Inspirace

Dnes mám pro vás inspiraci barevného líčení. Poslední dva dny jsem celkem experimentovala  atady máme výsledky :))

Fialovo oranžové:





Žluto zeleno růžové:



Nosíte na jaře podobně bláznivé barvy na očích?

                                                                                                                          Vaše Aneta ♥


32 komentářů:

  1. krásné, hlavně si umíš udělat krásně tu linku, ja na to mám nějak blbě ušitý oči, nejak mi to nejde :) fakt ses moc šikovná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo to už jsou léta praxe :) Myslím, že každému budou slušet. Jen vybrat ten správný typ :)) Určitě se ti taky povedou!

      Vymazat
    2. ja tu linku mám ráda, ráda si ji dělám, jen ji neumím protáhnou, když ji protáhnu a otevřu pak oko, tak ta linka nenavazuje a to už jsem fakt zkoušela kde jaký úhel....je to možný????

      Vymazat
    3. To je prekérní situace, ovšem! :D Zkus kreslit ten ocasek s otevřenym nebo jen přivřenym okem. Taky to jde. Někdy to dělám. Třeba to půjde :))

      Vymazat
  2. A co jsi na to líčení použila za produkty? :) Jinak moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stíny jsou z paletky od NYXu, o které jsem nedávno psala :) Děkuji!

      Vymazat
  3. to druhý je krásný! tutorial, tutorial, tutorial! prosííím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! No uvidíme, co se dá dělat! :D

      Vymazat
  4. To druhé líčení mi taky připadá dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to nádherné, nedovedu si představit, že bych si to takhle pěkně dokázala udělat sama:)
    Jinak já na takovéhle "blázniviny" nejsem, držím se přírodnějších tónů (takže u mě vedou všechny tóny hnědé a béžové:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty používám také po většinu roku, ale teď na jaře je skvělá příležitost se vyblbnout :)) A děkuji :)

      Vymazat
  6. To druhé je skvělé! (čímž samozřejmě neříkám, že by snad první bylo špatné, to ani náhodou!)
    Já poslední dobou moc nestíhám po ránu, nechce se vstávat a potom už není čas na nějaké hraní si s barvičkami, ale o víkendu si určitě něco barevného zkusím, přeci jen, když je to jaro.:)

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to já si přivstanu a vyhraju si :D Určitě vyzkoušej.Stojí to za to! :D

      Vymazat
  7. Obojí vypadá dobře, to druhé ti vyloženě sedne :). CO jsi použila za stíny? Ať dělám, co dělám, linku jako ty nikdy nesvedu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dkuju :) Když nalistuješ o pár přízpěvků dozadu, dělala jsem recenzi na paletku od NYXu. Tak tu jsme použila :)

      Vymazat
  8. Mám ráda barevné líčení, někdy to asi přeháním a chodím jako papoušek, ale vnitřně jsem spokojená :-D Ale ta linka! Takovou nesvedu ani za sto let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super! Aspoň jsi originální a to se cení :)) A určitě ji taky zvládneš :))

      Vymazat
  9. krásne, obidve sú úplne skvelé! :)

    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. You have a beautiful blog with so many inspiring posts! Congrats on your work!
    Would you like to keep in touch following each other?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much. Of course I would. I like your blog too :))Your outfits are amazing!

      Vymazat
  11. Thanks so much for stopping by sweetie, I am your newest follower:)

    OdpovědětVymazat
  12. Suprové líčení, jako vždy :) Připadá mi, že ti snad sluší úplně každá barva.. jelikož mám docela kruhy pod očima, vyloučená je u mě třeba ta zelená, která je na tobě tak krásná! ;)

    http://skyandbeauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Wow great makeup!!!
    Take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  14. Obě jsou krásné ale to první se mi líbí o kapku víc, jsi moc šikovná :)

    http://barbsbeautyblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥