Salmon jacket :)

Pamatujete si na můj jarní WISHLIST? Tak jsme si konečně aspoň jednu položku z něho splnila :) Jedná se to krásné lososové sáčko! Takové jsme našla v NewYorkeru. Sice to není uplně můj nejoblíbenější obchod, ale naprosto mě uchvátilo. Všechny jste mi psaly, že tato barva sluší hlavně blondýnkám. No asi na tom něco bude, protože mi ho všichni chválí :) Jen už by to chtělo lepší počasí, abych ho zase mohla začít nosit.

Pokusila jsem se vám ho vyfotit, ale bylo to velice obtížné.Pak mě napadlo, že jsem mohla použít stativ :D Ale nevadí. Aspoň něco málo vám ukážu :))





A boooobika k tomu :D



Vím, fotky stojí fakt za prd... Ale pro představu stačí :D:D Líbí se vám? :))

                                                                                                                         Vaše Aneta ♥

24 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. A ty moc milá, jako vždy :)) Děkuji.

      Vymazat
  2. Sáčko je úžasné:) a hrozně se mi líbí ten drdůlek!:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Sako aj vlasy sú krásne!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný sáčko. :) Nemáš ty lodičky z Deichmanna? Přijde mi, že jsou stejný jako mám já (uvnitř tmavě zelený a 10cm podpatek).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lady lodičky mám z Deichmannu. Ale asi to bude jiný typ, protože uvnitř zelené nejsou :) Bohužel je pošlu dál, protože mi jsou malé :((

      Vymazat
  5. veľmi pekný outfit a to sako je krásne :)

    OdpovědětVymazat
  6. nádhera :)
    http://fashiondiarybytereza.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná!! :)

    ¨http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná, připomínáš mi jednu holku z Hlasu. Nejsi to ty? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by nepustili s mým hlasem ani na casting :D Takže nejsem :))

      Vymazat
  9. No ta barva ti opravdu sluší :) kolik stálo? jestli se můžu zeptat :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Stálo myslím 899. Přesně nevím. Dej tam toleranci +-100Kč :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥