NYX (blanc to noir - B2NSHOP.COM)

Ahoj holky. Dneska budu psát o něčem, co je pro mě uplně nové! A to hned ve třech směrech. 
  1. Budu psát o kosmetice NYX, kterou jsem zatím neměla možnost vyzkoušet
  2. Byla to moje první objednávka z USA
  3. Je to má první sponzorovaná recenze
Jak jsem se tedy již zmínila, objednávku jsem provedla na stránkách B2NSHOP.COM a jedná se o sponzorský dárek, abych mohla představit kosmetiku NYX i českým kosmetickým fandům :)) Věřím, že kosmetiku NYX již všechny asi znáte a aspoň jste o ní slyšely. Bohužel v ČR existují asi pouze 2 e-shopy, které tuto kosmetiku v nabídce mají, ale zdaleka nemají tak široký sortiment, jaký bysme si přály. Na stránkách b2nshop.com, najdete výrobků mnohem více. Co se týče poštovného, to se odvíjí od váhy balíčku. Vše se dozvíte v při sumarizaci objednávky. Balíček šel ke mně 9 dní, což je náááádhera :)) Já si teda myslela, že šel mnohem déle. Trvalo to asi měsíc, tak jsem psala e-mail, aby mi poslali tracking number. Poslali mi ho a oznámili, že ho odeslali teprve před třemi dny. Což mě trochu zaskočilo, ale od této zprávy jsem měla balíček za 6 dní doma :)) Komunikace s E-shopem je výborná! Odepisují dokonce i v neděli :D

Na stránkách Blanc to noir ale najdete i jiné zboží, než je kosmetika NYX. Najdete zde značky jako jsou: Sigma a Face front. E-shop dále nabízí i oblečení značek: Diesel, True religion nebo Levis. Najdete zde také šperky a kabelky.

To bysme měli malé představení stránek a jdeme na recenze, které vás asi nejvíce zajímají :))

Taaaakže! Balíček byl opravdu malilinkatý. Aby se výrobky nepoškodily, prostor mezi nimi byl vyplněn takovými těmi pěnovými kousky a jeden výrobek byl zabalen do bublinkové fólie. Všechny výrobky došly v naprostém pořádku.




1. NYX Jumbo Eye Pencil - Milk
Tohle je podle mě uplně nejvíc basic produkt od NYXu. Kdo nějaký výrobek od nich vlastní, určitě má tuhle Jmbo tužku minimálně v jednom odstínu :D Aspoň mi to tak přijde :) Já ji chtěla v bílém odstínu, jako základ pod oční stíny, aby byly syté a déle vydržely. Do teď jsem používala bílou tužku od E.L.F.u, ale tahle je mnohem lepší a praktičtější. Nádherně sjednotí víčko, bílou barvu můžete lehce korigovat. Nádherně kreslí na waterline vašeho oka. Jsem s ní moc moc spokojena. 
Na B2N vás vyjde v pepočtu na 56Kč.




2. NYX Felt Tip Liner - Extreme black
Jedná se o linky ve fixu. Na ruce mi moc krásně kreslily, na oku už to bylo horší. Pokud nemáte stíny a děláte jen linku, je to v pohodě. Pokud už však máte nanesené stíny, nekreslí tato tužka moc dobře. Prášek ze stínu se na hrot lepí a jakoby se vsákává dovnitř fixu. Aspoň tak mi to přijde. Takže tužku používám pouze pokud chci vytvořit jen linku a stíny už nenanáším. Linka má být otěruodolná i voděodolná. S otěrem souhlasím, nerozmazává se, opravdu pěkně drží. Když jsem si však šla po vyzkoušení na ruce umýt ruce, linky šly uplně normálně dolů. Takže voděodolné určitě nejsou :)) S fixem se dá vytvořit jak linka velice tenká, tak tlustší linka.
Na stránkách ji dostanete za cca 119Kč.




3. NYX Rouge Cream Blush - Boho chic
Tahle tvářenka mě barevně hodně nadchla. Je krásně krémová a skvěle se rozmazává. Pokud se přepudruje transparentním pudrem, vydrží tak půl dne. Pokud se nepřepudruje, vydrží mi docela málo. I tak se mi moc líbí a používám ji spolu s novou od Essence z Marble mania, každý den :)
Na stránkách za ni dáte 105Kč. Nádhera :))





4. NYX 5 Colors Eye Shadow Palette - I dream about st.Thomas
Nyx na těchto stránkách nabízí 10 5ti stínových paletek. Vybrala jsem si takovou, ve které najdu jak klasické odstíny, tak nějaké barevné, jarní odstíny. A takovou kombinaci jsem našla v paletce I dream about st.Thomas. Klasické barvičky jsou zde černá a stříbrně šedá. Mezi jarní považuji tmavě růžovou, žlutou a zelenou. Když jsem dělala swatche na ruku, byly stíny nádherně pigmentované. To se ovšem nedalo říct o aplikaci štětcem na oční víčka. Barva nebyla nikde :-O. Zkoušela jsem aplikovat tedy nejdříve bázi, na to mojí novou Jumbo tužku a pak opět stíny štětcem. No výsledek se o moc nezlepšil. Nevím čím to je. Proto jsem zvolila aplikaci pomocí prstů a pak roztírat do ztracena štětcem. Tímto způsobem aplikace funguje. Asi už bych si je znova nekoupila, i když ty barvy jsou úžasné.
Na stránkách stojí 133Kč.





Pokud budete mít zájem, natočila bych pro vás i video, jak výrobky fungují v praxi. Chtěly byste? :))

                                                                                                                               Vaše Aneta ♥

30 komentářů:

  1. Pěkný článek :) Od NYXu jsem sehnala na omlázku akorát matný lesk na rty, ale moc mi nevyhovuje, protože rty docela vysušuje. Ale určitě bych chtěla vyzkoušet i něco jiného, takže se mi Tvůj článek líbí a video určitě udělej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na něj také koukala, ale přesně toho vysušujícího efektu jsem se bála. Jsem ráda, že se článek líbí :))

      Vymazat
  2. Jumbo tužku taky mám, je úplně multifunkční :-D plus ještě pár drobností, ne všechno mi bohužel vyhovuje :/ jinak jsem koukala na tu Sigmu a mají to tam teda pěkně drahé :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sigma je pro mě drahá i na stránkách, kde je nejlevnější. Chápeš :D S tužkou souhlasím :))

      Vymazat
  3. Pěkný post:) Od NYX žádný produkt nevlastním, zatím si vystačím s levnější drogerkovou kosmetikou. Ale uvidíme, i když si nemyslím, že se to v brzké době změní...

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se podíváš na ceny, není to zas tak drahé :) Bohužel se musí počítat, že poštovným se to nejspíš vyrovná a trošku navýší.

      Vymazat
  4. moc pěkný článek, ostatně jako vždy! Od nyxu zatím nic nemám, ale přemýšlela jsem, že bych něco vyzkoušela.
    Velice ráda čtu tvůj blog! Jsi moc sympatická slečna.

    http://medunka-b.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé děkuju :) Jsi moc milá. Taková slova mě vždy motivují :))

      Vymazat
  5. Tak po této paletce (ale v jiných barvách) už pokukuji strašně dlouho a kdyby byla k sehnání v obchodech, tak už ji mám asi doma, ale zatím mě vždy odradilo poštovné, páč se mi nechce vyhazovat 70 Kč, když chci jen jednu paletku :) A když říkáš, že mají špatnou pigmentaci, tak si mě ani moc nenahlodala k tomu si ji opravdu konečně koupit, no asi je nechám být :) Btw video o tom, jak pracují výrobky v akci určitě natoč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu pigmentaci uvidíš pak na videu, tak se můžeš rozhodnout :)) Mně se taky vždycky nechce platit poštovné a když to jde, tak si pro balíčky jezdím na výdejní místa. U této kosmetiky ale není možnost :(

      Vymazat
    2. Já mám tuhle paletku v odstínu I dream of Barbados a pigmentovaná je hodně..mám stíny od nyxu ráda, jak v paletách, tak i mono.. :)

      Vymazat
    3. Tak nevím čím to je :( Ale dost mě to štve :D

      Vymazat
  6. Krásná recenze a video bys určitě mohla natočit, protože mě tvá videa strašně baví :).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé děkuju :) Určitě ho pro vás moc ráda natočím :))

      Vymazat
  7. Moc pěkný článek.. :) ty stíny jsou úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo to jsou :) Jen vědět, jak na ně :D

      Vymazat
  8. od této značky jsem ještě nic nezkoušela, ale pigmentace stínů vypadá slibně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, pokud je aplikuješ prstem, nebo přiloženým houbičkovým aplikátorem. Se štětcem jsou na tom bídně :(

      Vymazat
  9. Mohla bych se zeptat na způsob platby?..Já bych totiž ráda platila paypalem a nemůžu nějak najít jestli je to na to stránce,ze které si objednávala i ty možné:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Platit se dá bohužel jen pomocí kreditní karty, která má povolené zahraniční platby a to tyto karty: Visa, Master,Amex, Discover, Diners Club, JCB :)

      Vymazat
    2. Dobře:) Jaký typ dopravy si volila? Vím,že se poštovné odvíjí od váhy celkového balíčku,ale kolik tě vyšlo poštovné? Taky budu poprvé objednávat z USA tak proto se tak vyptávám.:)

      Vymazat
    3. Jelikož balíček byl sponzorský dar, neplatila jsem poštovné. Poštovné se ti ukáže v košíku asi při druhém nezávazném kroku objednávky. Ale balíček posílali z USA první třídou (jejich, u nás už to šlo obyč....ČR no :D)

      Vymazat
  10. ahoj, dnes jsem na svůj blog přidala svoje první video, není nic moc, začátky jsou kruté, ale kdyby tě zajímalo, co obsahuje moje kosmetická taštička, tak se koukni :)
    http://medunka-b.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. úžasný blog :) Prosím navštív ma a keď chceš môžeš mi dať aj followera :) Vopred ti veľmi veľmi pekne ďakujem :)))

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Platila si prevodem ?:) ja se docela bojim objednavat takhle z ciziny ale ta cena u jambo tuzky...:OO ziram na to jeste ted

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiki já za výrobky neplatila. Byl to dárek. Ale platit se dá pouze kartou, která má povolené platby do zahraničí :)

      Vymazat
  13. Můžu se zeptat, zda jsi je oslovila ty nebo jestli zkontaktovali oni tebe? Docela mě ten princip sponzorování zajímá .-) díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomto případě jsme oslovila já :) Narazila jsem na ně uplně náhodou :) Musela jsme poslat svůj blog a oni se na základě toho rozhodli, že mi toto poskytnou :)

      Vymazat
  14. Ahoj, video určitě ano :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥