Děkovačka!

Chtěla bych moc moc moc poděkovat čtenářce Hannah, která mi pomohla vyřešit problém s GFC. Díky tomu, že mi poslala návod na opravu tohoto problému, mi má miniaplikace opět funguje! A za to vděčím právě jí! Děkuji Ti!

Už si mě zase můžete vesele přidávat mezi své oblíbené blogy. Teda aspoň doufám, že tam své místo najde :))



                                                                                                                             Vaše Aneta ♥

6 komentářů:

  1. Mám naprosto stejný problém. Nechceš se podělit o řešení? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem si to u Hannah na blogu vyhledala. Úžasné! Díky. :)

      Vymazat
  2. Oh, výborně, skvěle! Děkuju vám oběma :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač! :D Konečně To zase funguje :)

      Vymazat
  3. konečně někdo kdo ví jak to vyřešit! :) Takže díky
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥