Video - Kouřové líčení

Slib splněn! Dneska jsme pro vás natočila video, kde vytvářím kouřové líčení :) Hodně z vás se přimlouvalo za tutorial. Líčila jsem tedy jen jedno oko. jelikož jsem celý den doma a učím se, tudíž se nikam nechystám a nechtělo se mi dělat celé líčení.

Jinak toto je mé první video, které kompletně celé mluvím. Proto je takové rozpačité, docela potiché (nechtěla jsem moc křičet, vzhledem k mým spolubydlícím :D Mysleli by si, že jsem se zbláznila, že si tam sama pro sebe komentuju jak se líčím :D). Tak mě prosím omluvte a příště už to snad bude lepší. Popřípadě mi napište, jestli se vám líbí víc takhle mluvené video, nebo jen zrychlené líčení s popisky a hudbou v pozadí :)) Za každý názor budu ráda.

Tak snad se vám video bude líbit a užijte si dnešní den a další HOT days v tomto týdnu (snad budou i déle)!









                                                                                                                         Vaše Aneta ♥


25 komentářů:

  1. Tyjo, moc povedené líčení a i když jsem docela nahluchlá, tak Tě ve videu slyším dobře, navíc jsi tak moc sympatická! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé tak to jsem ráda, že to jde slyšet :) Já jsem právě taky hluchá :D A děkuju :))

      Vymazat
  2. Krásné líčení :) Prosím tě, chtěla bych se zeptat, co to máš za blending brush?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Je ze sady štětců od Sleek a psala jsem na ně recenzi zde. Je ten třetí :))

      http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2012/02/sleek.html

      Vymazat
  3. Vážně se ti to povedlo, já se teda líčím trochu decentněji, ale je fakt, že to je asi kvůli tomu, že jsem tmavovlasá :)
    Jinak jsi mluvila velice pěkně, takže žádné obavy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na den taky :) Tohle třeba jen na rande nebo na večer :) A děkuji za názor!

      Vymazat
  4. krásné líčení!! Video se ti strašně moc povedlo, když ho mluvíš celé, tak se mi líbí víc ;).

    OdpovědětVymazat
  5. Super video, taky se mi takto namluvené líbí víc :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, budu si to pro příště pamatovat :))

      Vymazat
  6. linka sa ti podarila krasne a v predchadzajucom prispevku mas krasne mihalnice:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti! A zas jsem o něco moudřejší. Už vím, jak se řeknou slovensky čočky :D

      Vymazat
  7. To jo, fakt je to pěkné, jak líčení tak video... :)

    propadliste-dejin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Super video, vypadá to krásně. Vyzkouším. Sice nechápu, jak to děláš, že se ti ty řasy neobtiskávají, zvlášť, když je jen tak nepošmrdláš, ale fakt hezky natřeš. Já to mám okamžitě na víčku a dole z nich můžu udělat linku jak jsou obtisklé a řasenku máme stejnou (je nejlepší :) ). Jo a prosím tě, co to je za štětec, jak z ním rozšmrdláváš ten korektor? Moc dík a těším se na další video.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Anetko :D Oni se mi taky obtiskávají. Ale když zakloním hlavu a pak se dívám do zrcátka dolů, tak ty řasy jsou od víčka dál a pak se neobtisknou :) Jinak štětec je štětec na makeup od Yves rocher :))

      Vymazat
  9. Krásné líčení i video, a vyhovují mi oba způsoby natáčení videí. U tvých videí se totiž nebudu nudit snad ani kdyby jsi koukala jen do stropu nic jinýho :DD

    OdpovědětVymazat
  10. Super video a perfektní návod!Jseš profík!
    Můžu dotaz co používáš za korektor??a ten štěteček co jsi použila ke konci videa na korektor je nějaký speciální??díky...Petra

    OdpovědětVymazat
  11. Ted budu uplne mimo tema, ale nejak me to napadlo pri prohlizeni fotek/videa :) ... Nepremyslela jsi o jemnem meliru? Myslim ze by ti slusel :) Mam na mysli neco takoveho, podle me jsi stejny typ :) http://www.fansshare.com/media/content/570_Blake-Lively-back-to-day-job-4435.jpg

    OdpovědětVymazat
  12. Líčení je super, moc ti sluší! =)
    Velmi mě pobavilo, když jsi ve videu zmínila, že se bez linek cítíš jako nahá =D A soucítím s tebou, bez gelových linek si už prostě líčení očí nedovedu představit, ať už se jedná o tenoučkou linku nebo silnější =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥