Maybelline - Illegal length mascara ( fiber extensions )

Dnes mám pro vás recenzi na novou řasenku od Maybelline - Illegal length mascara. Ta je zvláštní v tom, že obsahuje drobná vlákénka, která mají řasy prodloužit.


Co říká výrobce?
Řasenka díky unikátní technologii s prodlužujícími vlákny prodlouží řasy až o 4mm. Porušte všechny zákony prodlužování řas!
Tato inovativní řasenka obsahuje velmi měkká, jemná a dlouhá, čtyřmilimetrová vlákna, jejichž pomocí umožňuje postupné prodlužování a zhušťování řas. Součástí revoluční technologie je i nový unikátní kartáček pro účinné a rovnoměrné nanesení.


Co říkám já?
Drobná vlákna uvidíte již na první pohled, je jich tam opravdu celkem dost. Po na nesení však nijak výrazná nejsou. To prodloužení se koná jen u některých řas, podle toho, jak se vám podaří nanést. Ve výsledku to mlže vypadat i dost zvláštně. Jednou se mi třeba prodloužila jen jedna řasa uprostřed a to právě snad o ty 4 mm... No asi si dokážete představit, jak to bylo směšné :D Ale když si s řasenkou chvíli pohrajete, řasy jsou nádherné, natočené a temně černé. Barva se mi u ní hodně líbí, není to taková ta černošedá, ale opravdu tmavě černá barva. 
Řasenka nehrudkovatí a na očích vydrží celý den. 
Ve výsledku je to vlastně obyčejná černá řasenka, ale díky jejim vlastnostem, je pro mě dost dobrá. Vlákna opomenu :))
Stojí okolo 250Kč.
Dávám jí 8 z 10ti.







Ta spadlá řasa pod levým okem je moje... Nevšimla jsem si jí, tak ji máte na fotce :D

                                                                                                                            Vaše Aneta ♥


39 komentářů:

  1. ty tvoje oči by vypadaly krásně i kdybys je malovala štětkou na záchod....

    OdpovědětVymazat
  2. dneska jsem ji držela v ruce, ale nevím, nějak k ní nemám důvěru...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se raději držím osvědčenějších :)

      Vymazat
  3. Právě nějakou novou řasenku sháním, ale je fakt, že tady mě ta vlákna docela odrazují ačkoliv to na tobě vypadá skvěle :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus a uvidíš. Teď je v akci za 200Kč :))

      Vymazat
  4. Máš úžasný řasy :) Ale tuhle řasenku si nekoupím protože jsem na ni četla spíš víc horších než lepších recenzí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Holt každému vyhovuje něco jiného :))

      Vymazat
  5. Věřím, že není špatná, ale strašně nerada se s řasenkou piplám dlouho, takže prostě asi zůstanu u těch, co vypadají hezky rovnou. :)) Nehledě na to, že ta vlákna mě dost děsí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si s řasama dost vyhraju a baví mě to :D Ale chápu, že někoho to určitě spíš odrazuje :))

      Vymazat
  6. Páni vážně pěkné řasy! :) Co bych za takové dala! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tá jooo, ty máš nááádherný řasy a tvar očí! Já jsem právě na tuhle řasenku četla samé špatné recenze!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) Každému vyhovuje něco jiného :)

      Vymazat
  8. Na to, že jsem na tuhle řasenku slyšela samou kritiku tak to vypadá krásně. A přidávám se, máš opravdu nádherné řasy :)

    OdpovědětVymazat
  9. taky jsem četla skoro samou kritiku :D tak uvidím mno :D
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn, ale na mě funguje a já si za svou revenzí stojím :D :)

      Vymazat
  10. Máš krásné řasy a připadá mi, že s jakoukoliv řasenkou vykouzlíš délku řas až nad obočí! Taky jsem slyšela spíše kritiku, přesto bych ji ráda také vyzkoušela.

    http://skyandbeauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S každou bohužel ne, ale většina mi vyhovuje, to je pravda :)

      Vymazat
  11. Illegal Lenght je skvělá, jako hlavní pozitivum na ní vidím to, že se v průběhu dne nedrolí ani neobtiskává, což mi jinak dělají skoro všechny řasenky...nechápu, co proti ní většina lidí má :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím v ní naprosto stejné klady, jako ty :))

      Vymazat
  12. Na takových řasách musí vypadat každá řasenka dobře :) tato mě moc neláká, ani obal se jim moc nepovedl...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No s obalem souhlasím. Na první pohled vůbec nezaujme :-//

      Vymazat
  13. Moc pěkný efekt a super fotky :)) Maybelline vůbec dělá bezva řasenky ;)

    *INTERVIEW + GIVEAWAY* aktuálně na mém blogu: rozhovor s Petrou Holíkovou + možnost vyhrát vegan-friendly neonovou kabelku značky MOJE!! :)

    just JE NE SAIS QUOI
    Independent Fashion Bloggers
    Follow my blog with Bloglovin
    about.me/Jesika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) Já od nich miluji Colossal volume :) !!!

      Vymazat
  14. máš užasné oči !:)) á řasenka vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  15. Asi si pro ni skočím do drogérky. Teda ne asi, určitě. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Kočko... sleduji na FB stránky Maybelline, kde cpou fotky od blogerek a holek které tuhle řasenku dostaly k zrecenzování a říkala jsem si, že buď s řasenkou ty holčiny vůbec neumí nebo ta řasenka teda stojí za velký kulový. No když vidím ty tvé nádherně nalíčené řasy, tak vím, že to je jen ručičkama :) Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Elli :) Je pravda, že si to chce trochu pohrát, ale výsledek určitě stojí za to!!! :)) Na FB stránky se mrknu, inspirovala jsi mě :))

      Vymazat
  17. Máš nádherně dlouhé řasy a perfektní tvar obočí, myslím že s každou řasenkou by sis dokázala poradit :) Četla jsem na řasenku hodně kritiky, ale na tvých řasách vypadá nejlépe, skvělá recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  18. krása tu si taky pořídim vypadá to přirozeně

    OdpovědětVymazat
  19. Wow vypadá to opravdu krásně.. teď sice žádnou řasenku nesháním .. ale od koupi této mě právě odrazují ty vlákynka - jako že bych nevěděla jak to mám nanášet xD

    OdpovědětVymazat
  20. Ty máš určitě nalepené umělé řasy!:D Jestli se můžu zeptat , jaký máš foťak ?:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥