Versatile Blogger Award

Chci moc poděkovat Evelin a Skodulce za nominaci do Versatile Blogger Award. Ještě nikdo mě nikdy totiž na nic nenominoval :)) Tato "hra" má sloužit k podpoře začínajících blogerek (to sice nevím jak, ale ta hra se mi líbí :))

 

A jaká jsou pravidla?
1. nominovat 15 blogerů, jejichž blog vznikl nedávno
2. informovat nominované o tom, že jste je do VBA nominovaly
3. prozradit o sobě 7 různých informací
4. poděkovat osobě, která vás nominovala
5. přidat do příspěvku ikonku VBA

A zde mých 7 faktů:
  1. I po mnoha milostných peripetiích věřím na lásku na celý život a že Pan Pravý stále kolem mě někde krouží. A já ho jednou najdu!!!! ;))
  2. Miluji ježdění na kolečkových bruslích i když nejsme žádný přeborník, neumím brzdit a z kopečků mám panickou hrůzu! :D
  3. Jednou se chci stát personalistkou.
  4. Mou velkou vášní je jídlo! Sleduji nejrůznější pořady o vaření, ráda jídlo připravuji a nejraději ho jím :))
  5. Miluji animované filmy. Z toho nikdy nevyrostu :)) Mými nejoblíbenějšími jsou: Pan včelka, Ratatouille, Na vlásku, Megamysl, Zataženo, občas trakaře, Jak vycvičit draka, Vall-i a další :)
  6. Jsem velká fanynka knih Harryho Pottera. Nikdy mě nepřestanou bavit. Vždy v nich najdu něco nového. Někdy si dělám takzvaný maraton, to znamená, že čtu všechny knihy tak jak jdou za sebou v kuse :)) 
  7. Toužím po malém pěkném tetování na místech, kde je uvidí jen někdo. Hlavně ne má rodina, která by mě za to asi vydědila... :D
Dále samozřejmě miluji kosmetiku, což je zjevné, takže jsme to do 7faktů nezařazovala :)) Snad o mně teď víte zase o něco víc a minidotazníček, nebo spíš práskovníček se vám líbil :))

Dále mám nominovat 15 začínajících blogů. Nominuji jich jen 9 a ne všechny jsou začínající. Myslím, že to vůbec nevadí :))

Jako další blogy nominuji tyto: 
Skodulka - http://skodulka.blogspot.com/  (tu jsme sice nominovala, ale později jsem zjistila, že i ona nominovala mě :D)
Mila de Illusoire - http://illussoire.blogspot.com/

Ještě se chci omluvit těm, kteří již nominovaní třeba jsou, nebo dokonce už svých 7 faktů na blog napsali. Nemám bohužel tu moc všechny nominované blogy kontrolovat :))


                                                                                              Vaše Aneta ♥

21 komentářů:

  1. Ahoj, moc děkuju za nominaci!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec není za co :)) Jsem zvědavá na tvých 7 faktů :D

      Vymazat
    2. I já, i já :-) Jsem zvědavka zvědavá :-)

      Vymazat
  2. Ahoj Any, děkuju! :) Časem se taky snad dostanu k nominacím, ale teď jsem ráda, když jednou týdně vůbec vyplodím článek... :D (maturita a přijímačky jsou děsné zlo)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je jasné! Maturita a přijímačky jsou určitě mnohem důležitější :)) Přeji hodně štěstí a do budoucna se snad tvých 7 faktů na blogu ukáže :))

      Vymazat
  3. Děkuji za nominaci, moc mě potěšila!:-)Já jsem na kolečkových bruslích stála jen asi dvakrát. Narazila jsem se kostrč a od té doby už mě na ně nikdo nedostane:-D Animované filmy mám taky ráda, všechny co píšeš jsem viděla, plus mám ještě ráda anim. filmy od Tima Burtona:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :)) Jéjej tak to se ti nedivím. To bych na ně asi taky už nestoupla. Mě z nich zase zdobí jizva na koleni (viz ty prokleté kopečky :D). Od Burtona jsem viděla jen Ukradené Vánoce a Mrtvou nevěstu, která mě nadchla :))

      Vymazat
  4. Tak jsme si to krásně vyměnily.. :) :D Též děkuji za nominaci a vážně jsem četla tvých 7 jedním dechem ;) HP taky miluju.. holt jsem na tom vyrůstala a té lásky se jen tak nezbavím.. většinou čtu taky všechny díly za sebou, jeden prostě nikdy nestačí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda jo :D:D Přesně tak! Jen škoda, že už žádná knížka nebude :( I když jednou možná... :)

      Vymazat
  5. Taky moc děkuji za nominaci! Já už mám teda nějaký rest, co se týká awardů, jsem na tom podobně jako Kim, i když maturita mě zrovna nečeká. Třeba se k sepsání někdy dostanu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, budu ráda, když se u tebe tenhle Award objeví :))

      Vymazat
  6. Moc děkuji za nominaci, a animovky taky miluju a Na vlásku je prostě boží ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, viděla jsem ji už několikrát :D A nemáš zač :))

      Vymazat
  7. Vždycky se strašně těším na těch 7 bodů, kdy oceněný bloger prozrazuje svá "tajemství". Skvělé! A moc Ti gratuluju! :-**
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  8. a ja som ta nominovala :-* musela som ti to napisat :D
    http://denivevericka.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééjej, děkuji :)) Potěšila jsi mě!!! :-*

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥