Nightwish - Prague 30.4.2012

Včera jsem se zúčastnila koncertu Nightwish v pražské Tipsport aréně. Sice jsem tam byla pracovně, ale když koncert začínal, měla jsem svou práci odvedenou a tudíž jsem měla možnost celý koncert vidět. Bylo to neuvěřitelné!!! Vtipné je, že jsem byla z celho našeho týmu jediná, kdo tuto  skupinu poslouchá. No ostatní nechápali, jak to můžu dobrovolně poslouchat :D Ale mně to bylo jedno a koncert jsem si užila! :)) I když bych byla radši dole, mezi lidmi a skákala do rytmu s nimi a s rukama nad hlavou :))

Jako první předkapela vystoupil dámský smyčcový kvartet z Brna- Eklipse. Vůbec jsme je neznala, ale některé písně měly opravdu krásné. Zde malá ochutnávka :))





Tahle mě dostala :)) Papparazi cover

Jako druzí vystoupili Battle Beast z Finska. To už byla jiná kávička. Pořádnej heavymetal. Také se mi moc líbili, ačkoliv jsem je neznala! Byla to opravdu hodně tvrdá muzika. Ale to já můžu. Kór na živém koncertě, kde to má uplně jinou atmosféru! Ti publikum pořádně rozparádili a připravili tak dobrou půdu pro skupinu, na kterou všichni čekali nejvíc.




No a nakonec samozřejmě Nightwish! Pro začátek musím říct, že mě zklamal zpěv zpěvačky. Tarja prostě byla Tarja. Její krásný zvučný operní hlas tahle chudinka (pardon :D) opravdu nenahradí. S ní NW uplně ztratilo své kouzlo. Teď je to spíš takovej popíček a metalovým pozadím. Což mě hodně mrzelo. Ale i tak byl koncert úžasný, plný efektů, ohňové show a v neposlední řadě pro mě velice známé písničky, které na živo zní mnohem léle. V jednu chvíli jsme měla pocit, že mě někdo tahá za košili (co musím v práci nosit) a když jsem se po druhé otočila a nikdo tam nebyl, došlo mi, že ten "efekt" vytvářejí silné basy, které se z pódia linuly. Neuvěřitelná síla! :D Nejvíce jsem se těšila na píseň Nemo, která nakonec zazněla jen v akustické verzi, takže další zklamání. Chuť jsem si spravila hned po příjezdu domů, pustila jsem si jí sama a v podání Tarji :D KAždopádně artmosféra byla krásná. Lepší jsem v životě nezažila a tak mám krásný zážitek, kdy jsem mohla vidět jednu z mých hodně oblíbených skupin na živo :))





A tady už Amaranth s novou zpěvačkou Anette

A nakonec pár fotek :)) Ve čtvrtině koncertu se mi samozřejmě vybil foťák, takže jich moc nemám.















Co vy, byli/y jste na koncertě, nebo byste aspoň někdy chtěli/y na takovém být?

                                                                                                                              Vaše Aneta ♥

13 komentářů:

  1. Naprosto s tebou souhlasim, ze Tarja je proste Tarja - driv jsem Nightwish milovala, ale od te doby, co maji novou zpevacku je nemusim.. Takze jsem nebyla ani na koncerte.. ale kdyby prijeli s Tarjou, tak jsem v prvni rade :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já tam byla a asi jsem tě viděla :D, nestála si v bílým tričku z pravý strany nahoře u vchodu? a pak seděla? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem na tebe koukala ze stání :) a buď ráda, žes byla nahoře, dole bylo hrozný vedro a že jsem menší, tak jsem až ke konci něco viděla, ale je fakt že ta atmosféra je tam jiná :).

      Vymazat
    2. Jéééé, ty si všímavá :D To jsem byla já :)) Celou dobu jsem tam stála a pak už jsem nemohla tak jsem seděla :D To je bezva :)) No ono to vedro bylo i nahoře. Bylo hrozně vydejcháno :-// Ale žijem, ne? :D

      Vymazat
  3. Jeej, ja som obrovska fanynka Tarje (a tiez jej obdobia v NW), bola som na jej solovom koncerte, kde spievala aj par piesni z obdobia NW a bolo to superrrr!!! Je jej velka skoda, fakt... ked spievala s nimi bola to velmi unikatna kombinacia, ktoru bolo/je fakt tazke napodobit.
    No urobila si mi velku radost tymto prispevkom, ti poviem... :D

    VeVe
    imperfectwonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slyšela jsem, že zpívá sólově. Pak si budu muset její písničky najít na YT. Závidim ti, že jsi ji slyšela naživo!!! No ona by tam zpívala asi dodnes, kdyby ji sprostě nevyrazili. Njn, špatně nesli její úspěch :( Tuhle kuňku tam vzali schválně. Doporučuju si to najít na netu. A jsem ráda, že jsem ti udělala radost! :)

      Vymazat
    2. Já chtěla jít v lednu letos na koncert, ale tak nějak mě odradila na loňském Masters of rock, tam se mi moc nelíbila, ale kamarádka říkala, že ten lednový koncert byl super, tak ted trosku lituju, ze jsem nesla

      Vymazat
  4. taky nechápu, jak to můžeš dobrovolně poslouchat :D

    btw nenarostly ti nějak moc vlasy? čumím úplně! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za tip na novou kapelu :) Battle beast jsem do teď neznala a vůbec neznějí špatně, připomínají mi Hammerfall. Mě vždycky hrozně potěší, když zjistím, že nějaká blogerka má stejný hudební vkus jako já :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nedá mi to a trochu si musím rýpnout do vašich komentů :)
    Ano, je škoda, že Tarja byla vyhozena, ale kdo chce kam, pomozme mu tam a co si budeme říkat, Tarju udělali prvě Nightwish. Že na ně později zanevřela a dělala si co chtěla (ať už za tím její argentinský manžílek stojí nebo ne), je pouze její věc.
    Co se týče její sólové kariéry, žádná velká bomba to není a většina fanoušků na ni chodí právě z nostalgie. Je to škoda, doufám, že se to ještě někdy změní.
    Anette je hlasově někde jinde, nedokáže zazpívat to samé, ale to neznamená, že je špatná. naopak, album dark Passion Play beru jako to nejlepší, co NW udělali. Už to ale tak neplatí o Imaginareu, které je spíš funkční jako film, ne jako návaznost jejich slavnějších předchozích desek.
    Byl jsem na koncertě, ale od začátku to bylo docela zklamání. Po víc než půlhodinové mezipauze, kdy to všem kolem už lezlo krkem, začal koncert, který ani zdaleka nešlape na paty tomu před 4mi lety. Tehdy jsem měl husí kůži od začátku do konce a trpce litoval, že jsem zmeškal koncert s Tarjou ve Vizovicích, ale prý stál tehdy za prd a bylo prý vidět, že ji to tehdy nebavilo. Stane se... ale to jsem odbočil.
    Ani druhá skladba Storytime, kdy opona zůstala viset mnohem déle, než aby splnila napínací účel, naopak vyvolala rozčarování, když stále nepadala a šla k zemi až ve druhé sloce. Předznamenala tak zbytek - podle nástupu se většinou daří i tomu, co následuje..
    Pravda je, že jako na koncertě Nightwish jsem se začal cítít až hodinu po začátku, kdy jsem přetrpěl napůl bluesový koncert, navíc se sice pěkně táborákově zahraným Nemem, který se v této podobě na koncert ale absolutně nehodil... Když už jsem chtěl jít domů (ač skalní fanda) zaznělo The Last of the Wilds. Tehdy dostal koncert poprvé podobu, jakou měl v roce 2008 celou dobu: celé publikum ve vzduchu, ruce nahoře, skákání jak na atletickém mítinku, blažené úsměvy všude kolem a konečně něco pořádného z repráků. Tehdy začalo 20 minut, které skončily Over the Hills and far Away. Poté už zase jenom pomalé zakončení..

    Celkově hodnotím koncert 50% (za těch 20 minut ke konci). oproti 100% z 2008 je to zklamání, ale neházím flintu do žita a doufám, že za pár let zajdu znova a že to bude zase to, co od Nightwish většina očekává.

    Zdraví Áda

    OdpovědětVymazat
  7. Byla jsem, v první řadě, neskutečně jsem si to užila! Anette je mizerná, Tarju miluju a nedá se to vůbec srovnávat. Dostala jsem osobně trsátko od Emppua a Marca, po koncertě jsem na ně čekala u autobusu, tak mám fotky a podpisy <3 Prostě úplně nejlepší! Jinak doporučuju jít na Tarji koncert, to je zas úplně něco jinýho a skvělýho :-))) Já byla 4x a nemůžu se dočkat, až přijede znova.

    Btw, když jsi tam byla pracovně, neznáš náhodou někoho ze security, co byli mezi podiem a první řadou? :-)

    OdpovědětVymazat
  8. NW sa strašne páči môjmu priatelovi a ja som sa už tiež nakazila :-D milujem the Islander...

    určite to muselo byť úžasné, v dobrom závidím taký zážitok

    http://nadkinsvet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥