Hot news!!!

Tak jsem právě přijela ze školy ze zkoušky a jelikož jsem dostala 1 (musim se pochlubit :D), tak jsem se musela náležitě odměnit :)) Zašla jsem tedy do Rossmanna a udělala menší nákup :) A co jsem si odnesla?

Norkový krém, na který jsem slyšela spousty chvály. Recenze po vyzkoušení bude :)

Dále lesk na rty od Miss Sporty za 20Kč. Má krásnou přirozeně červeno růžovou barvičku. Už jsme ho zkoušela a je bezva. Hezky voní, je přirozený a pěkně se leskne. Sice moc nevydrží, ale za 20Kč, koho by to štvalo :)

Dál nálepky Od Essence, které byly ve slevě za 10Kč. Normálně byhc si to nekoupila, protože něco takového nepotřebuji, ale za 10Kč jsem neodolala a vyzkouším je. Měly tam spoustu druhů. Vybrala jsem si fialovo růžové - duhové :))

Pak obyčejný měsíčkový balzám od Astridu, protože jsem měla strašně suchou pusu a po ruce neměla žádný balzám :D




No a konečně to hlavní!!! V minulém článku jsem podle komentářů zaznamenala velký zájem o make-up od Rimmelu, ten v kelímku. No a dneska jsem zjistila, že nejenže probíhá akce 25% sleva na jejich všechny výrobky, ale že probíhá i akce přímo na tento makeup! Dávají k němu zdarma i korektor s rozjasňovačem, o kterém jsem taky psala!!!

  • Normálně stojí makeup asi 229Kč
  • Samotný ve slevě je za 169Kč
  • Za makeup + korektor dáte 199Kč
Pro mě byla nejvýhodnější varianta s korektorem za 199Kč. Myslím, že je to výborná koupě! :))

Budu ho teď pár dní zkoušet a co nejdříve udělám recenzi. Akce končí 27.5. a akce s korektorem je do vyprodání zásob. 






                                                                                                                       Vaše Aneta ♥

21 komentářů:

  1. Ahoj, ten Rimmel mě taky nenechává chladnou a zítra plánuju nákupy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si nejradši naplánovala další nákup :D

      Vymazat
  2. Já jsem měla co dělat abych se u stojanu Rimmel udržela.. takové akce! :D Ale nakonec jsem odešla jen se rtěnkou.. na ten make-up jsem zvědavá, už se těším na recenzi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky! Přemohla jsem se a od Rimmelu jsem si už nic jiného nevzala, i když moje druhé já moc chtělo!!! :D Za pár dní tu bude :))

      Vymazat
  3. Ten Rimmel make-up je skvělý... Mám ho domaa zcela reálně uvažuju, že si koupím ještě jeden do zásoby. :D

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se na zkoušení! No pokud si chceš pořídit ještě jednou ten samý makeup, tak teď je podle mě ta správná doba :D Vyplatí se to :))

      Vymazat
  4. Make-up i korektor mám, fakt super, dneska jdu taky okouknout stojan Rimmel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad budu taky spokojená s makeupem :) Korektor je skvělý!

      Vymazat
  5. Jee zrovna dnes jsem měla v ruce ten norkový krém, ale pak jsem ho tam nechala ... ale moc by mě na něj zajímala recenze :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com 

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak čekej čekej, až dostatečně vyzkouším, bude tu recenze :))

      Vymazat
    2. ten krém používala moje mamka donedávna asi od 20ti :) je dobrý, ale mastnější

      Vymazat
  6. Taky jsem včera zavítala do drogérky, sice se ještě nebylo za co odměňovat, ale doufám, že brzy už bude. A měla jsem co dělat, abych odešla jen s jedním lakem na nehty, pro který jsem stejně ani vůbec nešla :-D Tobě ale moc gratuluju ke zkoušce, jsi šikulka! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bude! No tak to byla jen motivace. Příště se odměníš pořádně!!! :D A děkuji :)

      Vymazat
  7. Všechno nej k svátku!

    Sára

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno nej k svátku :)
    Včera/dnes jsem také zavítala do drogerky udělala si menší pře-letní nákup. Bohužel make-up s korektorem u nás neměli :( Jinak bych si to asi koupila, i když mám kdovíproč z pěnových make-upů strach :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání :))
      Neměli jo? Já dnes byla ve třech Rossmannech a měli je všude. Tak třeba ještě dorazí :)) Jinak makeup není pěnový, ale krémový. Jako klasický v tub, jen je v kelímku :))

      Vymazat
  9. grat blog! :)
    it would be ncie if you visit my blog too :)
    ttcybeauty.blogspot.com

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  10. Tenhle make-up používám, je zatím to nej, co jsem kdy objevila :)

    http://ellspot.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥