Rimmel - Match perfection (foundation and cocealor)

Tak jsem po pěti dnech zase tady. Musela jsem hodně odpočívat, jelikož a protože jsem zase chorá. Mám krásnou bolavou angínu a moc si ten pocit užívám :D Nemůžu jíst a polykat a v noci slintám na polštář. Hodně sexy stav :D Po nasazení antibiotik jsem se trošku zlepšila a tak konečně můžu napsat zase nějaký ten článek. Momentálně jsem doma u rodičů a tak jsem se rozhodla vyzkoušet něco z máminy šminkové výbavy. Vybrala jsem si makeup a korektor od Rimmelu ze stejné řady - Match perfection. Makeup pod čtyři stovky jsem už dlouho neměla. Přišly mi hodně nekvalitní, oranžové, málo krycí, hnusně zapáchající a že na obličeji prostě nevydrží. Svůj názor jsem musela po vyzkoušení tohoto makeupu ale přehodnotit. Takže jdeme na to :))

1. Match Perfection - Foundation (103 True ivory)
Co říká výrobce?

Dokonale sjednocující make-up

  • pro přirozený vzhled a zářivou pleť
  • smart-Tone® technologie pro přirozený tón pleti
  • modré safírové pigmenty pro svěží barvu
  • okysličující komplex rozzáří pleť


Co říkám já?
K makeupu jsem ze začátku nebyla moc důvěřivá. Nanesla jsem prsty menší množství a byla jsem dost překvapená. Textura je taková krémová a lehčí, na prstech doslova roztál a skvěle se roztíral! Mimo to jsem cítila i docela příjemnou vůni. Barva byla ze začátku trošku tmavší, ale jelikož jsem to nepřehnala s množstvím a opravdu dobře rozetřela, nakonec tón padl na mou pleť jako prdýlka na hrnec :D Pěkně se přizpůsobil. Finish je spíše matný. Makeup však vůbec mou přesušenou pleť nevysušoval a nezvýrazňoval šupinky. Nebylo už potřeba nanést pudr, ale já to přes to udělala kvůli fixaci. Pleť pak vypadala opravdu sametově. Když jsem si sáhla na obličej, pleť byla moc hezky jemná, jako bych právě nanesla zvláčňující krém. Na pleti vydržel celý půl dne, který jsem ho testovala. Nemusela jsem přepudrovávat. Jak bude reagovat na mastné pleti, to nevím.

Dívala jsem se na recenze tohoto makeupu přímo na stránkách Rimmelu, kde je pod každým výrobkem možnost napsat do diskuze názor. No co vám budu povídat. Tak 98% názorů bylo kladných. V nabídce je ještě jeden makeup z této řady, který je však v kelímku, nemá tedy pumpičku. Ten v recenzích vycházel ještě lépe. Tam byla snad 100% úspěšnost. 

Jelikož právě v drogeriích Rossmann probíhá akce - 25%sleva na všechny výrobky od Rimmelu, asi zkusím ten v kelímku. Má prý ještě větší krycí schopnost a je ještě krémovější! Nemůžu se dočkat :))

Dávám mu 9 z 10ti možných (1 bod si nechávám do zásoby, než vyzkouším ten v kelímku :))



2. Match perfection - Skin tone adapting concealor (010 Ivory)
Co říká výrobce?

Korektor a rozjasňovač 2 v 1
  • HEBKÝ APLIKÁTOR PRO PŘESNÉ POUŽITÍ
  • DOKONALÉ KRYTÍ NEDOSTATKŮ A ROZJASNĚNÍ PLETI


Co říkám já?
Začnu aplikátorem. Na konci je jemný štěteček, který se může zdát praktický. Pro mě však nikoliv. Korektor jde z tubičky dost špatně vymáčknout a když už konečně něco začne téct, je toho hrozné množství, které by vystačilo na tři aplikace. Za to má ode mě nějaký ten bod dolu. Co se týče barvy, ta je o dost světlejší, než je makeup. Říkala jsem si, že by to měl být spíš highlighter než korektor, ale zase hodně kryl. No a pak jsem si teprve všimla, že to byl záměr a že je to na tubě napsané. Takže to se jim určitě povedlo a plní to svůj účel velice dobře. Kruhy zakryl celkem slušně. 

Dávám mu 7/8 z 10ti možných.





Zde porovnání odstínů. Vlevo makeup, vpravo korektor. 



Máte některá tento makeup/korektor a jste s ním spokojené?

                                                                                                                         Vaše Aneta ♥


19 komentářů:

  1. Mám jen korektor a nemůžu si ho vynachválit :) a teď taky hodlám si koupit ten v kelímku :) co jsem ho zatím zkoušela v drogeriích tak bych perfektní :)
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ten v kelímku a momentálně jsem jím naprosto nadšená. :) Korektor mám též, není špatný, ale asi to ještě není ten pravý korektor. :)

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Cream gel foundation v kelímku je perfektní! Nejlepší make-up, co jsem měla. Kryje naprosto bezvadně, určitě si ho ještě koupím.

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám, ale po tvé recenzi se po něm asi poohlédnu:)

    OdpovědětVymazat
  5. Také přemýšlím, že využiji té slevy co Rimmel má.. :) tak uvidíme zítra.. to zas vyrazím do města :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mám Cream gel foundation, tedy kelímkovou verzi a je super, celkově si myslím, že make-upy od Rimmelu jsou jedny z nejlepších drogérkových make-upů a korektor mi přijde taky fajn :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Od Rimmelu mě láká make 25hours lastin bla bla :D Ale na tenhle make-up jsi mě taky nalákala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten v kelímku je skvělý, jdi do něj :-)

    Jinak, ten korektor je světlejší proto, že máš světlejší odstín - Ivory, zatímco pokud dobře vidím tak na make-upu máš True Ivory, což je o odstín tmavší...

    OdpovědětVymazat
  10. Mě docela láká ten korektor. A všimla jsem si, že v poslední době se mi celkově dost líbí výrobky od Rimmelu, dřív jsem stojan s touhle kosmetikou procházela bez povšimnutí...:D

    OdpovědětVymazat
  11. wow nic takoveho neznam a nepouzivam

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám make-upy od Rimellu docela ráda, spolu s Dermacolem jsou mojí drogerkovou jedničkou. ;)

    http://borntobe-awesome.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem ještě nikdy makeup od Rimellu neměla...a potom co sem si v drogerce zkoušela ten wake me up, tak snad si ani žádnej kupovat nebudu :(

    OdpovědětVymazat
  14. make-up jsem měla i s pudrem a byla jsem s ním spokojená MOC, jen mi ke konci přišlo že je trochu moc oranžový

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Mám ho taky a nemůžu si ho vynachválit! ten v kelím ku zkusím taky...díky za tip

    OdpovědětVymazat
  16. Já je mám ve frontě a nemůžu se k nim prokousat :-D ale na ten korektor se těším, posunu ho dopředu :-D

    OdpovědětVymazat
  17. Jé a nemohla bys tn druhej vyzkoušet dřív než skončí ta akce 25%? :D

    OdpovědětVymazat
  18. Korektor mám, díky štětečku je rychlá aplikace.. Používám ho společně s Wake me up od rimmelu a jsem spokojená..

    OdpovědětVymazat
  19. Můžu jen doporučit :) http://www.hyperzbozi.cz/vysledek-hledani?q=Match%20perfection

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥