Benefit - 6 Piece Skincare Set


Tak mám pro vás konečně recenzi na set péče o pleť od Benefitu. Dost dlouho jsem ho testovala, několik měsíců. Takže snad pro vás bude recenze objektivní, ale předem upozorňuji na to, že mám suchou a citlivou pleť. Proto nevím, jak výrobky fungují na pleť mastnou. Tak se dáme do toho :)

Set jsem koupila na ASOSu a obsahuje 6 mini balení produktů péče o pleť. Jsou to spíše takové větší vzorky, ale stačí používat málo a vydrží celkem dlouho. Používala jsem je hlavně když jsem nespala doma a také když se mi zhoršila pleť. Benefit ji vždy vrátil do skvělého stavu. Recenze budu psát v pořadí, v jakém výrobky běžně používám, začnu čištěním, exfoliací a pokračuji hydratací.


1. 1- step gentle facial wash
První krok u mě začíná ve vaně. Navlhčím si obličej a nanesu minimální množství tohoto produktu. Strukturou mi připomíná takovou jakoby našlehanou pastu. Neumím to dost dobře popsat :) Pak krouživými pohyby nanesu na celý obličej, dokonce i oči s tím odličuji. Vůbec mě do očí nepálil. Ale tak neotvírala jsem je, že :D Po chvíli masírování se začne vytvářet jemná pěna. Poté spláchnu vodou a je to :) Pleť mám pak zbavenou makeupu. Oči dokonale neodlíčí, ale k tomu není ani určený. Pleť mě po této pěně trošku pne. Ale je jemná a příjemná na dotek.

2. Facial exfoliator
Základ je úplně stejný, jako u prvního výrobku. Krásně pěnově nadýchaný, ale navíc ještě obsahuje jemná zrníčka. Ty pleť obrousí a zbaví ji odumřelých buněk. Minimalizuje také póry, což je pravda. Pleť je pak taková stažená a pne mě. Peeling používám tak jednou týdně.

3. Moisture prep toning lotion
Víc než pleťová voda, je to takový řidší pleťový gel. Obsahuje rostlinné výtažky, výtažky z ovsa, ale a kvasnic. Ale nebojte, na vůni to nic nemění :)). Tenhle gel má za úkol pleť dočistit a hlavně ji připravit na hydrataci. Umožní krému lépe se vsáknout do pleti a využít tak všech benefitů krému. Tohle neposoudím, ale po použití gelu mám pleť nádherně jemnou a zklidněnou. Vůbec už by snad ani nepotřebovala krém, ale stejně si ho vždycky dám. Aplikovat se má pomocí vatového tamponku, ale já si našla lepší systém. Trošku si vyliji na prsty a celý obličej s tím promasíruji. Pak teprve beru tamponek a zbytky s ním setřu. Tuhle věc si určitě chci koupit v plném balení!

4. Triple performing facial emulsion
Tenhle lehoučký krém je opravdu skvělý. Obsahuje výživné látky, zabraňuje vodě, aby se z pokožky uvolňovala a tím dochází k okamžité a dlouhodobé hydrataci. Obsahuje vitaminy A a E, které chrání před volnými radikály. Dokonce vlastní i UVA a UVB ochranné filtry a má SPF 15, které chrání před slunečním zářením. Jeho složení je oil-free, čili neobsahuje žádný olej. Používá se ráno (dle návodu). Zkoušela jsem to i večer. Občas ho střídám s druhým krémem, který je hutnější. Pleť je po něm pěkně vyživená a jakoby potažená takovým lesklým filmem. Mně vyhovuje i pro makeup. Skoro dokonale nahrazuje bázi pod makeup.

5. Total moisture facial cream
Tenhle krém je o něco hutnější, ale ne těžký! Má skvělou strikturu, kterou bohužel opět nemohu popsat. Ještě jsem nenarazila na krém s podobnou konzistencí. Obsahuje složku na přírodní bázi, která pokožku změkčuje a dodává okamžitou hydrataci. Tenhle krém je naprosto bezkonkurenční a používám ho v noci. Stačí opravdu málo a moje pleť si mlaská :) Pro mě další must have!

6. It's potent! eye cream
Krém má stejnou konzistenci jako krém pleťový. Rychle se vsákne. Obsahuje hyluronát sodný ( zde pomohl strejda google :D : Hyaluronát sodný je lineární, negativně nabitý polysacharid, který je přirozenou součástí organismu a tudíž není toxický, ani nezpůsobuje alergické či jiné reakce. Hyaluronát sodný má rovněž unikátní fyzikálně-chemické vlastnosti, vysokou hydratační schopnost a výborné antiadhesivní vlastnosti a v přípravku zabezpečuje vytvoření vhodného prostředí pro přirozené hojení rány. ). Opět obsahuje i rostlinné výtažky. Krém má zbavit oční okolí tmavých kruhů,  opuchlin a má také zjemňovat drobné vrásky a rozjasňovat. Tohle je jediný výrobek, u kterého nevidím nějak zvláštní výsledky. Ale na očích je příjemný a nijak nedráždí.

____________________________________________________________

Po rozepsání vlastností u jednotlivých produktů chci napsat ještě krátkou společnou charakteristiku. Všechny produkty voní stejně. Svěže, přírodně a moc příjemně. Dokonce bych si uměla představit, že vlastním i takový parfém :)) Výrobky mojí citlivou pleť nijak nepodráždily. Naopak ji rozjasnily a krásně vyčistily od šupinek a drobných pupínků. Brala jsem teď 10 dní antibiotika a má pleť vážně trpěla. Po krátkém používání po dobrání ATB je moje pleť opět v pohodě a vypadá opět rozzářeně a zdravě :)

Tenhle set můžu rozhodně doporučit a kdo máte možnost objednávat ze zahraničí, určitě si ho objednejte. Set je určen pro všechny typy pleti, ale pro suchou bude podle mě nejlepší. Cena je naprosto luxusní, celý set stojí 300Kč a poštovné se na ASOSu neplatí. Já velmi silně přemýšlím nad toning lotion a krému v kalíšku.

Balení vypadají také velice dobře, některé lahvičky jsou ze skla, některé z plastu. Jsou to věrné napodobeniny velkých balení. Součástí je i průhledná taštička, ve které lahvičky můžete skladovat.

Celému setu dávám 10 z 10ti možných!

A teď trošku té foto dokumentace :))








Pro představu o velikosti

Pro představu o velikosti


Pokud máte dotazy, budu za ně ráda. Určitě jsem totiž zapomněla nějaké věci napsat :)) 

A co vy, uvažujete o koupi, nebo už jste měly možnost vyzkoušet??

                                                                                                                            Vaše Aneta ♥


8 komentářů:

  1. taky ho mám doma a používám, když někam jedu přes noc, je praktické to takhle brát sebou :) krásně voní a uvažuju, že si aspoň ten krém koupím v plné velikosti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Je to malé, skladné a máš v tom vše, co potřebuješ :) Taky uvažuji nad krémem a tím tonerem. Obojí je skvělé! :)

      Vymazat
  2. Mam ho doma a na jeho zaklade jsem si koupila komplet celou radu ve velkem baleni. Muzu jen doporucit.

    OdpovědětVymazat
  3. Od Benefitu miluju skoro vsechno - moc se mi libi jejich design.
    Zvu te k sobe na blog na giveaway o kokosovy olej :)

    Pa Belle Hanele

    http://bellehanele.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    jen se chci zeptat, když se na Asos podívám, tak je tam napsáno zrovna u tohoto výrobku, že k nám nezasílají. Takže jak to je? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ho zaslali uplně bez problémů :) Za pár dnů jsem měla balík doma :) Myslím, že se není čeho bát a klidně si tenhle setík vlož do košíku :))

      Vymazat
  5. kolik ml je ten malej Benefit total moisture facial cream? :D fakt si nedokážu představit kolik toho cca je :) když velký má 60ml :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥