Pleťová maska a houbička na makeup z H&M

Jsem ostuda, klidně mi to řekněte :D Mou jedinou polehčující okolností je to nesnesitelné vedro venku (teda spíš bylo) a nemoc (už druhá antibiotika tento rok!!!). V tom vedru se mi nikdy nic nechce dělat, jsem bez energie a splavená. Ještě k tomu bydlím v podkroví, kde se ten horký vzduch drží a nepomůže ani větrání, ani zastiňování oken a dokonce nepomáhají ani dva větráky puštěné naplno. Teď se ale trošku ochladilo a antibiotika mám dobraná, takže mi nic nebrání napsat další článek :))

V HM jste si určitě všimly rozšířené nabídky pleťových masek. Dříve zde měli pouze asi 3 druhy a nyní jich je nejméně 6! Naposledy jsem si odnesla masku s minerály z mrtvého moře. Maska obsahuje přírodní mořské řasy a kamennou sůl. Tato kombinace má oživit a rozjasnit unavenou pleť. Nanesete ji na vyčištěnou pleť (je dobré ji trochu napařit pomocí teplé vody například ve sprše, aby se maska lépe vstřebala a pleť si z této kúry odnesla co nejvíce :)) ) a nechte působit 10-15 minut. Já osobně ji na pleti nechávám až do úplného zaschnutí. Dokud je maska vlhká - působí. Po vyschnutí už je zbytečné dál čekat. Smyjte a kochejte se úžasně hladkou pletí :)) Pak už stačí jen namazat krémem a je hotovo. 

Maska mi vyjde vždy na dvě použití, celý proces tak opakuji za další dva dny. Maska nijak vábně tedy nevoní, jak je u masek z HM zvykem. Připomíná mi to levné osvěžovače vzduchu na ono místo :D Ale dá se to vydržet. Vyjde vás na 29Kč.

Masce uděluji 8 z 10ti bodů.





Jako další mi padla do oka houbička na makeup, která mi velmi připomínala Blending sponge od Sonia Kashuk (dolu přidám obrázek). Stála jen 99Kč a tak jsem si ji vzala taky. Doma jsem ji celá natěšená rozbalila a vyfotila pře a po ponoření do vody. Očekávala jsem, že se zvětší její objem, ale bohužel se nic nestalo :(. Tak jsem zkoušela aplikaci. Nejdříve pomocí spodní širší části. Ta je ale poměrně tvrdá a makeup se celkem vsákl dovnitř. Takže pak musíte ťupkovat opravdu urputně a velmi pečlivě. Zvládla jsem tak pouze bradu. Otočila jsem proto houbičku a nanášela makeup pomocí části se špičkou. To šlo už o mnoho lépe, nemusela jsem být tak úplně precizní. Výsledek byl dost uspokojivý, ale přišlo mi, že jsem musela použít více přípravku, což mi moc nevyhovuje. Korektor se pomocí špičky nanášel skvěle a měl moc pěkné krytí. Na konci můžete ještě použít prohlubně uprostřed k tomu, že bidete přejíždět po hranách obličeje (od uší směrem k bradě). Tím se vyhnete viditelným přechodům mezi obličejem a krkem. 

Houbičku budu používat asi jen na korektor a nebo pokud půjdu někam do společnosti a budu potřebovat velké krytí se spoustou makeupu :D Jinak zůstávám u svého věrného Stippling brushe :))

Houbičce dávám 4 z 10ti bodů.



Suchá

Mokrá - žádná změna

Sonia Kashuk houbička

                                                                                                                                Vaše Aneta ♥



6 komentářů:

  1. Zrovna tuto masku neznám, takže děkuji za tip :) Nikdy jsem tuto houbičku neviděla, jsem asi hroznej ignorant :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač Léo :)) A já myslím že nejsi ignorant, protože já ji viděla teĎ taky poprvé :D Podle mě je to u nás novinka? :D

      Vymazat
  2. Kosmetice z H&M nějak nevěřím... Celkově nevěřím kosmetice z obchodů s oblečením :)

    OdpovědětVymazat
  3. lady: Taky si myslím,že na tom je kus pravdy,ale zatím jsem nepotkala nic co by se mi nějak nezdálo....

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s váma holky.... Slibují hodně muziky za málo peněz a ono prd... :-/

    OdpovědětVymazat
  5. Holky jejich masek se zrovna vůbec bát nemusíte :) Já na ně nedám dopustit (až na sloupávací). Často si říkám - kam se hrabe nějakej Garnier se svejma pytlíčkovejma maskama :) A pokud ještě můžu doporučit masku z drogerky, tak rozhodně od Freemanna :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥