. Vypadá to, že už nefunguje Google Friend Connect, takže se tam nejde přihlásit a opravit to nastavení, jak tu píšou... hmmm, tak máme asi po čtenářích, dámy :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosim tě, jen to ne! :D Já už to řešila is "ajťákem" kterej si kvůli tomu založil i blog :D A taky neví :( Prý se na to ještě zítra podívá. Kdyby se mu to náááhodou povedlo, dám vědět jak to opravit!

      Vymazat
  6. Na blogu, co mám to také nejde :( Už několíkátý den. Ale bylo mnoho blogů, kde jsem to viděla a normálně to fungovalo.

    OdpovědětVymazat
  7. Pořád se k tobě na blog vracím a zoufale koukám do komentářů jestli nepřibyl nějaký nový s řešením :( Také mi to nefunguje už asi třetí den....

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, chtěla jsem se zeptat, jestli už jsi na to přišla? Mám stejný problém, nevidím to ani na cizích blozích ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj ano vyřešila jsem to díky téhle stránce http://www.itechcolumn.com/2012/04/disable-country-specific-url-redirect.html
      Je tam návod a funguje to hned :))

      Vymazat
    2. děkuji moc, tohle jsem už zkoušela, a nezabralo to :( ale děkuji i tak za pomoc :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥