New in, in spring!


Jelikož už je opravdu teplo a mnohdy se to venku v riflích nedá vydržet, musela jsem si koupit pár nových věciček :)) Nejdříve jsem toužila po mint kraťasích z Tally Weijl, jenže je neměli v mé velikosti. O číslo menší mi byly malé a o číslo větší moc velké. Však to znáte :)) Tak mi pak v CA padly do oka jiné. Jsou sice sportovní a někdo by mohl říct, že se hodí spíše na tělocvik, ale mně se líbí a hodlám je v pařácích nosit i normálně třeba do města :) S jednoduchým bílým tričkem se mi tato kombinace moc moc moc líbí. Stály pouhých 150Kč.




Dále jsem si musela pořídit plavečky. Ty staré už jsou jednoduše staré :D Navíc mi už ani velikostně nevyhovují. Asi jsem z nich vyrostla :-X :D Což mě teda moc netěší. Zkusila jsme si jich už snad desítky a nikdy mi neseděly. V HM se mi jich líbílo nejvíc, ale mají strašně malé obvody. Obvod 70 nebo 75 mi totiž vážně nesedí. Škoda :D Ale dobře jsem udělala. Ty svoje pravé ořechové jsem našla v Gatu a ještě jsem ušetřila. Stály mě myslím 125Kč. Jenže problém zde byl  se spodním dílem. Všechny měli na zavazování na bocích a to mě strašně rozšiřuje a tak mě napadlo, že se po spodku podívám jinde a nebude bílý s tou kraječkou jako na podprsence, ale představuji si nějaké pastelově růžové nebo lososově oranžové spoďárky :)) Už jsem tu kombinaci zkoušela a vypadá to dobře. Jen střih mi zase neseděl :(


Už dlouho jsem chtěla nějaké balerínky, ale ne jen obyčejné, které zná každý. Takový ten zaoblený tvar, však víte. A opět je mám! Jsou z CCC a mám je ze slevy, kdy zrovna měli skoro všechny jarní/letní boty ve slevě. Tudíž byly za krásných 199Kč a to už se vyplatí :)) Jinak není to vidět, ale mají jakoby tenký slaměný proužek u podrážky a i vnitřek je jakoby slaměný. Krásně to při chůzi masíruje :D







Boty na podpatku jsem ani tolik nepotřebovala ani po nich netoužila. Tyhle jsme však musela mít!!! Byly taky (jak jinak :D) ve slevě a stály 400Kč. Hodí se naprosto ke všemu a udělají pěknou nohu. Nosím je teď skoro každý den. Jsou neuvěřitelně pohodlné. Celý den jsem v nich schopná proběhat. Zakoupené v Humanicu.





A abych neměla všechno černé, musela jsem své outfity něčím oživit. Jelikož jsem si na Majálesu zničila svou jedinou malou kabelku, která se dala nosit přes rameno, potřebovala jsem nutně (!!!) novou. Tuhle jsem sháněla týden, než mi ji kamarádka konečně objevila! Moc se mi líbí a i když si to asi nebudete myslet, opravdu se hodí skoro ke všem barvám :) V HM ji mají myslím ještě v dalších 3 barevných provedenícha  já silně uvažuji i o jiné barvě. Stála 399Kč.


Ve skutečnosti je více do zelena

Zaujalo vás něco z mého jarního nakupování? A co vy samy sháníte a nemůžete najít?

                                                                                                                       Vaše Aneta ♥

23 komentářů:

  1. Baleríny z CCC hezký. Škoda, že ta značka jsou strašný šmejdy :-( Ale za těch pár korun většínou aspoň tu jednu sezonu vydrží, a pak se dají vyreklamovat a příští rok si koupit jiný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu :) Baleríny si kupuji každý rok nové a za 200,- mi je to více než jedno, že vydrží jen jeden rok :)) A třeba překvapí :D

      Vymazat
  2. Pěkně si pořídila :-) Plavky jsem už v Gatu taky okukovala, tyhle jsou fakt krásné, takové romantické, chválím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jj přesně tak. A navíc není pravda, že bílé plavky mohou nosit jen opálené holky :)) (jen tak mezi náma bledulema :D)

      Vymazat
  3. ta kabelka z HM je super ... přesně něco takové scháním → MUSÍM DO HM :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup šup, než se vyprodají :) Jsou krásné!

      Vymazat
  4. Můžu se zeptat, v jakym H&M jsi kabelku koupila?

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji, asi si jí koupím :)

    OdpovědětVymazat
  6. V Gatu mají moc hezké plavky... až budu potřebovat, tak tam plánuju taky pro nějaké skočit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mají :) Nevěděla jsem které dřív! :D

      Vymazat
  7. Věcičky, plavečky.. tepláčky na veřejnosti.. tady končím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako že by sis je do města nevzala? Jestli jsem to správně pochopila :)

      Vymazat
    2. Myslím, že spíš miňule narážela na zdrobněliny.
      Jinak moc se mi líbí ty balerínky z CCC, zítra se po nich podívám :), snad seženu.

      Vymazat
    3. Aha, no pokud se to někomu nelíbí, opravdu tu skončit může :)) Ani jsem si to při psaní neuvědomovala, ale i kdybych to psala schválně, nevím, co je na tom tak špatného ;) Asi ta euforie z výhodných nákupů :D

      A tobě lendo držím palce, ať je seženeš :))

      Vymazat
  8. no ty brdooo, tie topánky sú bomba :-) ja nosím len baleríny a rovné topánky, a tieto sú super...

    http://nadkinsvet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je to pohodlnější než podpatky. Ale tyhle jsou výjimka! Opravdu jsou pohodlné a krásně se nosí :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥