Maybelline - Master precise - tekuté oční linky

Po delší době zase článek o dekorativní kosmetice :) Na paškál si vezmeme tekuté oční linky od Maybelline    Master precise. Nebudu to moc prodlužovat a hned začneme :)

Táááákže! Obalem se od jiných tekutých linek ve fixu skoro vůbec neliší, ale když otevřete uzávěr, vykoukne na vás opravdu dlooouhý fix. Pro mě je jeho délka opravdu velkou výhodou. Mám totiž poměrně dlouhé řasy a tak mi občas krátký fix při aplikaci překáží. Tenhle je dostatečně dlouhý na to, abych se nemusela dotýkat řas a tím si poničila dokonalý tvar linky. Kreslí moc pěkně, vůbec nemusíte na měkký hrot tlačit. Aplikaci tedy hodnotím 9ti body.

Barva je černočerná a nemám proti ní výhrady. Dávám 10 bodů.

Co se týče výdrže, zde jsem poněkud rozladěna. I když jsem četla některé recenze, kde ji vychvalují a ujišťují vás, že vydrží celý den, já mám jiný názor. Nejsou voděodolné a tudíž mají pro mě menší výdrž. Víčka se mi  totiž dost mastí. Vydrží mi maximálně 5 hodin, pak musím aplikovat znovu, nebo linky poupravit. Proto ode mě získává za výdrž 4 body. 

Sečteno podtrženo linky dostaly ode mě 7,6 bodů, což není úplně špatný výsledek. Ale pokud hledáte linky, které budou držet jako přibité (pokud třeba často slzíte, nebo se vám také dost mastí víčka), tyhle to asi nebudou. Pro "bezproblémová a suchá" víčka, však budou linky skvělé :)) 








cca po 7mi hodinách

                                                                                                                      Vaše Aneta ♥


12 komentářů:

  1. Měla jsem ji taky a byla jsem hrozně spokojená :) určitě si ji pořídím znovu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud ti vydrží déle než mě, tak závidím, protože aplikace je super!

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Stojí kolem 169Kč. Mně poslouží lépe gelové od Essence asi za 80 Kč :)) Na ty nedám dopustit.

      Vymazat
    2. S těmi gelovými linkami souhlasím, drží výborně celý den :). K fixkám pořád nějak nemám důvěru, protože mi ještě nikdy žádná pořádně nevydržela, takže největší dojem ve mně zanechávají tvoje úžasné řasy ;).

      Vymazat
    3. Jsou vážně skvělé! Mám všechny kromě zelené. Ale černé už mám jen na dně tak musiím doplnit zásobu :)) A děkuju moc za kompliment! Potěšil :)

      Vymazat
  3. Já tyhle linky miluju. Na linky jsem prostě nešika, takže o gelových linkách či tekutých linkách si můžu nechat zdát. A tyhle linky jsou z fixek nejlepší. Vím že gelové jsou určitě lepší, ale pro mě to není :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hrot vypadá dobře! S linkami ve fixu nemám žádnou zkušenost, tak možná bych mohla prubnout tyhle, na víčkách mi drží všechno...

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam tekute linky od dermacolu a mozna, kdybych s nima umela zachazet, tak by byly super :) Zatim se maluju jenom nadoma a vydrz je suprova. Treba jednou i seberu odvahu a se svym vytvorem vylezu mezi lidi. Zatim trenuju :) Obdivuju te, jak krasne a rovne umis linky vykreslit. Je to nadhera.

    OdpovědětVymazat
  6. já mám eyeliner pen od Essence a co se týče výdrže, tak si nestěžuji.. je fakt, že linky ke konci dne nejsou už tak černo černé, ale drží stále svůj tvar..:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, od Oriflame prý vydrží tak, že pak nejdou ani moc odlíčit :D. Určitě někdy zkusím ten Oriflame. Essence mám teď, zezačátku super, teď moc nedrží :(
    Obtiskávají se a trochu rozmazávají...

    OdpovědětVymazat
  8. hezka linka!!ja je nepouzivam, ale tobe slusi
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥